Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Molly8

thilde-tusindfryd skriver:

Jeg har heldigvis ingen strækmærker endnu. Tænker at det er fordi, jeg havde så meget mavefedt og maveskind i forvejen, at det sagtens kan strækkes en del.

Men måske er det bare fordi, strækmærker først kommer senere ?

Har I fået strækmærker ?

Og i så fald hvornår begyndte det ?

Jeg er 37+6 og har ikke fået et eneste strækmærke.. Til gengæld har jeg fået lidt pigmentforsndringer og flere små modersmærker.

Kh Molly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Den lykkelige

Jeg har et ar der er 30 cm langt som er vandret lige under navlen.. fra det ar er sprunget en masse strækmærker ud.. så tror det fordi underhuden er i stykker der pga alle de operationer jeg var igennem..
De kom fra uge 25 og bliver værre og større for hver uge der går..

Men altså strækmærker kommer tynd som tyk.. Min kæreste har nogle på siderne/hofterne/ballerne og han er (og har altid været) meget slank (ja nærmest for slank hvis det stod til mig)..
Min gamle kollega var den mindste lille nips og havde aldrig svinget op og ned i vægten.. men hun havde fået både på bryster og hofter, selvom hun er så lille og slank.. Så jeg tror også det homonelt..

Anmeld

5. februar 2011

Muhmi

Små strækmærker lige ved siden af navlen... men går så hele vejen ud til sidedellerne... hehe.. De kom i uge 26 ca.. Fra den ene dag til den anden... Mine tidligere strækmærker.. (Stor pige, der har tabt sig) er desværre blusset op igen... så min mave er næsten et stor strækmærke efterhånden... Æv æv, men sådan er det jo når huden strækkes

Anmeld

5. februar 2011

MariaJ

Ja, lidt. De kom først helt til sidst, mens jeg gik over tiden .

Jeg er normalvægtig, men tog 12 kg på under graviditeten.

Anmeld

5. februar 2011

Valle81

thilde-tusindfryd skriver:

Jeg har heldigvis ingen strækmærker endnu. Tænker at det er fordi, jeg havde så meget mavefedt og maveskind i forvejen, at det sagtens kan strækkes en del.

Men måske er det bare fordi, strækmærker først kommer senere ?

Har I fået strækmærker ?

Og i så fald hvornår begyndte det ?

Fik næsten ingen i min første graviditet før de sidste par uger, men størstedelen fik jeg under presse veerne, der myldrede frem. Om jeg har fået flere her i to efterfølgende graviditeter har jeg ikke bidt mærke i

Anmeld

5. februar 2011

Muffinmus

HA, modernatur er en bitch...fik dem første de dag jeg fik veer og fik den første:-) så omkring 40+0.

Anmeld

7. februar 2011

thilde-tusindfryd

Der er åbenbart mange af jer, der først har fået dem helt  til sidst.Det må være ærgeligt, når man lige tror,man kan slippe.

Men på den anden side, så er strækmærker jo altid ærgelige.

Jeg har nogle på inder og ydersiden af lårene fra gennem årene, hvor jeg har taget på. Men altså ikke pga gravditeten. Og så længe, det bare er et par stk. så er det ok, syns jeg. Jeg har bare set ex. på strækmærker på hele maven, som absolut ikke var kønt. Det er jo altid sådan noget, man frygter, for så er man jo skamféret for livet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.