er både ked og glad på samme tid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

JustinsMoar

Trine89 skriver:

Jeg vil gerne.. ved ikke om manden vil

Jeg spørger fordi...

Hvis i begge ønsker at kende kønnet, hvorfor venter i så ikke til efter NF og køber en 3D/ kønsscanning? Det tror jeg i ville blive gladere for, end at se baby lige inden NF.

Jeg fik kønnet afvide til en 3D scanning 15+5, og det var 10 x mere spændende end NF!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Moar2011

Trine89 skriver:

ååårh det lyder også hyggeligt.. 
Vi vil også købe en kønsscanning.. jeg er ikke såå vild med de der 3D scanninger,. hihi. syntes de er liidt uhyggeligt.. hihi :s

men jah jeg vil lige finde ud af hva de siger hos fagforeningen

- Det er også rigtig hyggeligt - vi nyder det hvergang hihi.. Farmand er heller ikke vilde med ren 3D billeder, så derfor har vi aftalt at det blir 2D / 3D billeder, for han synes os det er lidt uhyggelige ren 3D hiih ..

Vi var også til kønsscanning, og vi var ved at dø af spænning , og sikke en gave og glæde osvosv Phua  kan du høre et glad mor hjerte hihi.

go ide, for ved mit gamle job, var det os en kamp fordi chefen ændre sig så meget osv osv..

Anmeld

3. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Trine89 skriver:

Faren til Barnet har Ret til en fridag når moren skal til scanning. og da der ikke er nogen tvivl om hvem faren er så er der jo egentlig ikke så meget at komme efter.. 

Lige som faren til barnet har ret til at tage fri resten af en dag hvis moren pudselig skulle gå i fødsel.  

Okay det troede jeg ikke...
men hvis det er en ret, så ville jeg gå til fagforening med det....

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Babyklar skriver:

- Det er også rigtig hyggeligt - vi nyder det hvergang hihi.. Farmand er heller ikke vilde med ren 3D billeder, så derfor har vi aftalt at det blir 2D / 3D billeder, for han synes os det er lidt uhyggelige ren 3D hiih ..

Vi var også til kønsscanning, og vi var ved at dø af spænning , og sikke en gave og glæde osvosv Phua  kan du høre et glad mor hjerte hihi.

go ide, for ved mit gamle job, var det os en kamp fordi chefen ændre sig så meget osv osv..

Kan jeg godt forstå i gør.. jeg vil da helt sikkert også nyde det hele RIGTIG meget. 

Jeg syntes der lidt trist at man kun får to scanninger gratis.. hehe.. men jah på den anden side, ville det jo blive for dyrt.. hihi..

Men jah jeg hører et rigtig STORT og GLAD moder hjerte..

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Mor til prinsessen :-) skriver:

Okay det troede jeg ikke...
men hvis det er en ret, så ville jeg gå til fagforening med det....

Ihh jah det er så forvirrende det hele. :s 

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Miracle skriver:

Jeg spørger fordi...

Hvis i begge ønsker at kende kønnet, hvorfor venter i så ikke til efter NF og køber en 3D/ kønsscanning? Det tror jeg i ville blive gladere for, end at se baby lige inden NF.

Jeg fik kønnet afvide til en 3D scanning 15+5, og det var 10 x mere spændende end NF!

Vi køber også en kønscanningen.  

men det her gør vi fordi at som det er lige nu ville kæresten ikke kunne kom med til hverken NF eller MD (med mindre jeg kan få en aften tid til MD scanningen.) og så derfor vil vi købe os til to.. 

Og en 3D scanningen er jeg ikke så meget for.. fordi jeg syntes de nogle gang godt kan være lidt "uhyggelige", ved ikke hvorfor men det syntes jeg :s 

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Kan jeg godt forstå i gør.. jeg vil da helt sikkert også nyde det hele RIGTIG meget. 

Jeg syntes der lidt trist at man kun får to scanninger gratis.. hehe.. men jah på den anden side, ville det jo blive for dyrt.. hihi..

Men jah jeg hører et rigtig STORT og GLAD moder hjerte..

- smiler - jeg har ligeså lige lavet en debat idag om at jeg synes det er lidt dårligt haha., at man kun får 2 scanninger gratis.  man burde få en mellem MD og evt vægtscanning som jeg skal til i uge 35..

Anmeld

3. februar 2011

JustinsMoar

Trine89 skriver:

Vi køber også en kønscanningen.  

men det her gør vi fordi at som det er lige nu ville kæresten ikke kunne kom med til hverken NF eller MD (med mindre jeg kan få en aften tid til MD scanningen.) og så derfor vil vi købe os til to.. 

Og en 3D scanningen er jeg ikke så meget for.. fordi jeg syntes de nogle gang godt kan være lidt "uhyggelige", ved ikke hvorfor men det syntes jeg :s 

Puha, det bliver en dyr omgang for jer - tak for lort, lorte job!!

Jeg syntes også at 3D var klamt (ja, det var ordet), men da det var mit eget barn var det noget helt andet. Og især for man VIRKLIG kan se alt og følge udviklingen nøje på 3D!

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Babyklar skriver:

- smiler - jeg har ligeså lige lavet en debat idag om at jeg synes det er lidt dårligt haha., at man kun får 2 scanninger gratis.  man burde få en mellem MD og evt vægtscanning som jeg skal til i uge 35..

jah en mellem NF og MD og så en en mdr før termin eller sår'n noget hihi.. 

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Trine89 skriver:

jah en mellem NF og MD og så en en mdr før termin eller sår'n noget hihi.. 

- Mellem NF og MD synes jeg nu der var okey mellem, så man også lige når at se en forskel.. men her i uge 25 eller ligende måtte der godt være en hihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.