Av av av...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Stéphanie

Baagøe skriver:

Slow down og få slappet rigtig godt af. Plukveer må ikke gøre ondt, så hvis det fortsætter, ville jeg kontakte lægen

Jeg prøver at tage den mere stille og rolig.. Så må jeg jo se hvad der sker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Stéphanie

Babyklar skriver:

- Kan ikke lige svare på det du søger svar på  - men ville lige komme med en kommentar ..

er det ikke lidt af frækhed og spørg om man er pivet eller hvodan det ser ud - jeg har det selv sådan, jeg er første gangs gravid, og hvis jeg har ondt et sted eller hvad end det kan være, ja så ville jeg da hellere spørge en gang for meget og tag til lægen hvis det er det . der er da derfor de er der.. (det måske bare mig, der os er for pivet) .

Jeg synes virkelig også at det var et mærkeligt spørgsmål og blev faktisk ret ked af det da hun sagde det.. Hun spurgte selv hvordan det gik og jeg svarede, så gik derfra med en lidt øv følelse.. Håber bare at det ændre sig og at hun begynder at tage mig mere seriøs..

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

kitty skriver:

Jeg synes også jeg havde gearet ned, men det var åbenbart ikke nok! Prøv det for en periode, og hvis ikke det hjælper, så synes jeg du skal snakke med lægen igen. Og slå i bordet, til du føler dig hørt! Det skal ikke overses!

Det vil jeg gøre så.. Tak 

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

momse22 skriver:

Jeg synes virkelig også at det var et mærkeligt spørgsmål og blev faktisk ret ked af det da hun sagde det.. Hun spurgte selv hvordan det gik og jeg svarede, så gik derfra med en lidt øv følelse.. Håber bare at det ændre sig og at hun begynder at tage mig mere seriøs..

- kan jeg da i den grad godt forstå ..

Jeg ville jo mene at grunden til man bruger orderne "hvordan går det / hvordan har du det" så det sq fordi man skal svare ærligt, og så det da ligemeget om det er den ene eller den anden side man svare.. jeg sir som jeg har det, så må de tro hva de ville hihi.. men min JM virker meget sød, har dog kun været ved hende en gang indtil videre hihi. og min læge er rigtig sød.. ellers må du skifte hvis du ikk føler de tager dig seriøs eller snak med dem om det. ellers spørg damerne herinde inden .  

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

Babyklar skriver:

- kan jeg da i den grad godt forstå ..

Jeg ville jo mene at grunden til man bruger orderne "hvordan går det / hvordan har du det" så det sq fordi man skal svare ærligt, og så det da ligemeget om det er den ene eller den anden side man svare.. jeg sir som jeg har det, så må de tro hva de ville hihi.. men min JM virker meget sød, har dog kun været ved hende en gang indtil videre hihi. og min læge er rigtig sød.. ellers må du skifte hvis du ikk føler de tager dig seriøs eller snak med dem om det. ellers spørg damerne herinde inden .  

Det er nemlig det, har også altid lært at med ærlighed kommer man længst, og når det handler om mine børn og mig selv går jeg ikke på kompromis.. Overvejer lidt at skifte, men synes også godt at jeg vil give hende en chance mere for at vide at hun tager mig seriøs, gør hun ikke er jeg den der er smuttet.. Vil ikke gå fra min JM og føle mig ked af det fordi jeg er ærlig når der nu ikke er andet galt..

Anmeld

3. februar 2011

afrobabies

momse22 skriver:

Ja jeg er helt sikker på at det er plukkeveer, har et barn på 3½ og havde også plukkeveer med hende men slet slet ikke i samme mængde eller styrke..

Ok, det er da ikke behageligt, og slet ikke så tidligt... Jeg har aldrig mærket plukveer så meget, hverken med min datter i sidste graviditet eller i denne graviditet, så jeg synes da at du skal råbe op til læge eller jordemoder, hvis det er utrygt for dig...

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

momse22 skriver:

Det er nemlig det, har også altid lært at med ærlighed kommer man længst, og når det handler om mine børn og mig selv går jeg ikke på kompromis.. Overvejer lidt at skifte, men synes også godt at jeg vil give hende en chance mere for at vide at hun tager mig seriøs, gør hun ikke er jeg den der er smuttet.. Vil ikke gå fra min JM og føle mig ked af det fordi jeg er ærlig når der nu ikke er andet galt..

Lige præcis, har det på helt samme måde. jeg skiftet feks. læge fordi jeg hvergang gik derfra med en træls fornemmmelse, og nu har jeg jordens rareste dame som jeg føler mig 100% tryg ved og tager den tid der er behov for ..

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

victoria2008 skriver:

Ok, det er da ikke behageligt, og slet ikke så tidligt... Jeg har aldrig mærket plukveer så meget, hverken med min datter i sidste graviditet eller i denne graviditet, så jeg synes da at du skal råbe op til læge eller jordemoder, hvis det er utrygt for dig...

Nej jeg synes også at det er lidt træls.. Okay, i mine øre lyder det lidt som en drøm ikke rigtig at mærke noget til dem, har mærket dem tidligt i begge graviditeter, bare ikke så voldsomt som jeg gør nu... (hvis det giver mening??)

Men tager den lige lidt ekstra med ro og ser om det ikke bliver bedre så, og gør det ikke må jeg et smut forbi lægen og banke i bordet.. 

Anmeld

3. februar 2011

afrobabies

momse22 skriver:

Nej jeg synes også at det er lidt træls.. Okay, i mine øre lyder det lidt som en drøm ikke rigtig at mærke noget til dem, har mærket dem tidligt i begge graviditeter, bare ikke så voldsomt som jeg gør nu... (hvis det giver mening??)

Men tager den lige lidt ekstra med ro og ser om det ikke bliver bedre så, og gør det ikke må jeg et smut forbi lægen og banke i bordet.. 

Jeg har kun sparkene i maven, der var lige lidt plukveer igår, det synes jeg faktisk var første gang i denne graviditet, og jeg er 23-5 henne

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

victoria2008 skriver:

Jeg har kun sparkene i maven, der var lige lidt plukveer igår, det synes jeg faktisk var første gang i denne graviditet, og jeg er 23-5 henne

Det lyder da bare skønt... Jeg har også en hel masse spark, så er ikke i tvivl om at der er liv derinde, så det er jo altid noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.