Kærligheden til din mand <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.167 visninger
33 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Camilla1980

Hvad faldt du for ved din mand, første gang du så ham?

Hvad gør din mand så special?

Er din mand den eneste ene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

K.Rehder

Camilla1980 skriver:

Hvad faldt du for ved din mand, første gang du så ham?

Hvad gør din mand så special?

Er din mand den eneste ene?

Han er HAM! og det vidste jeg lige fra første gang jeg så ham

Anmeld

4. februar 2011

Maalene

Vi manglede en træner til håndbold, og så spillede han på herreholdet og gik så ind og trådte til, for at hjælpe os...

Var til nogle træninger, og tænkte ikke sådan nærmere over ham, eller hvad man skal sige... Så tog vi til stævne, og skulle jo så lige ud og have en sving-om med ham, og da vi så kiggede hinanden dybt i øjnene til "Time of my life" var jeg bare solgt - vidste bare det skulle være ham, og vi har sådan set været sammen siden

Han er uden tvivl min eneste ene og jeg elsker hans charmerende væsen, den store mængde kærlighed han har i sig, som han deler rundhåndet ud til mig hver dag, hans omsorgsfulde og kærlige væsen, hans måde at forstå mig på - ja, ALT

Min kærlighed til ham kan slet ikke beskrives

(Siger den 22-årig pige, som stadig føler sig som en fjalet 13-årig teenagetøs med sin første forelskelse)

Anmeld

4. februar 2011

mor til 2 skønne piger .

første gang jeg så ham havde han en kæreste så der sagde han mig ik så meget  ..

men han er den eneste ene idag fordi han kan lide mig som jeg er ,og fordi han gør min verden speciel og får mig til a føle mig som en prinsesse  .

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

Faldt for hans lækre krop i sin hvide bluse han havde på den dag. Uhha dada.   Også er han lige så bestemt som jeg er det kan jeg godt li.

Han er min eneste ene.

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Jeg faldt for ham første gange jeg hørte ham spille guitar ! Uhm ....  Var helt væk .. Og så begyndte vi jo så og snakke mere sammen .. 

Elsker ham for den er , og ikke for den han har været eller vil være <3

Anmeld

4. februar 2011

Sof

Jeg faldt for hans øjne, hans smil og hans meget rolige og afslappede væremåde.

Han er sig selv og han hviler i sig selv, og vigtigst af alt: Han elsker mig lige så ufattelig højt som jeg elsker ham!

Ja, han er min eneste ene og det har jeg følt fra dag 1, men specielt i dag blev jeg virkelig bekræftet i det, da jeg efter udskrabningen af vores ønskebarn som desværre endte i en MA, blev kørt op og han troligt sad og ventede på mig, ligesom han havde gjort sammen med mig hele dagen.Det at han havde ligget i sengen med mig og puttet, så jeg kunne dufte ham og ikke hospitalslugten (bryder mig inderligt ikke om at være indlagt) og det at han, mens jeg var på OP, hentede 2 halv liters cola zero til mig som var klar i det jeg kom op igen.

Jeg har aldrig følt så stærk en kærlighed og støtte fra nogen som helst, som jeg gjorde der og hvor var jeg dog utrolig glad for at det var ham der ventede på mig. 

Anmeld

4. februar 2011

celkt

hvad er den eneste ene?!?

Hvis jeg havde mødt min nuværende mand for ti år siden, var jeg helt sikkert ikke faldet for ham, og det er heller ikke sikkert, at det ville have været det rigtige hvis jeg først havde mødt ham om ti år, hvem ved. Men fordi jeg mødte ham for 1½ år siden, er han den helt rigtige til mig, på det sted hvor han og jeg netop er i vores liv. Og det håber vi på varer ved 

Men med hensyn til hvad jeg faldt for ved ham, ja, ud over vores fælles interesser, vores fælles humor og at han er helt nede på jorden, så var det, at han har hår på kroppen, (som en rigtig mand skal have det... hihi) Elsker mænd med hår på benene, på brystkassen og sådan lidt ned ad maven, I ved, ikke for lidt og ikke for meget.... Og da samtalen faldt på netop det emne den første aften vi sad hjemme hos mig og snakkede, og jeg indrømmede at jeg elskede at ligge og nusle min kæreste i brysthårene når vi putter, og han så rejste sig op og stoppede min hånd op under sin bluse, ja så var jeg solgt... lol

Anmeld

4. februar 2011

tingimor

jeg faldt helt klart for min mands drenget charme og dejlig veltrænet krop og hans skønne grønne øjen. og da han så efter et par ugers date tid spurgt om jeg ikke syns jeg skulle være kvinden i hans liv så var jeg solgt. 

Og er jeg stadig den dag i dag. ved ikke hvad jeg skulle gøre uden ham og kan tude bare ved tanken om hvis jeg nogle siden skulle midste manden i mit liv.

Anmeld

4. februar 2011

A&F

Min mand og jeg mødte hinanden i slutningen af 2.g og min mand var første års studerende på uni. Han skulle skrive et projekt og interviewe nogle unge fra mit gymnasie. Der var kemi med det samme. Så han inviterede mig ud, og jeg sagde ja. Jeg var bare solgt. Jeg faldt for hans lidt mørke hudfarve, dejlige brune øjne, det pæne sorte hår, det flotte charmerende tandpasta smil, hans generthed, oprigtighed og mandlighed. Min mand er speciel fordi han er den han er. Jeg kender ham på godt og ondt. Han slider for at være, der han er, og for at "opfylde" vores drømme. Han er min beskytter, min elskede, min ven og kommende far til vores barn. 

Jeg vidste fra dag 1, at han er den rette. Det var noget jeg følte, helt inde i hjertet.  Han er den eneste ene for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.