Utro tanker om manden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Pige2009

Jeg også det er helt normalt at have det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

dollygirl

B&J skriver:

din mand har dig fordi du er den du er over for ham så er side 9pige og luder osv da ingen ting for ham han må jo gerne se og ikke røre det gør alle vi tager jo altid en selv eller hinanden i af kigge på det modsatte køn, men hvis du er så ked af det og har de tanker syntes jeg måske du skulle snakke med en så det kan komme med på et alm plan igen...

ja det fylder meget synes jeg .. er bange for han er træt af mig ..

Anmeld

1. februar 2011

sarahb

Det er helt normalt, og du elsker ham jo bare så højt at du er bange for at miste ham. Jeg havde også de tanker engang med de er heldigvis forsvundet igen. Til trods for samtlige piger der har prøvet at ødelægge vores forhold fordi jeg er dansk og sammen med en udlændinge.

Men Søde- SE PÅ DIG SELV. Du er jo SÅ lækker!! Han kan da ikke leve uden dig..

Anmeld

1. februar 2011

B&J

lillepuller skriver:

ja det fylder meget synes jeg .. er bange for han er træt af mig ..

måske skulle du snakke med din mand om det og måske søge lidt hjælp så de tanker kan komme væk... for tror helt klart fordi du har de tanker er fordi du holder alt for meget af ham som jo er rigtigt dejligt

Anmeld

1. februar 2011

dollygirl

sarahb skriver:

Det er helt normalt, og du elsker ham jo bare så højt at du er bange for at miste ham. Jeg havde også de tanker engang med de er heldigvis forsvundet igen. Til trods for samtlige piger der har prøvet at ødelægge vores forhold fordi jeg er dansk og sammen med en udlændinge.

Men Søde- SE PÅ DIG SELV. Du er jo SÅ lækker!! Han kan da ikke leve uden dig..

årh hvor er du sød ..

alligevel mænd bliver nemt fristet af andre billige kvinder ,.. men skal lære at få disse tanker væk,, hvis han ikk gider mig mere så er det fint nok ..

Anmeld

1. februar 2011

dollygirl

B&J skriver:

måske skulle du snakke med din mand om det og måske søge lidt hjælp så de tanker kan komme væk... for tror helt klart fordi du har de tanker er fordi du holder alt for meget af ham som jo er rigtigt dejligt

ja har gjort men han siger han aldrig ku finde på at være utro

Anmeld

1. februar 2011

sarahb

lillepuller skriver:

årh hvor er du sød ..

alligevel mænd bliver nemt fristet af andre billige kvinder ,.. men skal lære at få disse tanker væk,, hvis han ikk gider mig mere så er det fint nok ..

Søde husk, det er ofte de tøser der er billige og ikke din mand!!!!!
Det er det jeg altid tænker.

Anmeld

1. februar 2011

N&J

Jeg vil lige give mit besyv med, du er en meget smuk kvinde, og det at du har det på den måde som du har fortæller mig at du ikke ser hvad vi ser på fx. dit billede. Tænker at du skal have lært dig selv at du er fantastisk fordi du er som du er, lært at elske dig selv, for det vil æde dig op hvis du bliver ved på den måde.. 

Jeg ville prøve at søge lidt på nettet og se om du ikke kan finde nogle meget basale øvelser i det at påskønne sig selv, for på et eller andet punkt, bunder det ud i at du ikke syntes du fortjener din mand, at han kan finde noget "bedre", du skulle jo helst tænke at du er det bedste for ham uanset om du så er snotforkølet eller svumlet op i forbindelse med graviditet eller hvad det nu måtte være.. jeg håber du finder det du har brug for, for at tro på dig selv.. for selvfølelse er en besal ting der dannes i barndommen og teenagerårene, og noget af det vigtigste i vores selvopfattelse. 

Anmeld

1. februar 2011

B&J

lillepuller skriver:

jamen så er han det heller ikke...

Anmeld

1. februar 2011

B&J

lillepuller skriver:

jamen så er han det heller ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.