er både ked og glad på samme tid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Hansen97

Trine89 skriver:

Som jeg har kunne forstå det ud fra den "generelle" overenskomst så er det vist sår'n.. :s er selvfølgelig ikke 100% men jeg har læst det et sted..

OKay.. kender bare ikke til den der med faderen... men at moderen kan få fri i arbejdstiden hvis det ikke kan lægges udenfor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Trine89

Babyklar skriver:

- nååårh ja, det kan jeg godt se så.. men kan i så ikk få en senere tid og så gå lidt før , altså jeres chef burde da lige gi lidt plads..

Der var ikke nogen andre tider på syghuset.. jeg ringede til dem med det samme kæreste sagde at han ikke ville få fri.. men der var ikke noget at gøre :s ikke engang en anden dag var der noget.. 

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

112233 skriver:

OKay.. kender bare ikke til den der med faderen... men at moderen kan få fri i arbejdstiden hvis det ikke kan lægges udenfor...

Det er jo klart at moren kan få fri, det er jo trods alt hendes mave som skal scannes.. hehe. .

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

Puuh det er noget øv, er det.
Der er jo flere ting tilstede, men nu har jeg tænkt lidt over det og vil da råde dig til at rådføre dig med din fagforening.
Og så ville jeg konfrontere chefen/cheferne og få en lille snak med dem omkring det hele.
Du kan med sindsro sige, at du også føler dig ked af det, fordi de har taget det som de har. Du kan jo sige at du elsker stedet og jo gerne vil gøre alt hvad du kan, at du jo ikke ønsker at skade dem på nogen måde, men at du nu engang er blevet gravid, selvom, at det ikke var din plan dengang.
Spørg dem, hvad I i fælleskab kan gøre for at hjælpe og støtte hinanden, når nu det er, som det er, og få så en god snak.
Det er altid bedst at få talt ud om tingene.

Men snak med fagforeningen og få deres synspunkt og tag så en samtale med chefen.
Det er noget ged, at være på samme arbejdsplads, især når den er lille.
Jeg håber, du/I får en afklaring på tingene.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Trine89 skriver:

Der var ikke nogen andre tider på syghuset.. jeg ringede til dem med det samme kæreste sagde at han ikke ville få fri.. men der var ikke noget at gøre :s ikke engang en anden dag var der noget.. 

- øvvv hvor træls. og det er bare så vildt til en NF hvis man har været til en tryghedsscanning, fordi der er så meget den har vokset hihi.. men min kæreste har heller ikk været med til MD scanningen, fordi det os ville have en kosikvens for jobbet hvis det var, så jeg tog min svigermor med. . men selvf  rigtig ØV kæresten ikke var med. . men synes ikke i blir behandlet særlig fair, da jeres er en anden sag end min var ..

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Babyklar skriver:

- øvvv hvor træls. og det er bare så vildt til en NF hvis man har været til en tryghedsscanning, fordi der er så meget den har vokset hihi.. men min kæreste har heller ikk været med til MD scanningen, fordi det os ville have en kosikvens for jobbet hvis det var, så jeg tog min svigermor med. . men selvf  rigtig ØV kæresten ikke var med. . men synes ikke i blir behandlet særlig fair, da jeres er en anden sag end min var ..

Vi har ikke været til en tidligscanning så egentlig ville NF'en blive første gang vi skulle se den lille fis. 

men ja nu har vi som sagt købt og til en scanning på søndag..  

Anmeld

3. februar 2011

JustinsMoar

Trine89 skriver:

Vi har ikke været til en tidligscanning så egentlig ville NF'en blive første gang vi skulle se den lille fis. 

Nu spørger jeg lige om noget heeeelt andet..
(jeg har et svar på indlægget, men er ved at få den lille til at sove, så det bliver bagefter..)

Men, vil i gerne vide kønnet?

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Trine89 skriver:

- Ja, vi har også købt en 3D os for at farmand kan se ham igen, selvom han selvf så billeder fra MD ..

men synes stadig du skal undersøge hvordan og hvorledes i står..

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Babyklar skriver:

- Ja, vi har også købt en 3D os for at farmand kan se ham igen, selvom han selvf så billeder fra MD ..

men synes stadig du skal undersøge hvordan og hvorledes i står..

ååårh det lyder også hyggeligt.. 
Vi vil også købe en kønsscanning.. jeg er ikke såå vild med de der 3D scanninger,. hihi. syntes de er liidt uhyggeligt.. hihi :s

men jah jeg vil lige finde ud af hva de siger hos fagforeningen

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Miracle skriver:

Nu spørger jeg lige om noget heeeelt andet..
(jeg har et svar på indlægget, men er ved at få den lille til at sove, så det bliver bagefter..)

Men, vil i gerne vide kønnet?

Jeg vil gerne.. ved ikke om manden vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.