Lille hunkat borgives (kom så jyder, der bor i hus..!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.837 visninger
55 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

MamaLook

Hej kvinder (og mænd).

INDLÆGGET ER RETTET D. 02/03 2011

Lille hunkat bortgives! (dvs. den er gratis)

ER DER VIRKELIG INGEN I JYLLAND, DER BOR I HUS, RÆKKEHUS, GÅRD ELLER LIGN., DER VIL GIVE MIN LILLE KAT ET NYT HJEM???

Hunkatten er 1,5 år gammel, lille i det - og lystrer navnet "Frigg". Katten har altid været indekat, men hun har været ude flere gange i snor (med succes) - og vi er sikre på, at hun godt kan vænnes til at være udekat, netop fordi hun ikke er så gammel. 

Hun er en dejlig, kærlig og utrolig smuk kat (med norsk skovkat i sig) - og vi er kede af at skulle af med hende.

Katten er 110 % renlig (!!) Det er vigtigt at understrege.

Katten er steriliseret, øremærket og vaccineret. Dokumentation herfor medfølger selvfølgelig. Også transportkasse og splinterny næsten ubrugt kattebakke med låg (+en uåbnet pakke filtre hertil) medfølger samt kradsetræ, legetøj og sele.

Er du interesseret - eller kender du nogen, der er det?? Katten bortgives -dvs. katten og alt tilbehøret er GRATIS. Det er et GODT TILBUD!

Det skal lige siges, at Friggs nye ejermand er nødt til at have en lejlighed, der er større eller ca. samme størrelse som vores nuværende (ca. 70 kvm) - og det er et PLUS, hvis hun har mulighed for at komme ud selv. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

MamaLook

Katten bortgives - dvs. katten er GRATIS.

Jeg vil så nødig se hende ende på internatet, please spørg omkring jer

Tak

Anmeld

7. februar 2011

JuliaNielsen

Har du prøvet at sætte hende ind på dba.dk ..? der ville du også kunne få en sjat penge for hende når hun er velrustet sådan..!

Ville frygtelig gerne have hende men i bor desv, for lang væk til jeg har råd til at hente hende bor i Sindal tæt ved frederikshavn

Anmeld

7. februar 2011

mamax3

Mirakel skriver:

Katten bortgives - dvs. katten er GRATIS.

Jeg vil så nødig se hende ende på internatet, please spørg omkring jer

Tak

Øv øv øv hvorfor ska du bo så langt væk... så havde jeg taget hende... men har ingen bil og bor i odense

Anmeld

7. februar 2011

MamaLook

JuliaNielsen skriver:

Har du prøvet at sætte hende ind på dba.dk ..? der ville du også kunne få en sjat penge for hende når hun er velrustet sådan..!

Ville frygtelig gerne have hende men i bor desv, for lang væk til jeg har råd til at hente hende bor i Sindal tæt ved frederikshavn

God idé med den blå avis  

Dog ønsker jeg ikke penge - det vigtigste for mig er, at hun får et godt hjem hos et godt menneske/gode mennesker, der vil give hende kærlighed og omsorg

Så jeg prøver lige her på baby.dk først et stykke tid.

Hvordan bor du?? For er du den helt rigtige, vil jeg gerne prøve at se, om jeg kan komme med hende til dig. (har ikke selv bil, men kan muligvis 'bestikke' nogen)

Anmeld

7. februar 2011

mamax3

Mirakel skriver:

God idé med den blå avis  

Dog ønsker jeg ikke penge - det vigtigste for mig er, at hun får et godt hjem hos et godt menneske/gode mennesker, der vil give hende kærlighed og omsorg

Så jeg prøver lige her på baby.dk først et stykke tid.

Hvordan bor du?? For er du den helt rigtige, vil jeg gerne prøve at se, om jeg kan komme med hende til dig. (har ikke selv bil, men kan muligvis 'bestikke' nogen)

I en 4 værelses på 95 kvm. og har en lang gang hun ka boltre sig i... Bor dog på4 sal, ved ik om det er et minus? 

der er køkken og soveværelse, stue, 3 værelser og et badeværelse.

Anmeld

7. februar 2011

MamaLook

mamax3 skriver:

Øv øv øv hvorfor ska du bo så langt væk... så havde jeg taget hende... men har ingen bil og bor i odense

Hvordan bor du? Altså hvilken type bolig - lejlighed, hus, gård?? og hvor stor er din bolig?

Hvis du er den rigtige, vil jeg gerne se, om jeg kan få hende bragt til dig.

Du må selvfølgelig gerne svare i en privatbesked, hvis du ikke har lyst til at ytre dig offentligt om dine boligforhold

Anmeld

7. februar 2011

MamaLook

Mirakel skriver:

Hvordan bor du? Altså hvilken type bolig - lejlighed, hus, gård?? og hvor stor er din bolig?

Hvis du er den rigtige, vil jeg gerne se, om jeg kan få hende bragt til dig.

Du må selvfølgelig gerne svare i en privatbesked, hvis du ikke har lyst til at ytre dig offentligt om dine boligforhold

Ups ups, du har jo svaret - er lidt forvirret

Anmeld

7. februar 2011

MamaLook

mamax3 skriver:

I en 4 værelses på 95 kvm. og har en lang gang hun ka boltre sig i... Bor dog på4 sal, ved ik om det er et minus? 

der er køkken og soveværelse, stue, 3 værelser og et badeværelse.

Altså, hun er jo indekat og har altid været det, så det skulle ikke være noget problem, at hun ikke kan gå ud selv.

Du bor i Odense, ikke?

Jeg vil prøve at finde ud af, om jeg kan bestikke min far til at køre mig - det er nu ret langt væk alligevel, så det er noget af et sats. Er det okay, du hører fra mig indenfor en uge??

Anmeld

7. februar 2011

mamax3

Mirakel skriver:

Altså, hun er jo indekat og har altid været det, så det skulle ikke være noget problem, at hun ikke kan gå ud selv.

Du bor i Odense, ikke?

Jeg vil prøve at finde ud af, om jeg kan bestikke min far til at køre mig - det er nu ret langt væk alligevel, så det er noget af et sats. Er det okay, du hører fra mig indenfor en uge??

Har sendt dig en privat besked... Ja det er helt ok. 

Og er der andre tættere på dig er det os ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.