Utro tanker om manden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

morethanperfect

lillepuller skriver:

ja  selvom det hårdt

Det ER hårdt . Ingen har sagt livet skal være nemt .. 

Men det forsvinder igen . Håber jeg da .. Jeg har ikke de tanker om min kæreste mere .. Og vi har kun været sammen i 2 år .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

dollygirl

morethanperfect skriver:

Det ER hårdt . Ingen har sagt livet skal være nemt .. 

Men det forsvinder igen . Håber jeg da .. Jeg har ikke de tanker om min kæreste mere .. Og vi har kun været sammen i 2 år .. 

er jeg glad for at hører ... ja håber det forsvinder

Anmeld

1. februar 2011

SussieThyssen

lillepuller skriver:

Jeg har et stort problem ... tror jeg skal til psykolog ..

Jeg har en skøn mand ,, han arbejder meget og vil os det bedste og han er næsten aldrig ude med sine venner for han vil kun være sammen med mig og den bette .

Men alligevel tænker jeg sommetider at han måske er utro en dag .. eller hvis vi møder en og hun er smuk så .. og min mand falder i god snak med alle mulige typer .. så bliver jeg lidt misundelig, jeg viser det ikk men får det skidt indeni.

Jeg tænker hvad nu hvis han ku tænke sig at være sammen med hende eller han synes hun er smukkere eller lækre end mig. årh hjælp forstår ikk hvorfor jeg hele tiden får disse tanker om ham ..

han siger han aldrig kan finde på at være sammen med en anden end mig men det ændre ikk mine tanker. tror jeg er skør .. og en dag bliver vores forholdv ødelagt på grund af mig

Jeg drømmer også tit at han er sammen med en af mine veninder eller en fremmed kvinde ... han er en smuk mand og han får tit opmærksomhed fra kvinder når vi ude og det er sådan nogle ting der gør jeg får disse tanker ..

Den slags bunder helt og holdent i usikkerhed og egen følelse af utilstrækkelighed. Og det er bare rigtigt synd for dig.
Så det er nok en god ide, at få snakket med en psykolog, så du kan få fundet ind til, hvad det er, der gør dig så usikker og utryg.

Men du kan også selv gøre noget. Du må sætte dig ned og spørge ind til dig selv, hvorfor du er så usikker på DIG SELV.
Hvorfor du tror, at du skulle være ringere end alle andre.
Du må have oplevet en masse nederlag og afvisninger som lille, siden du har det sådan.
Og dem må du prøve at få fundet frem, så du kan få kigget på dem.
Det er også vigtigt, at du husker at sammenligne dig selv med andre, og får spurgt dig selv om ikke du skulle være lige så god som naboen, og om ikke det er rimeligt, at du har den samme tillid til dig selv og din egen værdi, som du har til dem du holder af.

Alt dette må du prøve at arbejde med.
Og så får du et stort kram...du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis du trænger til en snak.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. februar 2011

dollygirl

N&J skriver:

Jeg vil lige give mit besyv med, du er en meget smuk kvinde, og det at du har det på den måde som du har fortæller mig at du ikke ser hvad vi ser på fx. dit billede. Tænker at du skal have lært dig selv at du er fantastisk fordi du er som du er, lært at elske dig selv, for det vil æde dig op hvis du bliver ved på den måde.. 

Jeg ville prøve at søge lidt på nettet og se om du ikke kan finde nogle meget basale øvelser i det at påskønne sig selv, for på et eller andet punkt, bunder det ud i at du ikke syntes du fortjener din mand, at han kan finde noget "bedre", du skulle jo helst tænke at du er det bedste for ham uanset om du så er snotforkølet eller svumlet op i forbindelse med graviditet eller hvad det nu måtte være.. jeg håber du finder det du har brug for, for at tro på dig selv.. for selvfølelse er en besal ting der dannes i barndommen og teenagerårene, og noget af det vigtigste i vores selvopfattelse. 

tak søde ..

men ja jeg har ikk så meget selvtillid .. og det er det der skræmmer mig hver eneste gang han snakker med en anden kvinde eller snakker om en anden kvinde .. så føler jeg mig sååå lille  og ensom ..

Men håber det forsvinder snart .

Anmeld

1. februar 2011

Tystys14

Jeg kender det selv alt for godt...  tror også der er flere både mænd og kvinder der går med de tanker, og frygter at miste partneren til en anden, osv...

Jeg drømmer også tit at min kæreste er mig utro, og vågner altid med dårlig samvittighed, for min kæreste minder vist meget om din mand, med at bruge det meste af sin tid på dig og den lille, min kæreste ser heller ikke rigtigt nogle af sine venner, heller ikke selvom jeg har sagt jeg synes han skulle se at få besøgt nogle andre hihi, og alligevel frygter jeg hver dag at han møder en der ude, som er " bedre end mig" " smukkere end mig" " kan opfylde alle hans behov bedre end mig" (ikke fordi han har nogle behov jeg ikke har kunne opfylde intil vidre så vidt jeg ved hihi,) og jeg kunne blive ved.

Tror det er normalt at tænke sådan desværre. Men håber tiden hjælper på det.

Kæresten sagde til mig engang, noget jeg stadigvæk kan grine lidt af, da jeg havde det sværest med det hele.

- " Helt ærlig skat, du er 18 og jeg er 32, hvis der er nogen her der skal frygte at blive røvrendt, så er det vist mig. For pigerne holdt på med at kigge efter mig da jeg pacerede de 30. "

krydser alt hvad jeg har, for at du kan lære at smide de tanker ud af hovedet en dag, ligesom jeg krydser alt hvad jeg har for at jeg selv kan en dag.  

her fra.

Anmeld

1. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

du er IKKE den eneste der har det sådan! magen til din beskrivelse har jeg det PRÆCIIS på samme måde!

Anmeld

1. februar 2011

dollygirl

SussieThyssen skriver:

Den slags bunder helt og holdent i usikkerhed og egen følelse af utilstrækkelighed. Og det er bare rigtigt synd for dig.
Så det er nok en god ide, at få snakket med en psykolog, så du kan få fundet ind til, hvad det er, der gør dig så usikker og utryg.

Men du kan også selv gøre noget. Du må sætte dig ned og spørge ind til dig selv, hvorfor du er så usikker på DIG SELV.
Hvorfor du tror, at du skulle være ringere end alle andre.
Du må have oplevet en masse nederlag og afvisninger som lille, siden du har det sådan.
Og dem må du prøve at få fundet frem, så du kan få kigget på dem.
Det er også vigtigt, at du husker at sammenligne dig selv med andre, og får spurgt dig selv om ikke du skulle være lige så god som naboen, og om ikke det er rimeligt, at du har den samme tillid til dig selv og din egen værdi, som du har til dem du holder af.

Alt dette må du prøve at arbejde med.
Og så får du et stort kram...du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis du trænger til en snak.

Kærligst
Sussie

hvor er du kær . det skønt at ku skrive med nogen om det .. så man kommer ud med det ellers blev jeg skøre.

Når vi sammen med hans venner så siger de altid til ham , at han er heldig han har mig og at han er gift med en lækker kone .. men når jeg er sammen med ham så er jeg bange for at han en dag bliver træt af mit udseende og finder andre tiltrækkende ,, han kiggede altid på side 9 piger .. så lavede jeg en hel side til ham med mine billeder hvor jeg posede som side 9 pige med forskellige frække undertøj .. han ku godt lide det .. men det var så bare det .. Men det typisk mænd de vil altid kigge på andre

Anmeld

1. februar 2011

dollygirl

Cho skriver:

Jeg kender det selv alt for godt...  tror også der er flere både mænd og kvinder der går med de tanker, og frygter at miste partneren til en anden, osv...

Jeg drømmer også tit at min kæreste er mig utro, og vågner altid med dårlig samvittighed, for min kæreste minder vist meget om din mand, med at bruge det meste af sin tid på dig og den lille, min kæreste ser heller ikke rigtigt nogle af sine venner, heller ikke selvom jeg har sagt jeg synes han skulle se at få besøgt nogle andre hihi, og alligevel frygter jeg hver dag at han møder en der ude, som er " bedre end mig" " smukkere end mig" " kan opfylde alle hans behov bedre end mig" (ikke fordi han har nogle behov jeg ikke har kunne opfylde intil vidre så vidt jeg ved hihi,) og jeg kunne blive ved.

Tror det er normalt at tænke sådan desværre. Men håber tiden hjælper på det.

Kæresten sagde til mig engang, noget jeg stadigvæk kan grine lidt af, da jeg havde det sværest med det hele.

- " Helt ærlig skat, du er 18 og jeg er 32, hvis der er nogen her der skal frygte at blive røvrendt, så er det vist mig. For pigerne holdt på med at kigge efter mig da jeg pacerede de 30. "

krydser alt hvad jeg har, for at du kan lære at smide de tanker ud af hovedet en dag, ligesom jeg krydser alt hvad jeg har for at jeg selv kan en dag.  

her fra.

det er bare skønt at dele disse tanker ud i dag.. for nu føler jeg mig ikk så ensom som jeg gjorde ..

Ja jeg har også tit sagt til ham besøg dine venner selvom de bor 1 time væk herfra .. han er nemlig flyttet fra haderslev til århus på grund af mig .. Men han siger han ikk har tid til det længere og sådan .. men jeg vil ha han besøger dem så han ikk bliver træt af mig .. og når han er ude så tænker jeg konstant på hvem han nu møder og hvem han snakker med ..

Anmeld

1. februar 2011

CecilieLaugesen

hej med dig :-) synes ikke du skal tænke over det fordi når han siger han elsker dig så elsker han også kun dig og den lille det er jeg helt sikker på :-) jeg synes ikke du skal tænke på det du skal bare stole godt på ham og kan godt forstå du tænker på det og jeg tænker også det om min egen kæreste men bare stol på ham fordi han elsker dig jo sikkert 100% når i har fået et barn og når i har været sammen i så mange år

Anmeld

1. februar 2011

dollygirl

CecilieLaugesen skriver:

hej med dig :-) synes ikke du skal tænke over det fordi når han siger han elsker dig så elsker han også kun dig og den lille det er jeg helt sikker på :-) jeg synes ikke du skal tænke på det du skal bare stole godt på ham og kan godt forstå du tænker på det og jeg tænker også det om min egen kæreste men bare stol på ham fordi han elsker dig jo sikkert 100% når i har fået et barn og når i har været sammen i så mange år

ja du har ret ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.