Jeg synes altså det er lidt unfair af din kæreste (mand?) at være sådan. Måske forståeligt at han føler sig presset, men så burde der altså komme en undskyldning ret prompte!!
Jeg er gravid med mit andet barn og jeg havde en del kvalme første gang, men denne gang var jeg simpelthen så syg fra uge 7 til 13 at jeg oprigtigt talt troede jeg skulle dø. Jeg kunne hverken spise eller drikke og hvis jeg spiste så meget som en rosin kastede jeg op. Og uden mad og drikke - så går det bare ikke. Jeg troede ikke man kunne være så dårlig, men det kan man altså! Og argumentet med "hvis du nu var alene" synes jeg ikke du skal tage dig af, for du er jo IKKE alene og hvis din kæreste holder af dig og jeres barn og kommende (og det gør han jo nok) så burde han altså bære over med det de uger det varer. Det er ikke sjovt for ham, men det er altså heller ikke sjovt at være så syg og samtidig have dårlig samvittighed. Min læge sagde faktisk til mig at det er vigtigt ikke at stresse og det er rigtigt - jeg fik det endnu værre hvis jeg følte jeg skulle tage mig sammen og gøre alt muligt. Jeg gjorde hvad jeg kunne, men det var ikke meget og min kæreste tog et KÆMPE læs og det var virkelig sødt af ham.. men omvendt ville jeg godt nok være skuffet hvis han havde råbt og skreget af mig.
Håber du får det bedre snart 
Anmeld