Kærligheden til din mand <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Chraz

Jeg faldte bare pladask første gang jeg så ham.. Hans udstråling, hans smil.. Hans personlighed. Ingen kan få mig til at grine som ham, ingen forstår mig som ham. Han er den bedste person jeg kender og en fuldstændig vidunderlig far. Jeg er slet ikke i tvivl om at det er ham jeg skal dele resten af mit liv med  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Camilla1980 skriver:

Hvad faldt du for ved din mand, første gang du så ham?

Hvad gør din mand så special?

Er din mand den eneste ene?

Første gang jeg så ham var jeg i et følelsmæssigt kaos så jeg genkendte ikke følelsen med det samme. Det der gjorde jeg faldt for ham var da vi sad i klassen en dag. Jeg sad og havde et svar til læreren og mærkede at der var nogen der kiggede på mig, så jeg kiggede rundt i lokalet forventede at se en der kiggede væk. Men da jeg kiggede på ham smilede han bare og holdt mit blik fast, jeg følte bare at alle de mure jeg havde bygget indeni faldt bragende sammen, der var en strøm igennem mig som en stormflod der ræser afsted. Utrolig følelse at få.

Så jeg faldt for hans smil og ærlighed ved at han viste det var ham der kiggede.

Gør ham speciel, hmm.. så mange ting, men nok mest det at han forstår mig og vi er så enige om næsten alting. Hov og at han pjatter rigtig meget med mig. Jeg griner mindst 5 gange om dagen pga hans sjove påfund af forskellige ting.

Eneste ene, har slet ingen tvivl. Været sammen i lidt over 7 år og i de 7 år har jeg ikke en eneste gang haft følelsen af at det måske ikke var rigtigt.

Anmeld

5. februar 2011

LotteGabriella

ååh suk, ja jeg var allerede faldet for hans personlighed via telefonen og mails - han har en fantastisk humor  - inden jeg mødte ham, men da jeg så ham, tænkte jeg FUCK han er bare mere lækker i virkeligheden end på billedet - ham vil jeg ha' Han er sød og kærlig og siger sin mening, hvilket jeg synes er rigtig dejligt

Den eneste ene, hmm ja det tror jeg så nok ikke så meget på...har været gift før, hvor jeg troede at HAN var den eneste ene og når man finder ud af at han IKKE var det efter 12 år (jeg gik selv), ja så ta'r jeg en dag af gangen. Men ved ALDRIG hvad fremtiden bringer, desværre

Anmeld

5. februar 2011

TbCp

Her var det ikke kærlighed ved første blik, men jo oftere vi så hinanden jo mere interessant blev han for mig
Den aften det gik op for at ham måtte jeg have var en aften vi festede lidt, på et tidspunkt jeg gik forbi ham trak han mig ned på sit skød og der fik jeg bare den der "det er HAM" følelse.... Jeg får stadig kildren i maven når jeg tænker på den aften. Der gik dog lidt tid før vi blev kærester.
Den aften festede vi igen og jeg havde fået lov at overnatte, jeg lå i hans seng mens han festede videre, han kom ind til mig og spørger "mangler du noget?" og jeg svarede "dig" og så kyssede vi

Og det er HAM!!! Den eneste ene for mig

Anmeld

5. februar 2011

Nanastep

- Han startede på mit arbejde, og med det samme vidste jeg at han var den eneste ene! han er helt unik, han forkæler mig og gør alt for mig, jeg ved han elsker mig ubeskriveligt højt! så jo, jeg ved han er den eneste ene!!

Anmeld

5. februar 2011

Happiness

På en festival hvor der bare har siddet 10 fyre og lagt an på mig på stribe, var jeg godt gnaven. De havde brugt de dårlige scorebemærkninger og var alle pisse stive...

Men så kom der en hen satte sig ved siden af mig, spurgte om han ik nok måtte holde min hånd... Jeg var stadig lidt gnaven efter de andre, så snerre bare og spørger "hvorfor det?!"...

Hvortil han svarer at fordi han sådan har haft lyst til det i lang tid... Der måtte jeg smile lidt og jo jeg tog ham i hånden, og det varede ik længe før vi kissemissede....

Nu har vi snart været sammen i 4 år d.7/7, og vi har termin med vores søn dagen efter

Jeg elsker ham fordi han er så ligetil. Selv om jeg også kan blive irriteret over selv samme Han kan være skide irriterende, fordi han altid har været forkælet enebarn, men det glemmer man når han kigger mig dybt i øjhnene med så meget kærlighed

Jeg tror ikke på den eneste ene. Hvis du skulle miste din mand er der så ikke en mere til dig?! Jeg tror på forelskelsen og kærligheden til hinanden.

Anmeld

5. februar 2011

Mor til Mike

Faldt for hans øjne, hans smil og den måde han bare gav mig den sygeste fornemmelse i maven. 

Jeg er 100% sikker på at han er min eneste ene, og min soulmate! 

Anmeld

5. februar 2011

FruEllingsen

Faldt helt pladask for han personlig her og generthed

Jeg var inde i en periode hvor jeg bare ABSOLUT ikke skulle have en kæreste. trængte bare til at være singel. og så mødte jeg Michael.

Han var bare så behagelig og nem at være sammen med. faldt PLADASK for ham.

Han er helt klart THE ONE. selv når det har været svært har jeg alligevel ikke kunne forestille mig et liv uden ham

Anmeld

14. februar 2011

Bavianis

Jeg havde altid pendlet mellem de intellektuelle nørder, og så de lækre, store mænd (for nørderne var ofte små og blege...), der kunne løfte tunge ting.

Så så jeg Gregers: Høj, flot, lækker tøjstil (sådan lidt "street") - og sørme om han ikke havde en IQ der var større end hans skostørrelse!

Han var tutor for mig på universitetet og var lækker, intelligent - og havde de flotteste store hænder ;-)

Jeg kan stadig se på ham og tænke på hvor heldig jeg er, og vi har været sammen i over 6 år!

Anmeld

15. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Min mand er et af de mest levende og  passionerede mennesker jeg nogensinde har mødt. En drømmer og visionær. Det var det jeg faldt pladask for - Og så selvf. en heeelt masse andre ting... 

Han er helt sikkert HAM for MIG 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.