copt skriver:
Ja, en skefuld var heldigvis nok. Jeg havde frugtmos og noget andet kalkaun halløj med. Heldigvis måtte jeg selv bestemme hvad jeg skulle smage på. Men et eller andet sted forstå jeg sku godt at min datter aldrig har været vild med det glasmad.
Omkring Danmark så er vi medlem af gruppe 5 (den billigste) og barnet er jo gratis. Vi betaler ca. 1000,- om året pr. voksen. Vi er ikke meget syge, men bruger det som en slags forsikring så hvis der skulle ske noget så er vi dækket ind. Vi får refunderet for tandlæge, kontaktlinser og så hvis Mathilde (min datter) får nogle øredråber før MØB eller andet. Med vaccinerne indregnet kan det da helt klart godt betale sig. Det er jo stort set alt receptpligtigt man får tilskud til så i det store regnskab tror jeg nok at det hænger sammen.
Hahaha, nej det smager altså heller ikke særlig godt! Det gør pulvergrød i øvrigt heller ikke

Nå, men mht. Danmark, så har jeg lige luret på deres hjemmeside.... Når man tegner en årsforsikring (inkl. afbestillingsforsikrning), så synes jeg at jeg kan læse mig frem til at det ikke gælder alm. influenza, men "kun" alvorlig sygdom og/eller dødsfald. Kan det passe?
Hvordan er I sikret når I skal til Thailand? Man kan jo ofte købe en afbestillingsforsikring i forbindelse med købet af rejsen. Herhjemme vil beløbet snige sig op på 1350 kr. for alle mand, men det bliver da dyrt i længden, hvis vi vil afsted igen et ½ år efter... Så er det jo samme beløb endnu engang.
Hvad gør I hos jer?
Anmeld