Av av av...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Muffinmus

tja, jeg havde vel mellem 35-50 hver dag efter uge 15-20 stykker...og ja, de bed mere og mere for hver uge der gik, mest fra uge 30+ og frem, der tog de tit al luften fra mig:-) de sidste 3-4 uger kom de tit regelmæssigt hver aften med 5-6min mellemrum, men lægen sagde at det var ikke unormalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Stéphanie

MariaE skriver:

tja, jeg havde vel mellem 35-50 hver dag efter uge 15-20 stykker...og ja, de bed mere og mere for hver uge der gik, mest fra uge 30+ og frem, der tog de tit al luften fra mig:-) de sidste 3-4 uger kom de tit regelmæssigt hver aften med 5-6min mellemrum, men lægen sagde at det var ikke unormalt.

Okay så er det da ikke kun mig.. 

Jamen så har jeg da måske nok lidt at se frem til 

Men tak

Anmeld

3. februar 2011

afrobabies

momse22 skriver:

Jeg ved ikke hvorfor, men da jeg var omkring 10 uger henne med min datter vidste jeg bare at det ville blive en pige, denne gang sagde jeg lige fra start at det var en dreng, og det viste scanningen helt klart at det er.. Hansparker og mosler sjovt nok rundt 10 gange mere end min datter gjorde... Glæder mig til at hører 

Der var godt nok lidt samlede ben, men der var både en læge og en sygeplejerske til at kigge og buddet blev altså på en pige, så det bliver til to tøser til mig

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

victoria2008 skriver:

Der var godt nok lidt samlede ben, men der var både en læge og en sygeplejerske til at kigge og buddet blev altså på en pige, så det bliver til to tøser til mig

Åh hvor dejligt 

Ja de er ikke altid lige nemme at scanne de små unger 

Anmeld

3. februar 2011

afrobabies

momse22 skriver:

Åh hvor dejligt 

Ja de er ikke altid lige nemme at scanne de små unger 

Men jeg må lige høre igen om 4 uger, når jeg skal scannes igen

Anmeld

3. februar 2011

JustMe

Jeg ville ligesom Kitty tage det som et nødråb fra kroppen om, at sætte farten ned. Plukkeveer er som udgangspunkt ikke farlige, men før ikke komme for ofte, være regelmæssige eller gør ondt. Gør de det, skal du i mine øjne i hvert fald vende det med lægen, for det KAN (ikke dermed sagt, at det gør) ende med for tidlig modning af livmoderhalsen og for tidlig fødsel. Better safe than sorry

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

victoria2008 skriver:

Men jeg må lige høre igen om 4 uger, når jeg skal scannes igen

Ja da 

Synes selv det er dejligt at vide så jeg kan forberede lidt.. Og så er jeg bare super nysgerrig 

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

JustMe skriver:

Jeg ville ligesom Kitty tage det som et nødråb fra kroppen om, at sætte farten ned. Plukkeveer er som udgangspunkt ikke farlige, men før ikke komme for ofte, være regelmæssige eller gør ondt. Gør de det, skal du i mine øjne i hvert fald vende det med lægen, for det KAN (ikke dermed sagt, at det gør) ende med for tidlig modning af livmoderhalsen og for tidlig fødsel. Better safe than sorry

Er helt enig med dig, har sat farten en del ned i dag og det har hjulpet meget..

Indtil videre har det desværre ikke nyttet noget at snakke hverken med læge eller JM da jeg føler de bare fejer det af vejen og ikke tager mig alvorligt.. Men nu må jeg se om det ikke går bedre.. 

Og tak 

Anmeld

3. februar 2011

afrobabies

momse22 skriver:

Ja da 

Synes selv det er dejligt at vide så jeg kan forberede lidt.. Og så er jeg bare super nysgerrig 

Jeg er også for nysgerrig

Anmeld

4. februar 2011

JustMe

momse22 skriver:

Er helt enig med dig, har sat farten en del ned i dag og det har hjulpet meget..

Indtil videre har det desværre ikke nyttet noget at snakke hverken med læge eller JM da jeg føler de bare fejer det af vejen og ikke tager mig alvorligt.. Men nu må jeg se om det ikke går bedre.. 

Og tak 

Super, at det har hjulpet  Men træls ikke at blive taget seriøst af læge og jordemoder. Man bliver jo netop gjort opmærksom på rigtig mange steder, at plukkeveer ikke må gøre ondt...det er vel netop for, at man skal reagere på det, hvis de gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.