Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

thilde-tusindfryd

Sallisørøver skriver:

Ja det er jo så din forklaring... har veninder som har været godt polstret.. og alligevel fået strækmærker trods de har en hel del løs hud.. og en veninde som er hel lille bitte som ikke ÉN har fået.. det kan ikke stilles sådan op...  

Jeg skriver jo netop, at det ikke er et spm om enten eller, men nok er en kombination. Og da jeg er uddannet indenfor sundhedssektoren og har haft en del fysiologi osv., så ved jeg da en smule om sådan noget.

Det er skam ikke et udtryk for ønsketænkning og heller ikke et udtryk for angst. Enten får man strækmærker eller også gør man ikke, og jeg tror heller ikke, der er så meget at gøre ved det egentlig. Jeg er bare nysgerrig og forsøger at finde en naturlig/fysiologisk forklaring, fordi jeg gerne vil forstå tingenes rette sammenhæng. At andre ikke kan se sammenhængen eller har viden om det, kan jeg jo ikke lade mig forstyrre af. Der er ALTID en forklaring og en sammenhæng. Så når læger og jordemoder bilder dig ind, at det er tilfældigt, så er det bare fordi DE ikke kan give dig en entydig forklaring. Det er manglende viden hos DEM. Ikke et udtryk for, at der ikke ER nogen forklaring. Husk det !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

thilde-tusindfryd

Mette 27 skriver: