Det var dråben!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

CamillaValby

SussieThyssen skriver:

Ja det ER hårdt søde ven...men, du må også se det fra hans side.
Og så må du prøve at forestille dig, at du nu var helt alene i verden..kun dig og din datter..hvordan ville du så klare det? Du VILLE blive nødt til at stå op, få handlet, lave mad, tage dig af dit barn uanset HVOR elendigt du harvde det, ikke??
Og det er præcis hvad du må prøve.
Vi er mange, der har haft det ad h til med bræk, kvalme og hamrende syg i hele skroget, men vi har alligevel klaret det.
Så du må prøve, så godt du kan, så ikke det går ud over jeres lille familie.
Jeg føler utroligt med dig og med jer som familie..og du får et stort knus på vejen

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Lady Marion <3

KaMa skriver:

Håber ikke, at du bliver sur, når jeg skriver det her.

Du er jo meget aktiv herinde på baby. Hvorfor ikke lukke pc'er ned, og være sammen med manden, lave noget husligt eller lign.

Simpelthen at prioritere at bruge den lille energi du har til at være noget for familien.

Er kun skrevet for at evt. sætte nogle tanker i gang om, hvordan du bruger din energi.

Det var lige mine ord , var bare bange for at jeg ikke kune formulere mig korrekt nok til at skrive det .. Al energi skal bruges på barn og mand , det er jo dit fundament , uden det kan det hele vel være ligegyldigt ??

Anmeld

3. februar 2011

Mira0911

KaMa skriver:

Håber ikke, at du bliver sur, når jeg skriver det her.

Du er jo meget aktiv herinde på baby. Hvorfor ikke lukke pc'er ned, og være sammen med manden, lave noget husligt eller lign.

Simpelthen at prioritere at bruge den lille energi du har til at være noget for familien.

Er kun skrevet for at evt. sætte nogle tanker i gang om, hvordan du bruger din energi.

Ja ved godt jeg er meget her, er tit online og sidder ikke altid ved computeren... 

De dage hvor jeg ikke ligger i sengen, bruger jeg selvfølgelig på at lave noget af det huslige og være sammen med familien.. 

Anmeld

3. februar 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

Det var lige mine ord , var bare bange for at jeg ikke kune formulere mig korrekt nok til at skrive det .. Al energi skal bruges på barn og mand , det er jo dit fundament , uden det kan det hele vel være ligegyldigt ??

Du kan se svaret jeg har skrevet til KaMa! 

Anmeld

3. februar 2011

Louise mortil4

MoarJ skriver:

Ja ved godt jeg er meget her, er tit online og sidder ikke altid ved computeren... 

De dage hvor jeg ikke ligger i sengen, bruger jeg selvfølgelig på at lave noget af det huslige og være sammen med familien.. 

Det er du måske også nød til at gøre de dage du har det skidt ellers ender det måske i mister hinanden under vejs og det er ingen af jer tjent med og da slet ikke jeres datter og den lille ny.

Anmeld

3. februar 2011

merle2010

forstår dig udemærket godtda jeg var gravid havde jeg det osse mega mega dårligt, kunne ingenting andet end at ligge i sengen og sove.. manden måtte ordne alting og jeg var bare en slatten karklud det var bare ikke fedt.. tilsidst kunne han mærke når jeg skulle brække mig og kom rendene med spanden.. det er bare så hårdt, især når man har børn i forvejen... i må prøve at snakke om det, og du må prøve at få ham til at forstå hvor dårligt du har det... for man er virkelig HELT færdig, og kan ingenting... føler med dig

Anmeld

3. februar 2011

Mira0911

Info: 

Jeg vil lige gør opmærksom på at jeg har IKKE fået formuleret mig særlig godt!! 

Det er IKKE hver dag jeg ligger i sengen og har det så skidt... Det ER max 2 dage om ugen! 

Selvom nogen vil mene at jeg bruger mere tid her på baby, er det altså ikke altid jeg sidder på ved skærmen og følger med - tit køre computeren, mens jeg er i gang end masse andet, mens jeg har det okey!!! 

Anmeld

3. februar 2011

Vial

MoarJ skriver:

Okay, men det er åbenbart ikke nok for manden ;-)

Pøj pøj med det hele. Håber det kun lige er i starten, at du er så skidt. Jeg sov 16 timer i døgnet de første 11 uger ca. Jeg ventede jo tvillinger

Anmeld

3. februar 2011

Mira0911

Louise mortil4 skriver:

Det er du måske også nød til at gøre de dage du har det skidt ellers ender det måske i mister hinanden under vejs og det er ingen af jer tjent med og da slet ikke jeres datter og den lille ny.

I know! Det er dælme svært når det er rigtig skidt - Det er svært at sætte sig ind i.... 

Anmeld

3. februar 2011

Louise mortil4

I know! Det er dælme svært når det er rigtig skidt - Det er svært at sætte sig ind i.... 

nej ikke for dem der har prøvet det, forskellen er bare at jeg havde 3 unger ved siden af og en mand der lagde ude med lastbilen fra søndag aften til fredag sent aften, det kan lade sig gøre selv om det bestemt ikke er sjovt når man skal gennem det.

Hva ville du gøre hvis du var alene med din datter?? Verden går ikke i stå fordi vi er syge mens vi er gravide, men det kan være svært at komme forbi selvmelidenheden, det er hårdt skrevet men godt ment, har selv været der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.