er både ked og glad på samme tid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Trine89 skriver:

Vi køber også en kønscanningen.  

men det her gør vi fordi at som det er lige nu ville kæresten ikke kunne kom med til hverken NF eller MD (med mindre jeg kan få en aften tid til MD scanningen.) og så derfor vil vi købe os til to.. 

Og en 3D scanningen er jeg ikke så meget for.. fordi jeg syntes de nogle gang godt kan være lidt "uhyggelige", ved ikke hvorfor men det syntes jeg :s 

Kan anbefale almaklinikken til kønsscanningen.

fordi der kan du få det af vide laaaaang tid før end andre steder(mener det er fra uge 14)
jeg fik af vide jeg ventede en pige, og det samme fik jeg af vide til de resterende scanninger og ja der kom en pige ud :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Trine89

Mor til prinsessen :-) skriver:

Kan anbefale almaklinikken til kønsscanningen.

fordi der kan du få det af vide laaaaang tid før end andre steder(mener det er fra uge 14)
jeg fik af vide jeg ventede en pige, og det samme fik jeg af vide til de resterende scanninger og ja der kom en pige ud :-)

Tak for tippet.. Hvor ligger den henne?? har de da afdeling i Odense?? 

Anmeld

3. februar 2011

<3

Jeg har ikke læst hele tråden men undrer mig over at din virksomhed tillader sig dette.

Hvis de ikke vil have at man har forhold inde i samme firma så må man jo have en firmapolitik omkring det. Selvfølgelig skal din kæreste da med til skanning... Jeg ville så meget ringe til fagforeningen!

Anmeld

3. februar 2011

Svane83

Ih altså Trine hvad er nu det for noget!!!

Sikke nogle røvhuller sådan at opfører sig på den måde!

Jeg synes faktisk også at du skal ringe til din fagforening, for det kan man da bare ikke. Det er jo heller ikke hele dagene at i skal have fri så fordi i er væk et par timer det er sgu da ikke jordens undergang.

Og de der "sårede" følser om hvad i kan og ikke kan være bekendt dem kan de sgu godt stikke skråt op, I skylder dem ikke noget på den front!!! I har da ikke pligt til at diskutere jeres privatliv med dem og de har slet ikke ret til at vide at du er gravid før 8 uger før fødslen så i princippet kunne i bare have bedt fri fordi i skal til lægen og så har de er ikke krav på nogen nærmere forklaring

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Kirle skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden men undrer mig over at din virksomhed tillader sig dette.

Hvis de ikke vil have at man har forhold inde i samme firma så må man jo have en firmapolitik omkring det. Selvfølgelig skal din kæreste da med til skanning... Jeg ville så meget ringe til fagforeningen!

Jah de vidste hvertfald godt at vi var et par.. 

min kæreste og jeg har også aftalt at vi kontakter fagforeningen og høre hva de har at sige og så tager vi den derfra.. :s 

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Svane83 skriver:

Ih altså Trine hvad er nu det for noget!!!

Sikke nogle røvhuller sådan at opfører sig på den måde!

Jeg synes faktisk også at du skal ringe til din fagforening, for det kan man da bare ikke. Det er jo heller ikke hele dagene at i skal have fri så fordi i er væk et par timer det er sgu da ikke jordens undergang.

Og de der "sårede" følser om hvad i kan og ikke kan være bekendt dem kan de sgu godt stikke skråt op, I skylder dem ikke noget på den front!!! I har da ikke pligt til at diskutere jeres privatliv med dem og de har slet ikke ret til at vide at du er gravid før 8 uger før fødslen så i princippet kunne i bare have bedt fri fordi i skal til lægen og så har de er ikke krav på nogen nærmere forklaring

Jah det er noget LORTn det hele, ved slet ikke hva jeg skal gøre af mig selv.. har slet ikke lyst til at komme på arbejde på mandag.. :s pyha. 

Men jah vi ringer til fagforeningen i morgen eller sår'n noget og snakker med dem og høre dem ad først og så tager vi den derfra. men puha jeg syntes godt nok at alt det her har sat nogle tanker igang og det sted..

og så er der ved siden af også komme en masse andre ting frem, som godt nok ikke har noget med dette at gøre..

Anmeld

3. februar 2011

<3

Trine89 skriver:

Jah de vidste hvertfald godt at vi var et par.. 

min kæreste og jeg har også aftalt at vi kontakter fagforeningen og høre hva de har at sige og så tager vi den derfra.. :s 

Fornuftigt!

Anmeld

3. februar 2011

Svane83

Trine89 skriver:

Jah det er noget LORTn det hele, ved slet ikke hva jeg skal gøre af mig selv.. har slet ikke lyst til at komme på arbejde på mandag.. :s pyha. 

Men jah vi ringer til fagforeningen i morgen eller sår'n noget og snakker med dem og høre dem ad først og så tager vi den derfra. men puha jeg syntes godt nok at alt det her har sat nogle tanker igang og det sted..

og så er der ved siden af også komme en masse andre ting frem, som godt nok ikke har noget med dette at gøre..

Ih hvor er det dog træls altsammen, vi skal vidst se at få arrangeret den tøse tur så du lige kan få læsset af og ellers sender du mig jo bare en PB.

Sikke noget rod med det arbejde

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Svane83 skriver:

Ih hvor er det dog træls altsammen, vi skal vidst se at få arrangeret den tøse tur så du lige kan få læsset af og ellers sender du mig jo bare en PB.

Sikke noget rod med det arbejde

Jah for pokker. kunne godt lige brug en af læsse af på.. hehe.. 

har også efterlyst en til at tage på cafe med men det var så inde på Facebook,, hehe.

Anmeld

3. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Trine89 skriver:

Tak for tippet.. Hvor ligger den henne?? har de da afdeling i Odense?? 

hmm... ved ikke om den kun ligger i nordsj. og i københavn(jeg har været på begge 2 og kan andefale dem begge) Men prøv at gå ind på deres hjemmeside og se.. Kan også være at der er nogle nær dig som kan se kønnet så tidligt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.