Uha - sad en aften og kede mig på nette - en typisk dating side, med alt for mange uintresandte fyre hehe - Så så jeg tilfældigvis kims profil, der stod ikke en skid der i, ud over at han havde børn og et par andre små ting, det eneste minus var at han var 12 år ældre end mig, men hold kæft hans profil billede slog bare gnister i mig, så tog mig ikke mere end 5 sek at skrive til ham hehe
Et par min. efter får jeg så et brev - et meget rodet et, da jeg hurtig kunne se han var ordblind - men fandt hurtig ud af at hans drenge betød ALt for ham. - Vi skriver så lidt frem og tilbage, stor det blir til 4 breve hver - og så får jeg hans nummer fordi hans net ikke var så sterbilt - jeg vælger at skrive til ham..... Vi havde så fundet ud af at vi rent faktisk boede lige op og ned af hinanden ( max 5 min. gågang) så han skrev en skide provokerne sms om at jeg hvertfald ikke turde at komme ned til ham - selvom kl var halv 10 om aften eller sån noget, tog jeg et hurtig bad, lade en lækker make up og gik så afsted.
Blev mødt på vejen af en høj lækker bad boy type ( lignede han) og jeg var solgt hehe - vi kom hjem til ham, og vi sad og snakkede sammen hele natten, tror vi lade os ind i seng kl 6 eller sådan noget. Vi lagde og små kyssede lidt og vi faldte så i søvn fuldstændig krøllet ind i hinanden.
Vi vågnede ved en 12 tiden, og han skulle så ud og hente sine drenge - han spurgte meget direkte om jeg ikke vil med, for møde dem kunne jeg lige så godt, for hjem skulle jeg ikke, ikke allerede, og ja - kom aldrig hjem

Har mødt min del af idioter over nettet, og havde endelig troet kim osse var en af dem - men blev dybt betaget af ham med det samme, hele hans væsen, og hans kæmpe kærlighed til hans børn.
Ved ikke om han er min eneste ene, men han er en jeg vil kunne leve med resten af mig liv 
puha det blev langt hehe må i lige bære over med 
knus
Anmeld