Kærligheden til din mand <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

oo

altså første gang jeg mødte Søren syntes jeg han var en KÆMPE wanker. hold nu kæft han var træls! da vi havde været gift 1 år sad vi en dag i toget og snakkede om første gang vi mødtes og da jeg sagde "jamen det var jo mig der var der den aften" (og flirtede vildt med hans bedste ven Karl , råbte han "VAR DET DIG MED BRILLERNE? FUCK DU VAR TRÆLS!" nåh nåh!

men et år efter vi havde mødt hinanden første gang var vi gift så deeeeeet!

ja og han er speciel fordi han er Søren og han er lige ham han er og det kan man jo slet ikke beskrive eller forklare, det er en følelse indeni mig som ingen af jer nogensinde vil kunne forstå. that's love, I ved!

Bestemt er han den eneste ene. for jeg elsker Søren, og UANSET HVAD SÅ ELSKER JEG SØREN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

metski83

Han er min eneste ene, for evigt  Jeg elsker ham overalt på jorden. Sammen med ham kan jeg klare alt. Han er den bedste i verden, min bedste ven, den bedste kæreste man kan få, og forhåbenlig snart den bedste far

Anmeld

4. februar 2011

Missi

Uha - sad en aften og kede mig på nette - en typisk dating side, med alt for mange uintresandte fyre hehe - Så så jeg tilfældigvis kims profil, der stod ikke en skid der i, ud over at han havde børn og et par andre små ting, det eneste minus var at han var 12 år ældre end mig, men hold kæft hans profil billede slog bare gnister i mig, så tog mig ikke mere end 5 sek at skrive til ham hehe
Et par min. efter får jeg så et brev - et meget rodet et, da jeg hurtig kunne se han var ordblind - men fandt hurtig ud af at hans drenge betød ALt for ham. - Vi skriver så lidt frem og tilbage, stor det blir til 4 breve hver - og så får jeg hans nummer fordi hans net ikke var så sterbilt - jeg vælger at skrive til ham..... Vi havde så fundet ud af at vi rent faktisk boede lige op og ned af hinanden ( max 5 min. gågang) så han skrev en skide provokerne sms om at jeg hvertfald ikke turde at komme ned til ham - selvom kl var halv 10 om aften eller sån noget, tog jeg et hurtig bad, lade en lækker make up og gik så afsted.

Blev mødt på vejen af en høj lækker bad boy type ( lignede han) og jeg var solgt hehe - vi kom hjem til ham, og vi sad og snakkede sammen hele natten, tror vi lade os ind i seng kl 6 eller sådan noget. Vi lagde og små kyssede lidt og vi faldte så i søvn fuldstændig krøllet ind i hinanden.

Vi vågnede ved en 12 tiden, og han skulle så ud og hente sine drenge - han spurgte meget direkte om jeg ikke vil med, for møde dem kunne jeg lige så godt, for hjem skulle jeg ikke, ikke allerede, og ja - kom aldrig hjem

Har mødt min del af idioter over nettet, og havde endelig troet kim osse var en af dem - men blev dybt betaget af ham med det samme, hele hans væsen, og hans kæmpe kærlighed til hans børn.

Ved ikke om han er min eneste ene, men han er en jeg vil  kunne leve med resten af mig liv

puha det blev langt hehe må i lige bære over med

knus

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

Camilla1980 skriver:

Hvad faldt du for ved din mand, første gang du så ham?

Hvad gør din mand så special?

Er din mand den eneste ene?

Uhhh..en romatiktråd...hvor nice 

Jamen...Jeg mødte min dejlige mand på en chat for 12 år siden, og vi faldt omgående i snak..kemien var der bare med det samme.
I 14 dage og netter snakkede vi så snart, der var tid (dengang man havde modems med minutpris..omg for en regning)
Og så mødtes vi..for vi blev ganske enkelt nødt til at finde ud af, om alt det, der klingede mentalt, også klingede fysisk, og DET gjorde det.

Og JA..han er den eneste ene. Vi er et team og hinandens alter ego. Vi kan skændes så det brager, men undvære hinanden...no way.
Som mine forældre altid sagde, og det passer også på os:
"Vi tænker aldrig på skilsmisse, men af og til på mord!"

Og hvad jeg faldt for?? 
Jo 5 ting.
Hans humor, hans gentlemand optræden, som bare altid er der, hans empati, hans højde og ...det at han sorterede sine papirclips

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. februar 2011

grinny

Jeg tror ikke min kæreste er den eneste ene, da jeg faktisk ikke tror på at der findes en eneste ene, men han er den helt rigtige for mig 

Jeg faldt for hans øjne og hans gå-på-mod. Den måde han bare blev ved med at charmere mig, han kæmpede og kæmpede, og til sidst så overgav jeg mig.. Allerede ved første blik var mine ben væk, men man må jo godt være lidt svær at få fat i

Jeg elsker ham utrolig højt, også selvom jeg ikke tror han er min eneste ene.. Men er det vigtigste ikke også kun at jeg ved, at det er ham jeg vil dele resten af mit liv med? 

Anmeld

5. februar 2011

loppen82

Camilla1980 skriver:

Vidste bare første gang jeg så ham at han var manden jeg ska leve resten af livet sammen med... 

Jamen det der gør ham speciel er at han er den han er og at han er god ved mig og mine børn. 

Ja han er helt sikkert den eneste ene...

Anmeld

5. februar 2011

SD21

Camilla1980 skriver:

Jeg faldt for hans dårlige humor og charme ! Og JA, han er den eneste ene !

Anmeld

5. februar 2011

CarinaSB

Det jeg faldt for var helt klart hans smil og værmåde .. Han kan få mig til at smile og grine som ingen andre kan. Han ved lige hvordan han skal få mig i godt humør hvis jeg er lidt trist .. Ja jeg tror han er den eneste ene .. Kan faktisk ikk forstille mig uden ham .. Siger jeg nu .. det kan være det er anderledes om 5 år .. men lige nu vil jeg bare nyde at jeg har ham .. :)

Anmeld

5. februar 2011

kiwilouise

jeg har vist været lidt af en vildbasse med de mænd men den rigtige dukkede aldrig op.

lige indtil...  ja efter 1 år uden en eneste mand (for mænd var nogen svin i mit hoved) så mødte jeg ham. ham der virkelig slog benene væk under mig. jeg har aldrig prøvet noget ligende før - da vores blikke mødtes var det som om hele verden gik i stå. jeg kan stadig sidde og beundre ham i timevis fordi han fascinerer mig så meget. han gør noget i mig som ingen har kunnet før.

Anmeld

5. februar 2011

ChatH

jeg var kæreste med hans bedste ven en kort periode men har altid vidst det var ham det skulle være så da vi mødtes igen år senere var det bare en selvfølge vi skulle være sammen.. og vi vil altid være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.