KaLee skriver:
Det er jo samme kriterier som man vælger en mand i det hele taget - om han matcher nogle ting man selv kan lide..
Men gener er noget sjovt noget, så ham som du valgte skulle være doner til dine børn - han kunne ligesåvel have mørke gener i sig, som lyse.. Det er aldrig til at se før barnet ankommer og vokser op.
F.eks. min søns far er halvt filipiner, dvs. lidt mørkere (asiat) i huden, brune øjne og sort hår. Jeg selv er klassisk leverpostejs rødblond dansker..
Vores søn er blegfis med samme hårfarve som mor og blandingsøjenfarve af os begge..
Vi regnede med at knægten ville blive mørkere i det.. men er bestemt ikke skuffede..
Så det kan jo også "gå galt" med donerbørn, hvis man lægger for meget i hvordan de SKAL se ud (ikke at jeg siger at du gør det overhovedet) - tænker bare på ekstremerne..
Men tak for dit input i øvrigt - synes sq det er spændende at høre fra en anden side af sagen
tak 
men det er også en svær debat og i sær for dem (mig selv) som selv har donor børn
men ja man kan jo kun vælge det man kan se nu, ikke det man får og det er vel det gode i det hele 
men det er nu smart at man skal kunne vælge (genetiske) sygdomme væk
Anmeld