Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.334 visninger
36 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

thilde-tusindfryd

Jeg har heldigvis ingen strækmærker endnu. Tænker at det er fordi, jeg havde så meget mavefedt og maveskind i forvejen, at det sagtens kan strækkes en del.

Men måske er det bare fordi, strækmærker først kommer senere ?

Har I fået strækmærker ?

Og i så fald hvornår begyndte det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

otlitrom

Ja, på brystet. De er ikke særlig synlige, men de er der. Jeg har mange modermærker, og det ene er "flækket" nu.. skørt

Ellers har jeg ikke.. Men jeg venter bare. Jeg er jo kun i uge 21, der kan ske meget endnu. Og jeg kan hverken gøre fra eller til.

Anmeld

5. februar 2011

Maja88

thilde-tusindfryd skriver:

Jeg har heldigvis ingen strækmærker endnu. Tænker at det er fordi, jeg havde så meget mavefedt og maveskind i forvejen, at det sagtens kan strækkes en del.

Men måske er det bare fordi, strækmærker først kommer senere ?

Har I fået strækmærker ?

Og i så fald hvornår begyndte det ?

jeg har fået 1 strækmærke lige ved siden af navlen og det kom bare med et fingerknips....

men mener der kom i 33+

Anmeld

5. februar 2011

ZamanogDania

Jeg har strækmærker over det hele i maven har fået at vide at det er arvlig. Min mor og søster har det os. Jeg har det på maven og på siden af maven også lidt på brystet. Men de bliver mere og mere usynlig synes jeg. Godt jeg ikke tager bikini på

Anmeld

5. februar 2011

blomst84

Jeg fik strækmærker på ydersiden af lårene, de kom i uge 34-35

Anmeld

5. februar 2011

Kamulla

årh min mave var såååå pæn lige indtil uge 34+3.. så kom strækmærke-"feen" og ødelagde den.. startede med 4 helt under maven.. men bredte sig fra uge til uge...  man kan ikke forebygge strækmærker... hverken med olier osv.. men det ville self hjælpe dig selv man smør sin mave i det da det ville lindre graviditetskløe osv.. jeg badet i olier og mavecreme fra første dag nærmest... jeg blev altså ikke særlig stor.. det gjorde min veninde og hun fik altså ingen strækmærker.. så har intet med det at gøre... vi var samme størrelse før vi blev gravide

Anmeld

5. februar 2011

AnneBJ

Jeg havde også masser af polstring på maven inden graviditeten. Indtil uge 15 var der intet at se, man kunne nærmest ikke engang se at jeg var gravid.

Men 15+5 kom første strækmærke og det har fået følgeskab af mange sidenhen. Dog kun på maven.

Anmeld

5. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg ville ikk have nogen første gang jeg blev gravid så  jeg smurte og smurte mig på maven med mavecreme fra matas...

Jeg fik heller ikk et eneste!!

Til engæld tænkte jeg ikk på at smøre røv bryster og lår... og wupsen!! der sidder de allesammen...................... Så jo... cremen virker og jeg bruger den også denne er gang... nu bruger jeg den bare alle stederne!!

Anmeld

5. februar 2011

Maja88

jeg havde også nogle gamle mærker på låret og i siden fra jeg var 11.. de er så sprunget op, men ja sådan¨går det.

men strækmærker er ikke arveligt,,,, min mor ejer ikke 1 strækmærke..

Anmeld

5. februar 2011

Maja88

Anjamichell skriver:

Jeg ville ikk have nogen første gang jeg blev gravid så  jeg smurte og smurte mig på maven med mavecreme fra matas...

Jeg fik heller ikk et eneste!!

Til engæld tænkte jeg ikk på at smøre røv bryster og lår... og wupsen!! der sidder de allesammen...................... Så jo... cremen virker og jeg bruger den også denne er gang... nu bruger jeg den bare alle stederne!!

du kan jo ikke vide om de var kommet uanset hvad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.