Lille hunkat borgives (kom så jyder, der bor i hus..!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. februar 2011

JuliaNielsen

Mirakel skriver:

God idé med den blå avis  

Dog ønsker jeg ikke penge - det vigtigste for mig er, at hun får et godt hjem hos et godt menneske/gode mennesker, der vil give hende kærlighed og omsorg

Så jeg prøver lige her på baby.dk først et stykke tid.

Hvordan bor du?? For er du den helt rigtige, vil jeg gerne prøve at se, om jeg kan komme med hende til dig. (har ikke selv bil, men kan muligvis 'bestikke' nogen)

Jammen jeg bor i en lille By der hedder Sindal i en 2 plans lejlighed hvor vi bor på 1ste :-) Lejligheden er omkring 160 kwm så det ville helt sikkert være noget hun ville elske med al den plads.. :-)

Men hvordan er hun mht, møbler, kradser hun i dem ?

Mvh Julia 15+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

MamaLook

JuliaNielsen skriver:

Jammen jeg bor i en lille By der hedder Sindal i en 2 plans lejlighed hvor vi bor på 1ste :-) Lejligheden er omkring 160 kwm så det ville helt sikkert være noget hun ville elske med al den plads.. :-)

Men hvordan er hun mht, møbler, kradser hun i dem ?

Mvh Julia 15+2

Jeg har svaret dig i en PB

Anmeld

8. februar 2011

Shoppingmor

Mirakel skriver:

Hej kvinder (og mænd).

Min kæreste og jeg er kommet frem til, at vi gerne vil af med vores kat.

Stadig ingen ejer fundet  Bor du i Østjylland/Midtjylland - eller kan hente katten selv, så læs videre

Det skyldes, at vi ikke kan finde en bolig, vi gerne vil bo i - hvor vores kat kan flytte med. Vi bor i Århus, og det er i forvejen ret svært at finde en god bolig til en ordentlig pris. Det ser ikke ud til, at vi er heldige på boligmarkedet. Vi står laaaangt nede på ventelisterne til de lejligheder, hvor man må have husdyr, selvom vi har søgt rigtig længe, og så er der en del områder, vi ikke kan søge i, fordi man ikke må have husdyr. Og vi vil altså gerne snart flytte - vi bor i en 2 værelses og har lige fået et barn, der skal have sit eget værelse, inden det fylder et år. 

Det er en (lille) hunkat, der er 1,5 år gammel og lystrer navnet "Frigg". Katten har altid været indekat, men hun har været ude flere gange i snor (med succes) - og vi er sikre på, at hun godt kan vænnes til at være udekat, netop fordi hun ikke er så gammel, men også fordi hun har en masse krudt i r*ven  Hun er en dejlig, kærlig og utrolig smuk kat (med norsk skovkat i sig) - og vi er kede af at skulle af med hende.

Hun er steriliseret, øremærket og vaccineret. Dokumentation herfor medfølger selvfølgelig. Også transportkasse og splinterny næsten ubrugt kattebakke med låg (+en uåbnet pakke filtre hertil) medfølger samt kradsetræ, legetøj og sele.

Er du interesseret - eller kender du nogen, der er det?? Katten bortgives -dvs. katten er GRATIS

Det skal lige siges, at Friggs nye ejermand er nødt til at have en lejlighed, der er større eller ca. samme størrelse som vores nuværende (ca. 70 kvm) - eller også skal hun have mulighed for at komme ud selv.

Har du fået hende afsat?

Hvis ikke, så kunne vi faktisk måske godt være interesserede i at at tilbyde hende et nyt hjem

Vi bor i rækkehus på 106 kvm med en lille have til, hvor hun vil kunne komme ud  Vi har 2 dejlige unger, som elsker dyr, samt  en mere på vej til sommer. Vi bor på Sjælland, men har bil, så ville sagtens kunne hente hende selv

Send mig evt. en PM, da jeg foretrækker ikke at fremlægge yderligere privatoplysninger i det offentlige forum

Anmeld

8. februar 2011

Shoppingmor

Mirakel skriver:

Hej kvinder (og mænd).

Min kæreste og jeg er kommet frem til, at vi gerne vil af med vores kat.

Stadig ingen ejer fundet  Bor du i Østjylland/Midtjylland - eller kan hente katten selv, så læs videre

Det skyldes, at vi ikke kan finde en bolig, vi gerne vil bo i - hvor vores kat kan flytte med. Vi bor i Århus, og det er i forvejen ret svært at finde en god bolig til en ordentlig pris. Det ser ikke ud til, at vi er heldige på boligmarkedet. Vi står laaaangt nede på ventelisterne til de lejligheder, hvor man må have husdyr, selvom vi har søgt rigtig længe, og så er der en del områder, vi ikke kan søge i, fordi man ikke må have husdyr. Og vi vil altså gerne snart flytte - vi bor i en 2 værelses og har lige fået et barn, der skal have sit eget værelse, inden det fylder et år. 

Det er en (lille) hunkat, der er 1,5 år gammel og lystrer navnet "Frigg". Katten har altid været indekat, men hun har været ude flere gange i snor (med succes) - og vi er sikre på, at hun godt kan vænnes til at være udekat, netop fordi hun ikke er så gammel, men også fordi hun har en masse krudt i r*ven  Hun er en dejlig, kærlig og utrolig smuk kat (med norsk skovkat i sig) - og vi er kede af at skulle af med hende.

Hun er steriliseret, øremærket og vaccineret. Dokumentation herfor medfølger selvfølgelig. Også transportkasse og splinterny næsten ubrugt kattebakke med låg (+en uåbnet pakke filtre hertil) medfølger samt kradsetræ, legetøj og sele.

Er du interesseret - eller kender du nogen, der er det?? Katten bortgives -dvs. katten er GRATIS

Det skal lige siges, at Friggs nye ejermand er nødt til at have en lejlighed, der er større eller ca. samme størrelse som vores nuværende (ca. 70 kvm) - eller også skal hun have mulighed for at komme ud selv.

Er hun iøvrigt 100% renlig??? Dvs. går i bakken hver gang, og IKKE tisser i sofaer, dyner osv.???

Anmeld

17. februar 2011

mamax3

Mirakel skriver:

Katten bortgives - dvs. katten er GRATIS.

Jeg vil så nødig se hende ende på internatet, please spørg omkring jer

Tak

Du har aldrig meldt tilbage....

Anmeld

17. februar 2011

MamaLook

mamax3 skriver:

Du har aldrig meldt tilbage....

Ups - det må du virkelig undskylde.. Det havde jeg fuldstændig glemt.

Jeg kan desværre ikke få katten bragt helt til odense - kun til midt- og østjylland..

Anmeld

17. februar 2011

Bom

Må den være 100% ude kat på en bondegård med stald, andre katte, hest og høns??

Anmeld

17. februar 2011

mamax3

Mirakel skriver:

Ups - det må du virkelig undskylde.. Det havde jeg fuldstændig glemt.

Jeg kan desværre ikke få katten bragt helt til odense - kun til midt- og østjylland..

øv øv... havde ellers gerne taget den.

Anmeld

18. februar 2011

MamaLook

Tulle Mus skriver:

Må den være 100% ude kat på en bondegård med stald, andre katte, hest og høns??

Jeg tror bestemt, at udelivet på en bondegård med masser af andre dyr er et rigtig godt liv for en kat. Spørgsmålet er, om man ville kunne vænne Frigg til kun at skulle være ude..

Frigg er en selskabskat, der elsker at være sammen med mennesker, så jeg ved ikke, om hun kunne holde til kun at være ude - hun har jo aldrig prøvet at være ude før (bortset fra i sele), og hun har kun mødt en anden kat én gang før (hos min mor i et par dage, det gik forresten fint) - så det ville være noget af en omvæltning ...

Ville der overhovedet ikke være mulighed for, at hun ville kunne komme ind og være sammen med mennesker?

Anmeld

18. februar 2011

Bom

Mirakel skriver:

Jeg tror bestemt, at udelivet på en bondegård med masser af andre dyr er et rigtig godt liv for en kat. Spørgsmålet er, om man ville kunne vænne Frigg til kun at skulle være ude..

Frigg er en selskabskat, der elsker at være sammen med mennesker, så jeg ved ikke, om hun kunne holde til kun at være ude - hun har jo aldrig prøvet at være ude før (bortset fra i sele), og hun har kun mødt en anden kat én gang før (hos min mor i et par dage, det gik forresten fint) - så det ville være noget af en omvæltning ...

Ville der overhovedet ikke være mulighed for, at hun ville kunne komme ind og være sammen med mennesker?

Desværre ikke, da vi kun bor på 100 kvm, har baby og 2 andre katte indenfor i forvejen, så synes 3 katte bliver for meget, og Pjevs er også lidt reseveret overfor andre katte..

Det var bare mere for at give den en god tilværelse, hvis du nu ikke kunne finde andre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.