MoarJ skriver:
Jeg har fortalt kæresten hver dag, hvor træls det er for mig at bare ligge og slet ikke have noget energi... Det er bare noget øv...
Om morgen er jeg slet ikke i stand til at stå op sammen med ham og Julie... Jeg ligger bare som en hængt kat med kvalme og opkast i den ledeste grad... 
Jeg ved hvor træls det er for ham... ALT hænger på ham... Bleskift, madning af Julie og alle dyrene.. Handle osv.... Nej hvor jeg hader at bare og ligge, og at han skal rende og ordne alle tingene... 
Hele dagen mens der er ro herhjemme, får jeg sovet, samlet noget energi til når de kommer hjem igen... Nogle dage, lige som en dag som denne idag, er jeg bare ikke i stand til at hygge med dem eller noget... Bare ligge helt stille og sige næsten ingenting - bare ligge og små sove...
Kæresten fik nok idag da han kom... Han skældte mig ud, råbte og skreg af mig "At nu kunne jeg fandme godt lette min fede røv og komme i sving og skide et stykke på at jeg havde det dårligt"
Nøøøøj jeg blev ked af det og rasende.... I det samme udbrød jeg så hele bygningen kunne høre det næsten "Om det virkelig er en abort der skal til eller han ønsker barnet"
Hørte ikke mere til ham... Han forduftede med Julie og sin far på kommunen.... Så dem igen efter 2 timer...
Som han selv siger, det er hårdt det hele ligger på ham - JA... Det er også hårdt for mig bare at ligge og bare have det så skidt...
Aner ikke hvad jeg skal stille op med det her.... JEG KÆMPER!!!