Av av av...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

afrobabies

momse22 skriver:

Det lyder da bare skønt... Jeg har også en hel masse spark, så er ikke i tvivl om at der er liv derinde, så det er jo altid noget 

Jeg fik så at vide her til MD scanningen, at moderkagen ligger foran, så jeg mærker nok ikke dette barn så meget som jeg mærkede mit første barn, men de må da tro på nisser Den her baby er total vild, meget mere end den første... Jeg skal til scanning idag, så jeg er spændt på, om jeg kan se kønnet idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Stéphanie

Babyklar skriver:

Lige præcis, har det på helt samme måde. jeg skiftet feks. læge fordi jeg hvergang gik derfra med en træls fornemmmelse, og nu har jeg jordens rareste dame som jeg føler mig 100% tryg ved og tager den tid der er behov for ..

Ej det er da bare rigtig skønt så!! Håber også at det her kommer til at gå bedre, eller så skifter jeg.. Ser ikke nogen grund til at man skal være ked af at kontakte sin læge eller hvad det nu må være, efter min mening skal de være der for en og ikke omvendt.. Men nu må jeg jo se hvad der sker.. Håber det bedste..

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

victoria2008 skriver:

Jeg fik så at vide her til MD scanningen, at moderkagen ligger foran, så jeg mærker nok ikke dette barn så meget som jeg mærkede mit første barn, men de må da tro på nisser Den her baby er total vild, meget mere end den første... Jeg skal til scanning idag, så jeg er spændt på, om jeg kan se kønnet idag

Haha.. Jeg fik præcis det samme at vide, tænkte godt nok også at hun måtte have spist søm!! 

Uhh det bliver da rigtig spændende.. Du må gerne lige give en opdatering, er super nysgerrig 

Venter selv en dreng, og har en pige..

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

momse22 skriver:

Ej det er da bare rigtig skønt så!! Håber også at det her kommer til at gå bedre, eller så skifter jeg.. Ser ikke nogen grund til at man skal være ked af at kontakte sin læge eller hvad det nu må være, efter min mening skal de være der for en og ikke omvendt.. Men nu må jeg jo se hvad der sker.. Håber det bedste..

- lige præcis det sådan du skal tænke .. de ska være der for dig ligemeget hvor pivet man kan ske og være.. men nogen gang søger man jo bare et svar hvorfor man har ondt, og det kan der evt gives i telefonen, de ber jo selv om at se en, så et eller andet steder vudere de jo også at de lige ville se dig ..

Anmeld

3. februar 2011

afrobabies

momse22 skriver:

Haha.. Jeg fik præcis det samme at vide, tænkte godt nok også at hun måtte have spist søm!! 

Uhh det bliver da rigtig spændende.. Du må gerne lige give en opdatering, er super nysgerrig 

Venter selv en dreng, og har en pige..

Jeg har en pige, men da jeg var til sidste scanning lå navlesnoren imellem benene, så det var et meget forsigtig bud på en pige, emn altså jeg har bare ment at når den her er så meget mere vild end min datter var, så må det sgu vøre en dreng, men det tror jeg ikke meget på nu... Men ja, jeg skal nok opdatere

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

Babyklar skriver:

- lige præcis det sådan du skal tænke .. de ska være der for dig ligemeget hvor pivet man kan ske og være.. men nogen gang søger man jo bare et svar hvorfor man har ondt, og det kan der evt gives i telefonen, de ber jo selv om at se en, så et eller andet steder vudere de jo også at de lige ville se dig ..

Nemlig.. Er faktisk lidt spændt på at se hvad de siger næste gang jeg ringer  hehe...

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

victoria2008 skriver:

Jeg har en pige, men da jeg var til sidste scanning lå navlesnoren imellem benene, så det var et meget forsigtig bud på en pige, emn altså jeg har bare ment at når den her er så meget mere vild end min datter var, så må det sgu vøre en dreng, men det tror jeg ikke meget på nu... Men ja, jeg skal nok opdatere

Jeg ved ikke hvorfor, men da jeg var omkring 10 uger henne med min datter vidste jeg bare at det ville blive en pige, denne gang sagde jeg lige fra start at det var en dreng, og det viste scanningen helt klart at det er.. Hansparker og mosler sjovt nok rundt 10 gange mere end min datter gjorde... Glæder mig til at hører 

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

momse22 skriver:

Nemlig.. Er faktisk lidt spændt på at se hvad de siger næste gang jeg ringer  hehe...

Ja, det kan jeg da godt forstå.. men så er det jo bare med at banke i bordet .

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

Babyklar skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå.. men så er det jo bare med at banke i bordet .

Det kommer jeg godt nok også til at gøre da.. Det andet gider jeg ikke..

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

momse22 skriver:

Det kommer jeg godt nok også til at gøre da.. Det andet gider jeg ikke..

Kan jeg gooodt forstå..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.