Utro tanker om manden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Tystys14

lillepuller skriver:

det er bare skønt at dele disse tanker ud i dag.. for nu føler jeg mig ikk så ensom som jeg gjorde ..

Ja jeg har også tit sagt til ham besøg dine venner selvom de bor 1 time væk herfra .. han er nemlig flyttet fra haderslev til århus på grund af mig .. Men han siger han ikk har tid til det længere og sådan .. men jeg vil ha han besøger dem så han ikk bliver træt af mig .. og når han er ude så tænker jeg konstant på hvem han nu møder og hvem han snakker med ..

Ja det kender jeg også kun alt alt for godt, især da mange af hans kammerater ofte har hunkøns væsner på besøg... så er kun helt rolig når han tager ovre til sin kammerat der (trods han er 34) stadigvæk bor hjemme og er jomfru, hihi  

Jeg tager af og til hjem til mine forældre og hygger der, da jeg ved at hvis jeg ikke er hjemme, så føler han ikke nogen pligt til at blive hjemme heller, og så tager han gerne over til ham kammeraten.  

Måske du skulle prøve det samme, at tage over til nogle venner og bekendte med ungen , og sige til ham at du bliver der i lang tid. Så for at han ikke skal sidde og glo der hjemme imens, kunne han besøge en kammerat også.

Ved det er nemmere sagt end gjort, ikke at tænke tankerne når han er væk, men måske det hjælper dig at du også er sammen med nogle andre. Personligt tænker jeg ikke over det når jeg er hos mine forældre, da jeg så får andet at tænke på, end at gå og frygte noget der end ikke er sket.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

dollygirl

Cho skriver:

Ja det kender jeg også kun alt alt for godt, især da mange af hans kammerater ofte har hunkøns væsner på besøg... så er kun helt rolig når han tager ovre til sin kammerat der (trods han er 34) stadigvæk bor hjemme og er jomfru, hihi  

Jeg tager af og til hjem til mine forældre og hygger der, da jeg ved at hvis jeg ikke er hjemme, så føler han ikke nogen pligt til at blive hjemme heller, og så tager han gerne over til ham kammeraten.  

Måske du skulle prøve det samme, at tage over til nogle venner og bekendte med ungen , og sige til ham at du bliver der i lang tid. Så for at han ikke skal sidde og glo der hjemme imens, kunne han besøge en kammerat også.

Ved det er nemmere sagt end gjort, ikke at tænke tankerne når han er væk, men måske det hjælper dig at du også er sammen med nogle andre. Personligt tænker jeg ikke over det når jeg er hos mine forældre, da jeg så får andet at tænke på, end at gå og frygte noget der end ikke er sket.  

hvor sjovt .. jeg tager også tit hos mine forældre .. men han vil altid med derover .. kun hvis jeg tvinger ham til at besøge sine venner .. ellers er han altid med os ... det er også skønt men er bange for han føler det er hans pligt ..

Anmeld

1. februar 2011

Multebær

Jeg tror dine tanker er meget normale at have engang imellem - men tror det er kommet til at fylde lidt for meget for dig. Mit råd ville være at du får bearbejdet dem, måske med noget professionel hjælp. Det er også meget vigtig at du får talt rigtig meget med din kæreste omkring det.

Håber du kan få det til at fylde mindre når du har fået det snakket ordentligt igennem 

Anmeld

1. februar 2011

SussieThyssen

lillepuller skriver:

hvor er du kær . det skønt at ku skrive med nogen om det .. så man kommer ud med det ellers blev jeg skøre.

Når vi sammen med hans venner så siger de altid til ham , at han er heldig han har mig og at han er gift med en lækker kone .. men når jeg er sammen med ham så er jeg bange for at han en dag bliver træt af mit udseende og finder andre tiltrækkende ,, han kiggede altid på side 9 piger .. så lavede jeg en hel side til ham med mine billeder hvor jeg posede som side 9 pige med forskellige frække undertøj .. han ku godt lide det .. men det var så bare det .. Men det typisk mænd de vil altid kigge på andre

Ja selvfølgelig vil han det..det er mandens natur og det har intet at gøre med om han elsker dig eller ej. Sådan er de nu engang indrettet i hovedet..og vær du bare glad for det...det var da værre hvis han kiggede efter mænd, ikke

Nej søde du...stol på at du er det dejligste i verden..altid, og hvis han en dag skulle foretrække en anden, jamen så har han slet ikke fortjent dig. Du er nemlig en gave til ham, og det skal du huske at fortælle dig selv. Ser du sveskeøje...du har alt det som man kun kan være misundelig over, og som fx jeg aldrig har haft. jeg er hverken særligt smuk eller har andet at tiltrække min mand med, men jeg har MIG, som jeg nu engang er, og jeg ved at jeg er god nok, som jeg er. Selfølgelig har jeg fejl, og jeg er 13 år ældre end min mand, men alligevel, så er det MIG han elsker og vil leve sit liv sammen med, og når han kan elske en trold som mig, så kan din mand også elske en dejlig pige som dig.
Og hvis ikke de kan det...ved du hvad..så har de heller ikke fortjent os...så enkelt er det

Anmeld

1. februar 2011

Tystys14

lillepuller skriver:

hvor sjovt .. jeg tager også tit hos mine forældre .. men han vil altid med derover .. kun hvis jeg tvinger ham til at besøge sine venner .. ellers er han altid med os ... det er også skønt men er bange for han føler det er hans pligt ..

UPS den kender jeg også kun alt for godt, men sagde til kæresten at han ikke skulle tage med af pligt og at det bestemt ikke gjorde mig noget hvis han blev hjemme...

-  han tog med alligevel...

Så det er endt med at jeg nogle gange siger til ham, at jeg trænger til at være lidt sammen med mine forældre uden at skulle "dele" dem, og snakke lidt med dem som før i tiden.  

Det har han fuld forståelse for, og tror også det gjorde ham bedre tilpas med at besøge sine venner, når han ved jeg ikke har noget imod "snare tværtimod" at være lidt sammen med mine forældre alene.  Jeg vil selvfølgelig altid gerne helst have ham med, men det behøver han ikke vide hihi,  Er også bange for han bliver træt af mig somme tider, derfor jeg valgte at gøre det på denne måde.

(Men når jeg tænker over det er det jo utoligt dumt, at gå og frygte, for nu har mine forældre været sammen i 19 år, hvis ikke mere, har 4 børn, og de er altid sammen, men de er ikke trætte af hinanden, og er stadigvæk som nyforelskede, i følge min mor.)  Så hvorfor skulle du og din mand ikke kunne gøre det samme  og ligeså kæresten og jeg.

Anmeld

1. februar 2011

serinasmor

lillepuller skriver:

Jeg har et stort problem ... tror jeg skal til psykolog ..

Jeg har en skøn mand ,, han arbejder meget og vil os det bedste og han er næsten aldrig ude med sine venner for han vil kun være sammen med mig og den bette .

Men alligevel tænker jeg sommetider at han måske er utro en dag .. eller hvis vi møder en og hun er smuk så .. og min mand falder i god snak med alle mulige typer .. så bliver jeg lidt misundelig, jeg viser det ikk men får det skidt indeni.

Jeg tænker hvad nu hvis han ku tænke sig at være sammen med hende eller han synes hun er smukkere eller lækre end mig. årh hjælp forstår ikk hvorfor jeg hele tiden får disse tanker om ham ..

han siger han aldrig kan finde på at være sammen med en anden end mig men det ændre ikk mine tanker. tror jeg er skør .. og en dag bliver vores forholdv ødelagt på grund af mig

Jeg drømmer også tit at han er sammen med en af mine veninder eller en fremmed kvinde ... han er en smuk mand og han får tit opmærksomhed fra kvinder når vi ude og det er sådan nogle ting der gør jeg får disse tanker ..

hmmm .. tankerne er helt normale men bunder nok desværre i dårligt selvværd ... forstå mig ret .. men hvis du tror din mand ville falde for en anden kvinde kun fordi hun har pænere øjne så tror jeg du skal se lidt indad og finde alle de kvaliteter du selv har.. ex du er en fantastisk mor, en vidunderlig elsker, en smuk kvinde, en god kogekone, en fantastisk kagebager, en vidunderlig sangfugl, en lille fjollegøj, en glad julegris, en temperamentsfuld entuciast etc. mulighederne er mange for det er jo DIG og DIN PERSON der gør at han er sammen med dig ... altså i det hele taget skal du se på dig selv som det hele menneske ... fair nok hende side9pigen er måske fantastisk veldrejet men har hun din personlighed og karisma

hvis du ikke kan finde positive ting at sige om dig selv bør du efter min mening bestille tid hos en psykolog ...

og så er der jo altså i øvrigt (efter min mening) intet galt i at han måske kigger på piger i blade, magasiner og film så længe det er dig han længes efter og dig han vil ha' ... men det er der jo delte meninger om

serinasmor... der ønsker ig alt det bedste

Anmeld

1. februar 2011

Multebær

SussieThyssen skriver:

Ja selvfølgelig vil han det..det er mandens natur og det har intet at gøre med om han elsker dig eller ej. Sådan er de nu engang indrettet i hovedet..og vær du bare glad for det...det var da værre hvis han kiggede efter mænd, ikke

Nej søde du...stol på at du er det dejligste i verden..altid, og hvis han en dag skulle foretrække en anden, jamen så har han slet ikke fortjent dig. Du er nemlig en gave til ham, og det skal du huske at fortælle dig selv. Ser du sveskeøje...du har alt det som man kun kan være misundelig over, og som fx jeg aldrig har haft. jeg er hverken særligt smuk eller har andet at tiltrække min mand med, men jeg har MIG, som jeg nu engang er, og jeg ved at jeg er god nok, som jeg er. Selfølgelig har jeg fejl, og jeg er 13 år ældre end min mand, men alligevel, så er det MIG han elsker og vil leve sit liv sammen med, og når han kan elske en trold som mig, så kan din mand også elske en dejlig pige som dig.
Og hvis ikke de kan det...ved du hvad..så har de heller ikke fortjent os...så enkelt er det

rigtig sødt skrevet og klogt

(ville måske selv bare udelade det med at det var bedre end at kigge efter mænderne - men det er en detalje )

Anmeld

1. februar 2011

MetteMTH

lillepuller skriver:

Jeg har en skøn mand ,, han arbejder meget og vil os det bedste og han er næsten aldrig ude med sine venner for han vil kun være sammen med mig og den bette .

Men alligevel tænker jeg sommetider at han måske er utro en dag .. eller hvis vi møder en og hun er smuk så .. og min mand falder i god snak med alle mulige typer .. så bliver jeg lidt misundelig, jeg viser det ikk men får det skidt indeni.

Jeg tænker hvad nu hvis han ku tænke sig at være sammen med hende eller han synes hun er smukkere eller lækre end mig. årh hjælp forstår ikk hvorfor jeg hele tiden får disse tanker om ham ..

han siger han aldrig kan finde på at være sammen med en anden end mig men det ændre ikk mine tanker. tror jeg er skør .. og en dag bliver vores forholdv ødelagt på grund af mig

Jeg drømmer også tit at han er sammen med en af mine veninder eller en fremmed kvinde ... han er en smuk mand og han får tit opmærksomhed fra kvinder når vi ude og det er sådan nogle ting der gør jeg får disse tanker ..

Det tror jeg ikke du skal være bange for.. For du er da noget af det smukkeste jeg nogen sinde har set...

Anmeld

1. februar 2011

StineW

lillepuller skriver:

Jeg tror det er helt normalt at have de tanker.

Men husk på at i langt de fleste tilfælde er det sindet og ikke udseendet der gør mænd utro.

Hvor tit har du hørt en mand sige : Jeg er min kone utro, fordi hun ikke er så pæn som min affære???

Og hvor tit hører man dette : Jeg er min kone utro fordi jeg ikke får luft nok, hun kontrollerer mig, hun gider mig ikke..... eller fordu hun ikke stoler på mig???

Ved det er svært, men nogle gange må man bare vælge at stole på hinanden og så få det bedste ud af det. Han elsker dig og du ham. Hvad mere kan du ønske lige nu ; )

Og vigtigst af alt: Husk at VISE ham at du elsker ham. Ord er ikke nok, slet ikke mht til mænd. Kys, kram, elsk... det forstår han, og en mand der føler sig ønsket og elsket har INGEN grund til at søge andre steder hen.

Knus Stine.

Anmeld

1. februar 2011

SussieThyssen

Multebær skriver:

rigtig sødt skrevet og klogt

(ville måske selv bare udelade det med at det var bedre end at kigge efter mænderne - men det er en detalje )

Hehe...det var slet ikke ment nedladende..men ville du måske ikke være en anelse bekymret hvis din mand kiggede efter mænd og ikke damer?
Det ville jeg da, så ærlig er jeg nu engang, og igen..har det intet at gøre med negative hentydninger til bøsser eller biseksuelle..tvært imod..min egen plejesøn er bøsse
Han ville ski da også blive bekymret, hvis hans kæreste gennem flere år, gav sig til at kigge efter damer.
Så ville man jo nok få brug for en snak om tingene, og om der var noget ufortalt til stede
Det er såmænd blot et lille anstrøg af Sussie's humor i al godmodighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.