Cris skriver:
Vi boede i Indien og vi fløj flere gange med den store. Den værste fly tur jeg kan huske var dengang han var 16 måneder. Han kunne ikke sidde og læse længe, han gad ikke at se på film (vi har taget en bærbare DVD spiller) og han gad bare ikke noget. Der bare så mange turbulenser, at vi ikke fik lov til at stå op i næste hele rejse på 10 timer... En heldeve kan jeg fortælle dig!!!
Han ville ud og så begyndte han at banke på den stakkels mand der sad foran og alt muligt... Sådan en migræne jeg fik efter turen har jeg aldrig oplevet før!!!! Puha! Det der har hjulpet var at give ham så mange chips og chokolade, som han havde lyst til, men vi har ikke haft nok, da vi troede, vi skulle bare går rundt i flyveren! Puha! Nå, men så har du hørt det værste nu! Ellers går det meget stille og rollig, vi har altid taget masser af snaks med (for os har de usunde virket MEGET bedre end de sunde, sådan er det bare
) Og de sover faktisk godt. På vej til Europa har han næsten sovet hele turen, for vi rejste om natten (han lå bare på os) men det er på vej hen, om dagen, når I skal tænke lidt mere kreative, for det er jo mange timer som de gerne vil i gang!
(jeg må også sige, at mit barn dengang var vant til at bare være udendørs hele tiden og løbe meget og alt det der høre med at leve næsten hele dagen udenfor, den stakkels kunne bare ikke sidde i flere timer i sådan en kedelig flytur!)
Lige netop den beskrivelse af jeres tur du giver der, er min største frygt... Meeeen nu har jeg i forvejen et YDERST NEMT barn, så jeg satser på at hun er ligeså nem når vi skal afsted
I sådan en situation, ville jeg heller ikke have nogle skrubler over at give slik fremfor sunde sager.... Kan godt følge din tankegang.
Anmeld