Hjælp ! Gravid igen !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Valle81

MHK skriver:

Præcis, her fungerer afholdenhed 

Lige som snakken om menstuation, det påstår mennesker jo også at man ikke får når man ammer. Min er så kommet når mit barn var 5 måneder, begge gange og det er selvom jeg ammer fuldt ud 

He he:0)

Her glemte vi jo afholdenheden efter Anton kom til verdenen - han var jokun 3 mdr da jeg stod med positiv test igen:0) Og er nu i uge 31:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Hvem?

Oxydation skriver:

Jeg står og er helt rundt på gulvet :/

Det er nu kun 10 uger siden jeg fødte min dejlige søn ved akut kejsersnit, og har lige akurat testet positiv på trods af at vi kun har glemt at beskytte os 1 gang. Så er man godt nok let modtagelig

Må man godt blive gravid så hurtigt efter et kejsersnit af hensyn til arene osv?

jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. ! tanken om abort er så forfædelig!

Håber i kan hjælpe lidt.

hilsen en som tænker MEGET !

Hejsa

Min førstefødte er også født ved meget akut kejsersnit, jeg blev gravid da han var 8 uger, jeg fødte så nr. 2 her d. 30 dec, 5 uger for tidligt, da min kejsersnit fra første gang var ved at springe, men havde jeg valget igen ville jeg uden tvivl vælge det jeg gjorde dengang, har idag de to skønneste drenge,

Skriv endelig hvis der er noget du gerne vil vide..

Og stort tillykke

Anmeld

11. februar 2011

132319

Valle81 skriver:

He he:0)

Her glemte vi jo afholdenheden efter Anton kom til verdenen - han var jokun 3 mdr da jeg stod med positiv test igen:0) Og er nu i uge 31:0)

Jeg har ikke rigtig en at lave det sjove med, så her giver det sig selv 

Men hvis jeg havde, ville jeg gå både med livrem og seler, jeg regner ikke med at skulle have flere børn 

Anmeld

11. februar 2011

Oxydation

NZ skriver:

Øv en besværlig situation at stå i! men jeg kan rigtig godt forstå, hvis I vælger en abort, selvom det er en hård omgang! Held og lykke med det hele og glæde jer over, at I har så nemt ved at få børn, så kommer der nok nogle flere når I er klar!

Må jeg spørge om du ammer dit nuværende barn? Jeg har nemlig hørt at amning kan fungere som prævention hvis man ammer fuldt i 6 måneder - og kunne godt tænke mig at få at vide, hvis det ikke er rigtigt?

Nej jeg kan ikke amme

Men kender flere der ammer, som også er blevet gravide hurtigt efter

Anmeld

18. februar 2011

Oxydation

Hej Alle

Så har jeg været til scanning for at se hvor langt jeg var henne inden aborten

Lyder måske dumt meen jeg var så heldig at der ikke var noget foster, kun en fosterhule som kun var 3 uger. Jeg har selv aborteret tidligt i forløbet uden at ha lagt mærke til det Så nu skal jeg tage de piller som man tager ved en medicinsk abort for at få resten ud

VH Michelle.

Anmeld

18. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Oxydation skriver:

Hej Alle

Lyder måske dumt meen jeg var så heldig at der ikke var noget foster, kun en fosterhule som kun var 3 uger. Jeg har selv aborteret tidligt i forløbet uden at ha lagt mærke til det Så nu skal jeg tage de piller som man tager ved en medicinsk abort for at få resten ud

VH Michelle.

Det var da rart, nu hvor i ikke ønskede at blive forældre så hurtigt igen 

Anmeld

18. februar 2011

Rockertand

Oxydation skriver:

Hej Alle

VH Michelle.

Tillykke - eller nowet

Anmeld

4. marts 2011

Oxydation

Hej piger

Så er det 14 dage siden jeg fik en medicinsk abort, og skulle så til skanning i dag for at se om det hele var ude, men nej det var det ikke. ! så nu skal jeg igennem endnu en medicinsk abort :/

Forstår virkelig ikke hvorfor de ikke bare kan lave en udskrabning !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.