lillepuller skriver:
hvor sjovt .. jeg tager også tit hos mine forældre .. men han vil altid med derover .. kun hvis jeg tvinger ham til at besøge sine venner .. ellers er han altid med os ... det er også skønt men er bange for han føler det er hans pligt ..
UPS den kender jeg også kun alt for godt, men sagde til kæresten at han ikke skulle tage med af pligt og at det bestemt ikke gjorde mig noget hvis han blev hjemme...
- han tog med alligevel...
Så det er endt med at jeg nogle gange siger til ham, at jeg trænger til at være lidt sammen med mine forældre uden at skulle "dele" dem, og snakke lidt med dem som før i tiden.
Det har han fuld forståelse for, og tror også det gjorde ham bedre tilpas med at besøge sine venner, når han ved jeg ikke har noget imod "snare tværtimod" at være lidt sammen med mine forældre alene.
Jeg vil selvfølgelig altid gerne helst have ham med, men det behøver han ikke vide hihi,
Er også bange for han bliver træt af mig somme tider, derfor jeg valgte at gøre det på denne måde. 
(Men når jeg tænker over det er det jo utoligt dumt, at gå og frygte, for nu har mine forældre været sammen i 19 år, hvis ikke mere, har 4 børn, og de er altid sammen, men de er ikke trætte af hinanden, og er stadigvæk som nyforelskede, i følge min mor.)
Så hvorfor skulle du og din mand ikke kunne gøre det samme
og ligeså kæresten og jeg. 
Anmeld