Utro tanker om manden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Multebær

SussieThyssen skriver:

Det er såmænd blot et lille anstrøg af Sussie's humor i al godmodighed.

Hvor er du sød. 

Håber bare trådstarter får snakket rigtig godt igennem med kæresten og får noget professionel hjælp for det lader til at de tanker fylder alt for meget for tiden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

SussieThyssen

Multebær skriver:

Hvor er du sød. 

Håber bare trådstarter får snakket rigtig godt igennem med kæresten og får noget professionel hjælp for det lader til at de tanker fylder alt for meget for tiden. 

Hvor er vi bare helt enige. jeg anbefalede også en psykolog i starten.

Anmeld

1. februar 2011

Kruse90

lillepuller skriver:

tak for det ..

men synes der er mange fristelser nu om dage .. side 9 piger på ekstra bladet .. stripper i dk og luder som har valgt det frivilligt .. og jeg ved ikk hvad

Har det på præcis samme måde

Anmeld

1. februar 2011

dollygirl

Kruse90 skriver:

Har det på præcis samme måde

årh stakkels dig ..

det virkelig håårdt

Anmeld

1. februar 2011

dollygirl

Mette88 skriver:

Det tror jeg ikke du skal være bange for.. For du er da noget af det smukkeste jeg nogen sinde har set...

hvor er du sød tak

Anmeld

1. februar 2011

dollygirl

StineW skriver:

Jeg tror det er helt normalt at have de tanker.

Men husk på at i langt de fleste tilfælde er det sindet og ikke udseendet der gør mænd utro.

Hvor tit har du hørt en mand sige : Jeg er min kone utro, fordi hun ikke er så pæn som min affære???

Og hvor tit hører man dette : Jeg er min kone utro fordi jeg ikke får luft nok, hun kontrollerer mig, hun gider mig ikke..... eller fordu hun ikke stoler på mig???

Ved det er svært, men nogle gange må man bare vælge at stole på hinanden og så få det bedste ud af det. Han elsker dig og du ham. Hvad mere kan du ønske lige nu ; )

Og vigtigst af alt: Husk at VISE ham at du elsker ham. Ord er ikke nok, slet ikke mht til mænd. Kys, kram, elsk... det forstår han, og en mand der føler sig ønsket og elsket har INGEN grund til at søge andre steder hen.

Knus Stine.

ja det tror jeg at jeg skal gør snart .. altså vise ham at jeg elsker ham .. for når jeg bliver misundelig eller føler mig grim så er jeg kostbar og kold imod ham , istedet for at vise ham at jeg elsker ham

Anmeld

1. februar 2011

StineW

lillepuller skriver:

ja det tror jeg at jeg skal gør snart .. altså vise ham at jeg elsker ham .. for når jeg bliver misundelig eller føler mig grim så er jeg kostbar og kold imod ham , istedet for at vise ham at jeg elsker ham

God idé. Og det er vel også sådan du gerne selv vil behandles ik??? Som den prinsesse du er.

Held og lykke ( og tag ham så med storm )

Knus Stine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.