Det var dråben!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Bare mig..

Ihh hvor er det bare super træls for jer.. - Såvel ham som dig!

Har I ikke en mor eller veninde, en eller anden, der lige kan hjælpe en dag eller to om ugen lige mens du har det så dårligt? Måske jeres datter engang imellem kan sove ude ved dine forældre/hans, eller bare en eller anden så han kan lade lidt op?? Eller få en til at gøre lidt rent for jer, lave lidt mad og ja, bare hjælpe lidt!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Mira0911

Louise mortil4 skriver:

nej ikke for dem der har prøvet det, forskellen er bare at jeg havde 3 unger ved siden af og en mand der lagde ude med lastbilen fra søndag aften til fredag sent aften, det kan lade sig gøre selv om det bestemt ikke er sjovt når man skal gennem det.

Hva ville du gøre hvis du var alene med din datter?? Verden går ikke i stå fordi vi er syge mens vi er gravide, men det kan være svært at komme forbi selvmelidenheden, det er hårdt skrevet men godt ment, har selv været der.

De 2 dage om ugen, vil jeg da sørge for at se om jeg ikke kunne få lidt hjælp fra familie.. 

Måske mit indlæg er misforstået lidt eller jeg har formuleret mig noget forkert... 

Anmeld

3. februar 2011

Mira0911

Nicolinesmor170510 skriver:

Ihh hvor er det bare super træls for jer.. - Såvel ham som dig!

Har I ikke en mor eller veninde, en eller anden, der lige kan hjælpe en dag eller to om ugen lige mens du har det så dårligt? Måske jeres datter engang imellem kan sove ude ved dine forældre/hans, eller bare en eller anden så han kan lade lidt op?? Eller få en til at gøre lidt rent for jer, lave lidt mad og ja, bare hjælpe lidt!?

Det burde godt og kunne lade sig gøre at finde noget hjælp... 

Min mor snakker jeg ikke med - Der er en begrundelse for dette... 

Kæresten's forældre har vi fortalt at de ikke får lov at passe Julie og den er de også selv med på. 

Så den er lidt stram nu med at kunne finde lidt hjælp.. 

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

altså jeg synes jo netop man er to om det der med børn... og jeg ser ikke noget galt i at han hjælper ekstra til når du har det skidt!

men til gengæld synes jeg så at du skulle bære lidt over med at hans reaktion idag, nej, det er ikke okay at råbe af dig... men det kom ikke ud af den blå luft jo og det er ikke spdan han er til hverdag...

få det ud af verden og kom videre...

Anmeld

3. februar 2011

Mira0911

KaMa skriver:

Okay, men det er åbenbart ikke nok for manden ;-)

Pøj pøj med det hele. Håber det kun lige er i starten, at du er så skidt. Jeg sov 16 timer i døgnet de første 11 uger ca. Jeg ventede jo tvillinger

Håber virkelig også det snart er over... 

Jeg gør virkelig alt for de 2 - de 2 dage om ugen hvor det bare er sværeste for mig, er slet ikke sjovt for nogen af os... 

Anmeld

3. februar 2011

kiwilouise

Ni-ko-li-ne skriver:

altså jeg synes jo netop man er to om det der med børn... og jeg ser ikke noget galt i at han hjælper ekstra til når du har det skidt!

men til gengæld synes jeg så at du skulle bære lidt over med at hans reaktion idag, nej, det er ikke okay at råbe af dig... men det kom ikke ud af den blå luft jo og det er ikke spdan han er til hverdag...

Anmeld

3. februar 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

Letter sagt end gjort! Ikke nemt at få det ud af verden når han stadig surmuler over det og jeg prøver ihærdigt at snakke til ham, så vi kan få snakket om det... 

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Letter sagt end gjort! Ikke nemt at få det ud af verden når han stadig surmuler over det og jeg prøver ihærdigt at snakke til ham, så vi kan få snakket om det... 

ja de fleste ting er lettere sagt end gjort...

sig at det er okay og at i må videre... og at du nok skal prøve at være mere på selvom du har det skidt

Anmeld

3. februar 2011

Bare mig..

MoarJ skriver:

Det burde godt og kunne lade sig gøre at finde noget hjælp... 

Min mor snakker jeg ikke med - Der er en begrundelse for dette... 

Kæresten's forældre har vi fortalt at de ikke får lov at passe Julie og den er de også selv med på. 

Så den er lidt stram nu med at kunne finde lidt hjælp.. 

Ihh, det er træls for jer.. Har i ikke en god veninde/ven som kan aflaste jer lidt bare en time eller to?

Hvis i boede i kolding, tog jeg hende gerne et par timer

Anmeld

3. februar 2011

Christine

Jeg synes altså det er lidt unfair af din kæreste (mand?) at være sådan. Måske forståeligt at han føler sig presset, men så burde der altså komme en undskyldning ret prompte!!

Jeg er gravid med mit andet barn og jeg havde en del kvalme første gang, men denne gang var jeg simpelthen så syg fra uge 7 til 13 at jeg oprigtigt talt troede jeg skulle dø. Jeg kunne hverken spise eller drikke og hvis jeg spiste så meget som en rosin kastede jeg op. Og uden mad og drikke - så går det bare ikke. Jeg troede ikke man kunne være så dårlig, men det kan man altså! Og argumentet med "hvis du nu var alene" synes jeg ikke du skal tage dig af, for du er jo IKKE alene og hvis din kæreste holder af dig og jeres barn og kommende (og det gør han jo nok) så burde han altså bære over med det de uger det varer. Det er ikke sjovt for ham, men det er altså heller ikke sjovt at være så syg og samtidig have dårlig samvittighed. Min læge sagde faktisk til mig at det er vigtigt ikke at stresse og det er rigtigt - jeg fik det endnu værre hvis jeg følte jeg skulle tage mig sammen og gøre alt muligt. Jeg gjorde hvad jeg kunne, men det var ikke meget og min kæreste tog et KÆMPE læs og det var virkelig sødt af ham.. men omvendt ville jeg godt nok være skuffet hvis han havde råbt og skreget af mig.

Håber du får det bedre snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.