Jeg kender det selv alt for godt...
tror også der er flere både mænd og kvinder der går med de tanker, og frygter at miste partneren til en anden, osv...
Jeg drømmer også tit at min kæreste er mig utro, og vågner altid med dårlig samvittighed, for min kæreste minder vist meget om din mand, med at bruge det meste af sin tid på dig og den lille, min kæreste ser heller ikke rigtigt nogle af sine venner, heller ikke selvom jeg har sagt jeg synes han skulle se at få besøgt nogle andre hihi, og alligevel frygter jeg hver dag at han møder en der ude, som er " bedre end mig" " smukkere end mig" " kan opfylde alle hans behov bedre end mig" (ikke fordi han har nogle behov jeg ikke har kunne opfylde intil vidre så vidt jeg ved hihi,) og jeg kunne blive ved. 
Tror det er normalt at tænke sådan desværre. Men håber tiden hjælper på det. 
Kæresten sagde til mig engang, noget jeg stadigvæk kan grine lidt af, da jeg havde det sværest med det hele.
- " Helt ærlig skat, du er 18 og jeg er 32, hvis der er nogen her der skal frygte at blive røvrendt, så er det vist mig. For pigerne holdt på med at kigge efter mig da jeg pacerede de 30. " 
krydser alt hvad jeg har, for at du kan lære at smide de tanker ud af hovedet en dag, ligesom jeg krydser alt hvad jeg har for at jeg selv kan en dag. 
her fra.
Anmeld