designerbabyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Lise

Uhhhh, spændende program med Jeffrey med de maaaange donorbørn  Tænk at få så mange halvsøskende, og at der bare bliver ved at dukke nogle op ud af det blå. crazy!!!!

Zappede væk fra programmet med designerbabyerne, da jeg ikke kunne holde ud at høre på den franske speaker. Men uuuh, blev lige lidt rystet inden jeg smuttede. Jeg havde jo hørt at en donor kun får 5 børn, og syntes at det var godt. Men så kan man kun regne med at det er 5 børn i Danmark, og måske 5 i Sverige og 5 i NOrge, Tyskland, Frankrig, Spanien etc...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

JVC

Hvad synes i så om de engelske bøsser som har 3 børn og 2 (tvillinger) i vente?

Anmeld

5. februar 2011

sne190810

Jeg ved ikke om jeg spørger dumt, men bliver nødt til at spørge .. (Ellers bliver jeg jo aldrig klogere&nbsp

Men jeg tænkte bare på at nu når 1 donor kan have så uendelig mange børn, er det ikke farligt?

Når der kan gå så mange halvsøskende rundt, uden at kende til hinanden osv. Jeg tænker hvis 2 donorbørn (som uvist har samme donorfar) finder sammen, bliver kærester og vil lave børn ..... Kan barnet så ikke blive skadet iform af misdannelser osv fordi der er tale om en form for indavl?

Jeg spørger kun af ren uvished og nysgerrighed

Anmeld

5. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

sne190810 skriver:

Jeg ved ikke om jeg spørger dumt, men bliver nødt til at spørge .. (Ellers bliver jeg jo aldrig klogere&nbsp

Men jeg tænkte bare på at nu når 1 donor kan have så uendelig mange børn, er det ikke farligt?

Når der kan gå så mange halvsøskende rundt, uden at kende til hinanden osv. Jeg tænker hvis 2 donorbørn (som uvist har samme donorfar) finder sammen, bliver kærester og vil lave børn ..... Kan barnet så ikke blive skadet iform af misdannelser osv fordi der er tale om en form for indavl?

Det var da et fornuftigt spørgsmål.....

Anmeld

5. februar 2011

tinasmor

JVC skriver:

Det vigtigste er jo alt de elsker børnene. Kærlighed er altid det vigtigste i børns liv efter min menning

Anmeld

5. februar 2011

Henriette1973

JVC skriver:

Jeg synes, at det var nogle yderst skønne og dejligt opdraget børn... Hvilket synes jeg siger noget om de 2 herres evner som forældre. Jeg tænker faktisk at det er omgivelserne der kan give problemerne... Skønne børn

Anmeld

5. februar 2011

Bondepigen

sne190810 skriver:

Det har jeg osse tit tænkt på, men i princippet kan enhver mand jo gå ud og lave mange børn med forskellige kvinder og der kan ske det samme...at halvsøskende bliver kærester.

Men tænker alligevel, at sandsynligheden nok er lidt større, når det er en donor, der masseproducerer, OG man jo som regel som kendt far kommer til at betale børnebidrag, så der er det sværere for en familie at være uvidende om halvsøskende....

Så dit spørgsmål kan osse bekymre mig meget!

Anmeld

5. februar 2011

sne190810

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det var da et fornuftigt spørgsmål.....

Tak

Men ja, jeg undrede mig bare og kan se andre også har ..

Anmeld

5. februar 2011

dorthemus

sne190810 skriver:

Fremover skal ens barn vist dna teste sine kærester

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

Pena skriver:

Helt enig. Og jeg forventer da også det bliver konklusionen på det.

Jeps

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.