Av av av...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
49 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Stéphanie

Synes jeg er begyndt at få enormt mange plukkeveer som til tider godt kan gøre meget ondt.. Ikke noget med at de kommer regelmæssigt eller noget som helst, synes bare at jeg har mange!! Føler ikke rigtig at min læge og jordemoder tager mig alvorligt når jeg siger det til dem, men er blevet spurgt om jeg var meget pivet eller hvordan det lige så ud  Er 20+4 i dag 

Er der andre der døjer med det? - Og eller har i nogle gode råd?

fra Stephanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

afrobabies

momse22 skriver:

Synes jeg er begyndt at få enormt mange plukkeveer som til tider godt kan gøre meget ondt.. Ikke noget med at de kommer regelmæssigt eller noget som helst, synes bare at jeg har mange!! Føler ikke rigtig at min læge og jordemoder tager mig alvorligt når jeg siger det til dem, men er blevet spurgt om jeg var meget pivet eller hvordan det lige så ud  Er 20+4 i dag 

fra Stephanie

Er du sikker på at det er plukveer? Maven bliver helt hård, og maveskindet trækker sig sammen?

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Jeg er 20+2 og har også haft plukveer et par gange. Jeg skal simpelthen huske at tage det med ro! Jeg ser det som min krops måde at sige "hold en pause", og efter jeg er begyndt at lytte til det, så har jeg stort set ikke mærket noget...

Det er bare anderledes at være gravid, og der er nogle ting, som vi bare ikke kan. Men vi har 20 uger tilbage, så har vi kroppen for os selv igen

Jeg tror ikke du er pivet. Det er bare forskelligt, hvordan vi oplever det!

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

victoria2008 skriver:

Er du sikker på at det er plukveer? Maven bliver helt hård, og maveskindet trækker sig sammen?

Hvad tænker du det ellers kan være?

Anmeld

3. februar 2011

Pige2009

momse22 skriver:

fra Stephanie

Slow down og få slappet rigtig godt af. Plukveer må ikke gøre ondt, så hvis det fortsætter, ville jeg kontakte lægen

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

victoria2008 skriver:

Ja jeg er helt sikker på at det er plukkeveer, har et barn på 3½ og havde også plukkeveer med hende men slet slet ikke i samme mængde eller styrke..

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Baagøe skriver:

Slow down og få slappet rigtig godt af. Plukveer må ikke gøre ondt, så hvis det fortsætter, ville jeg kontakte lægen

Helt enig. Det er kroppens måde at be om en pause.

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

momse22 skriver:

fra Stephanie

- Kan ikke lige svare på det du søger svar på  - men ville lige komme med en kommentar ..

er det ikke lidt af frækhed og spørg om man er pivet eller hvodan det ser ud - jeg har det selv sådan, jeg er første gangs gravid, og hvis jeg har ondt et sted eller hvad end det kan være, ja så ville jeg da hellere spørge en gang for meget og tag til lægen hvis det er det . der er da derfor de er der.. (det måske bare mig, der os er for pivet) .

Anmeld

3. februar 2011

Stéphanie

kitty skriver:

Jeg er 20+2 og har også haft plukveer et par gange. Jeg skal simpelthen huske at tage det med ro! Jeg ser det som min krops måde at sige "hold en pause", og efter jeg er begyndt at lytte til det, så har jeg stort set ikke mærket noget...

Det er bare anderledes at være gravid, og der er nogle ting, som vi bare ikke kan. Men vi har 20 uger tilbage, så har vi kroppen for os selv igen

Jeg tror ikke du er pivet. Det er bare forskelligt, hvordan vi oplever det!

Synes jeg tager den meget med ro, men kan da godt ske at der skal mere ro til... 

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

momse22 skriver:

Synes jeg tager den meget med ro, men kan da godt ske at der skal mere ro til... 

Jeg synes også jeg havde gearet ned, men det var åbenbart ikke nok! Prøv det for en periode, og hvis ikke det hjælper, så synes jeg du skal snakke med lægen igen. Og slå i bordet, til du føler dig hørt! Det skal ikke overses!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.