Lille hunkat borgives (kom så jyder, der bor i hus..!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. februar 2011

MamaLook

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Desværre ikke, da vi kun bor på 100 kvm, har baby og 2 andre katte indenfor i forvejen, så synes 3 katte bliver for meget, og Pjevs er også lidt reseveret overfor andre katte..

Det var bare mere for at give den en god tilværelse, hvis du nu ikke kunne finde andre..

Du skal i hvert fald have tak for tilbuddet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

MamaLook

Op!

Katten er endnu ikke afsat. Annoncen er rettet, derfor oppes der

Anmeld

1. marts 2011

MamaLook

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen her, der selv vil eller kender nogen, der vil have en kat???

Katten er med ALT udstyr - en "færdig" pakke. Og helt gratis. Der er intet i vejen med den, vi må bare ikke have kat i vores nye lejlighed

Anmeld

1. marts 2011

Anitta Kristiansen

hun er en rigtigt fin kat men har allerede en kat og må hellere ikke engang have kat. desværre. ellers havde jeg taget imod med strækte arme.

håber virkelig i finder et sted til hende. 

Anmeld

1. marts 2011

sweet

har du prøvet at kigge på guloggratis og dba under dem der søger husdyr... der er tit nogen der inde der gerne vil give et dyr et godt hjem...

Anmeld

1. marts 2011

JustAnotherName

Jeg ville gerne.....men manden vil IKKE!

Anmeld

1. marts 2011

Fru'Rugaard

Har du svaret "shoppingmor"? det lød da til at hun gerne ville?

Anmeld

1. marts 2011

LotteGabriella

Jeg ville rigtig gerne, men desværre er vores gamle hunkat ikke den mest venlige over for fremmede katte, så jeg tør ikke ta' chancer!

Jeg håber at det lykkedes for jer, for hun ser bare dejlig ud

Anmeld

1. marts 2011

kamillapetersen91

Mirakel skriver:

Hej kvinder (og mænd).

INDLÆGGET ER RETTET D. 01/03 2011

Nu prøver jeg en sidste gang på baby.dk, inden jeg evt. må ty til den blå avis eller lign.

Lille hunkat bortgives! (dvs. den er gratis)

Hunkatten er 1,5 år gammel, lille i det - og lystrer navnet "Frigg". Katten har altid været indekat, men hun har været ude flere gange i snor (med succes) - og vi er sikre på, at hun godt kan vænnes til at være udekat, netop fordi hun ikke er så gammel. 

Hun er en dejlig, kærlig og utrolig smuk kat (med norsk skovkat i sig) - og vi er kede af at skulle af med hende.

Katten er 110 % renlig (!!) Det er vigtigt at understrege.

Katten er steriliseret, øremærket og vaccineret. Dokumentation herfor medfølger selvfølgelig. Også transportkasse og splinterny næsten ubrugt kattebakke med låg (+en uåbnet pakke filtre hertil) medfølger samt kradsetræ, legetøj og sele.

Er du interesseret - eller kender du nogen, der er det?? Katten bortgives -dvs. katten og alt tilbehøret er GRATIS. Det er et GODT TILBUD!

Det skal lige siges, at Friggs nye ejermand er nødt til at have en lejlighed, der er større eller ca. samme størrelse som vores nuværende (ca. 70 kvm) - og det er et PLUS, hvis hun har mulighed for at komme ud selv. 

kan den være i en lejlighed, ved ikk om den er vant til det ?

Anmeld

1. marts 2011

LotteGabriella

Fru'Rugaard skriver:

Har du svaret "shoppingmor"? det lød da til at hun gerne ville?

ja det lagde jeg også mærke til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.