Kærligheden til din mand <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Jibbe

Jeg faldt for hans fjollede væremåde og hans dejlige humor og smil. Det er en kæmpe kontrast til mit "sortsind". Han er skøn og en er en fantastisk mand og ikke mindst far. Han er min bedste ven, den som gør mig hel (latterlig kliche men det gør han!) og jeg har det bedst når vi er sammen. Jeg tror faktisk at jeg elsker ham mere og mere for hvert år jeg har kendt ham. Han er bare den dejligste mand jeg kender!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

2babygirls

Camilla1980 skriver:

Hvad faldt du for ved din mand, første gang du så ham?

Hvad gør din mand så special?

Er din mand den eneste ene?

Så ham i lufthavnen på vej til en ungdomsferie i Spanien, og sad foran ham i flyet  Og dernede skulle jeg bare have ham, så fik fat i hans nr og vi flirtede dernede og da vi kom hjem besøgte jeg ham en hel uge lige efter. Sagde min lejlighed i sdr. jylland op og flyttede til kbh, 3 måneder efter.

Idag har vi været sammen i 5½ år og gift i 1½år

Han har det mest charmerede smil, og de smukkeste øjne, og en skide god røv, og så elsker jeg ham bare over alt på denne jord.

TinaMartin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. februar 2011

Hansen97

Camilla1980 skriver:

I dag har jeg været sammen med min mand i 14 år. Gift i 4.5 år og har 2 børn sammen.
Jeg faldt for hans charme og hans søde væsen. Han gør mig tryg og hel! Han var lige den jeg havde brug far. Han har senere vist sig som en fantastisk far til vores børn.
Jeg elsker ham af hele mit hjerte og håber vi mindst får 14 år mere!
Anita

Anmeld

15. februar 2011

o1Mutte

Camilla1980 skriver:

Ved ikke om det var ''kærlighed ved første blik'' tror nærmere det var tiltrækning ved første blik Og sådan var det for os begge. Jeg var lige kommet ud af en længere forhold og flyttet i et lille hus så jeg skulle lige knalde ud lidt. Og så var han iøvrigt ALT for gammel til mig  
Men han hang sku ved  Ikke lige en del af den første plan, hehe.

Hvad gør ham så speciel ? Tjooe.. Han er venlig og hjælpsom, men det er der jo også andre der er Men han har bare den dejligste personlighed. Måske er han ikke speciel for andre. Men det er han for mig!

Og nu ville jeg selvfølgelig ikke undvære ham for noget, eller nogen Så JA jeg tror han er den eneste ene! Kunne ikke forestille mig nogen anden at leve mit liv med og som jeg passer bedre sammen med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.