Det var dråben!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

mulle7430

MoarJ skriver:

Jeg har fortalt kæresten hver dag, hvor træls det er for mig at bare ligge og slet ikke have noget energi... Det er bare noget øv... 

Om morgen er jeg slet ikke i stand til at stå op sammen med ham og Julie... Jeg ligger bare som en hængt kat med kvalme og opkast i den ledeste grad... 

Jeg ved hvor træls det er for ham... ALT hænger på ham... Bleskift, madning af Julie og alle dyrene.. Handle osv.... Nej hvor jeg hader at bare og ligge, og at han skal rende og ordne alle tingene... 

Hele dagen mens der er ro herhjemme, får jeg sovet, samlet noget energi til når de kommer hjem igen... Nogle dage, lige som en dag som denne idag, er jeg bare ikke i stand til at hygge med dem eller noget... Bare ligge helt stille og sige næsten ingenting - bare ligge og små sove... 

Kæresten fik nok idag da han kom... Han skældte mig ud, råbte og skreg af mig "At nu kunne jeg fandme godt lette min fede røv og komme i sving og skide et stykke på at jeg havde det dårligt" 

Nøøøøj jeg blev ked af det og rasende.... I det samme udbrød jeg så hele bygningen kunne høre det næsten "Om det virkelig er en abort der skal til eller han ønsker barnet" 

Hørte ikke mere til ham... Han forduftede med Julie og sin far på kommunen.... Så dem igen efter 2 timer... 

Som han selv siger, det er hårdt det hele ligger på ham - JA... Det er også hårdt for mig bare at ligge og bare have det så skidt... 

Aner ikke hvad jeg skal stille op med det her.... JEG KÆMPER!!! 

du får lige en kæmpe herfra og håber du snart er på højkant igen og i har fået snakket lidt sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg må tilslutte mig Christine.

Jeg er alenemor og skal altid klare alting selv, så derfor undrer det mig at kæresten allerede i første trimester brænder sammen over at skulle stå med det hele selv. (og endda kun nogle dage om ugen)

I mine øjne er han et skvat, hvis der ikke skal mere til. (undskyld TS)

Jeg kan godt forstå at du er såret over at han har råbt af dig og brugt grimme ord som fede røv, hvilket da er langt over det tilladelige. Vi kan alle miste besindelsen, men så er det også på plads med en undskyldning bagefter.

Jeg har ikke noget godt råd til dig, og egentlig synes jeg også det er din kæreste der skal have et råd til hvordan man takler en smule modgang i livet.

Jeg håber han tager sig sammen og du snart får det bedre.

Anmeld

4. februar 2011

Pallemor

Akupunktur hjælper mod kvalme.. Kan varmt anbefales nu hvor det er så slemt med dig.. Sender et stort Kram

Anmeld

4. februar 2011

Moar2011

MoarJ skriver:

Jeg har fortalt kæresten hver dag, hvor træls det er for mig at bare ligge og slet ikke have noget energi... Det er bare noget øv... 

Om morgen er jeg slet ikke i stand til at stå op sammen med ham og Julie... Jeg ligger bare som en hængt kat med kvalme og opkast i den ledeste grad... 

Jeg ved hvor træls det er for ham... ALT hænger på ham... Bleskift, madning af Julie og alle dyrene.. Handle osv.... Nej hvor jeg hader at bare og ligge, og at han skal rende og ordne alle tingene... 

Hele dagen mens der er ro herhjemme, får jeg sovet, samlet noget energi til når de kommer hjem igen... Nogle dage, lige som en dag som denne idag, er jeg bare ikke i stand til at hygge med dem eller noget... Bare ligge helt stille og sige næsten ingenting - bare ligge og små sove... 

Kæresten fik nok idag da han kom... Han skældte mig ud, råbte og skreg af mig "At nu kunne jeg fandme godt lette min fede røv og komme i sving og skide et stykke på at jeg havde det dårligt" 

Nøøøøj jeg blev ked af det og rasende.... I det samme udbrød jeg så hele bygningen kunne høre det næsten "Om det virkelig er en abort der skal til eller han ønsker barnet" 

Hørte ikke mere til ham... Han forduftede med Julie og sin far på kommunen.... Så dem igen efter 2 timer... 

Som han selv siger, det er hårdt det hele ligger på ham - JA... Det er også hårdt for mig bare at ligge og bare have det så skidt... 

Aner ikke hvad jeg skal stille op med det her.... JEG KÆMPER!!! 

- min vidunderlige kæreste fik os et mindre flip, da jeg var i de første 3mdr, for jeg var os bare helt færdig, af utilpas , opkast og kvalme, jeg kunne heller ikk andet end at gå fra soveværelset, stuen og wc'er - en dag da han så kom sent hjem fra job, og han ku se jeg ikk havde lavet en hyldene fis, blev det os lige lidt for meget for ham .. men vi fik snakket det godt igennem hvordan og hvorledes, og han fandt ud af at jeg faktisk var inderligt ked af at jeg var så dårlig og virkelig gerne ville ku lave en masse.. og siden den aften har han støttet og været forståelig for vi begge vidste at det bare var for en periode.. .. så jeg tror måske bare at din kæreste bare lige sku ud med det. og lige understrege hvor hårdt det lige pludselig er bleven at skal klare det hele selv.. godt nok var det ikke en pæn måde at gør det på, men mænd får heller ikke altid tænkt sig om før de sir nogen ting.. måske i bare skal snakke tingene igennem stille og rolig.. selvf ønsker han det lille spir, han havde nok en dårlig dag.. og tror os han ved at han måske lige overregeret .. det gjorde min i hvertfald - det hele blir jo meeget bedre

Anmeld

4. februar 2011

Laulund87

Wow jeg synes ikke du får ret meget medfølelse hjemme eller her

NEJ verden går ikke under og NEJ man dør ikke af at være gravid, MEN det kan sgu føles sådan! Nogle gravide er virkelig så dårlige alle 9 måneder at man ikke føler man har et liv..

Nu har vi skrevet sammen og vi har begge ekstremt hårde graviditeter. Det er svært for mange at forstå fordi de FLESTE har "lidt kvalme."

Jeg forstår slet ikke at du skulle tænke det som om at du kunne være alene med Julie, og skulle klare alt selv. Det er du jo netop IKKE!

Hvis du var lige så dårlig da du ventede hende, ved manden sgu da hvad han er gået ind til. Er det ikke jer begge to der har besluttet at I vil have en mere??

Sæt dig ned med ham og snak det grundigt igennem og så får du lige et

Det er vist det du har mest brug for.

Anmeld

4. februar 2011

Sabina92

De dage jeg havde det skidt stod jeg op alligevel, og bed lortede i mig og brækkede mig lidt, men det hjælper altså så tænker man på noget andet, nåt man ikke bare ligger og har ondt af sig selv. op og lav et eller andet, og husk at småspise hele tiden.

Og det med din mand, synes jeg lidt er iorden han er jo MAND og vi kan ikke forvente han kan tankelæse osv. Sådan er nogle mænd altså

Anmeld

4. februar 2011

NinaNymannMadsen

tror det er hårdt for jer begge, fordi du har det dårligt og næsten intet kan i de dage det er slemt. og fordi han står med det hele...

det er bestemt ikke rart kunne jeg forestille mig.

vi kan kun håbe på det bliver bedre med tiden med dig jo når der ikke er noget der har hjulpet på dig jo endnu søde.

kan du heller ikke de dage du har det nogen lunde hjælpe ham lidt med nogen af de ting der skal laves eller har du det meget dårligt eller får du det dårligt af det?

forstår godt du bliver ked af at han råbte sådan af dig, ville jeg også selv være blevet. han havde vel bare brug for at komme af med det.

men kan jo ikke rigtig sige ret meget.

du får et kømpe her fra.

Anmeld

4. februar 2011

FrkT

Laulund87 skriver:

Wow jeg synes ikke du får ret meget medfølelse hjemme eller her

NEJ verden går ikke under og NEJ man dør ikke af at være gravid, MEN det kan sgu føles sådan! Nogle gravide er virkelig så dårlige alle 9 måneder at man ikke føler man har et liv..

Nu har vi skrevet sammen og vi har begge ekstremt hårde graviditeter. Det er svært for mange at forstå fordi de FLESTE har "lidt kvalme."

Jeg forstår slet ikke at du skulle tænke det som om at du kunne være alene med Julie, og skulle klare alt selv. Det er du jo netop IKKE!

Hvis du var lige så dårlig da du ventede hende, ved manden sgu da hvad han er gået ind til. Er det ikke jer begge to der har besluttet at I vil have en mere??

Sæt dig ned med ham og snak det grundigt igennem og så får du lige et

Det er vist det du har mest brug for.

Kan tilslutte mig det du skriver 100%.... synes godt nok også folk herinde er hårde mod hende.

Og det er da noget fis at sige at hun skal forestille sig hun var alene.... hun har jo netop sin kæreste - og hvad skulle hun bruge ham til, hvis hun alligevel skal klare det hele selv, når hun har det så skidt?

Kæmpe kram til dig søde Dorthe.... 

Anmeld

4. februar 2011

Laulund87

FrkT skriver:

Kan tilslutte mig det du skriver 100%.... synes godt nok også folk herinde er hårde mod hende.

Og det er da noget fis at sige at hun skal forestille sig hun var alene.... hun har jo netop sin kæreste - og hvad skulle hun bruge ham til, hvis hun alligevel skal klare det hele selv, når hun har det så skidt?

Kæmpe kram til dig søde Dorthe.... 

Nemlig! 

Selvfølgelig skal hun gøre brug af manden når hun har ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.