På en festival hvor der bare har siddet 10 fyre og lagt an på mig på stribe, var jeg godt gnaven. De havde brugt de dårlige scorebemærkninger og var alle pisse stive...
Men så kom der en hen satte sig ved siden af mig, spurgte om han ik nok måtte holde min hånd... Jeg var stadig lidt gnaven efter de andre, så snerre bare og spørger "hvorfor det?!"...
Hvortil han svarer at fordi han sådan har haft lyst til det i lang tid... Der måtte jeg smile lidt og jo jeg tog ham i hånden, og det varede ik længe før vi kissemissede.... 
Nu har vi snart været sammen i 4 år d.7/7, og vi har termin med vores søn dagen efter 
Jeg elsker ham fordi han er så ligetil. Selv om jeg også kan blive irriteret over selv samme
Han kan være skide irriterende, fordi han altid har været forkælet enebarn, men det glemmer man når han kigger mig dybt i øjhnene med så meget kærlighed 
Jeg tror ikke på den eneste ene. Hvis du skulle miste din mand er der så ikke en mere til dig?! Jeg tror på forelskelsen og kærligheden til hinanden.
Anmeld