Mirakel skriver:
Hej kvinder (og mænd).
Min kæreste og jeg er kommet frem til, at vi gerne vil af med vores kat. 
Stadig ingen ejer fundet
Bor du i Østjylland/Midtjylland - eller kan hente katten selv, så læs videre
Det skyldes, at vi ikke kan finde en bolig, vi gerne vil bo i - hvor vores kat kan flytte med. Vi bor i Århus, og det er i forvejen ret svært at finde en god bolig til en ordentlig pris. Det ser ikke ud til, at vi er heldige på boligmarkedet. Vi står laaaangt nede på ventelisterne til de lejligheder, hvor man må have husdyr, selvom vi har søgt rigtig længe, og så er der en del områder, vi ikke kan søge i, fordi man ikke må have husdyr. Og vi vil altså gerne snart flytte - vi bor i en 2 værelses og har lige fået et barn, der skal have sit eget værelse, inden det fylder et år.
Det er en (lille) hunkat, der er 1,5 år gammel og lystrer navnet "Frigg". Katten har altid været indekat, men hun har været ude flere gange i snor (med succes) - og vi er sikre på, at hun godt kan vænnes til at være udekat, netop fordi hun ikke er så gammel, men også fordi hun har en masse krudt i r*ven
Hun er en dejlig, kærlig og utrolig smuk kat (med norsk skovkat i sig) - og vi er kede af at skulle af med hende.
Hun er steriliseret, øremærket og vaccineret. Dokumentation herfor medfølger selvfølgelig. Også transportkasse og splinterny næsten ubrugt kattebakke med låg (+en uåbnet pakke filtre hertil) medfølger samt kradsetræ, legetøj og sele.
Er du interesseret - eller kender du nogen, der er det?? Katten bortgives -dvs. katten er GRATIS
Det skal lige siges, at Friggs nye ejermand er nødt til at have en lejlighed, der er større eller ca. samme størrelse som vores nuværende (ca. 70 kvm) - eller også skal hun have mulighed for at komme ud selv.
Hvis ikke, så kunne vi faktisk måske godt være interesserede i at at tilbyde hende et nyt hjem 
Vi bor i rækkehus på 106 kvm med en lille have til, hvor hun vil kunne komme ud
Vi har 2 dejlige unger, som elsker dyr, samt en mere på vej til sommer. Vi bor på Sjælland, men har bil, så ville sagtens kunne hente hende selv 
Send mig evt. en PM, da jeg foretrækker ikke at fremlægge yderligere privatoplysninger i det offentlige forum