Hjælp ! Gravid igen !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

SussieThyssen

Oxydation skriver:

Jeg står og er helt rundt på gulvet :/

Det er nu kun 10 uger siden jeg fødte min dejlige søn ved akut kejsersnit, og har lige akurat testet positiv på trods af at vi kun har glemt at beskytte os 1 gang. Så er man godt nok let modtagelig

Må man godt blive gravid så hurtigt efter et kejsersnit af hensyn til arene osv?

jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. ! tanken om abort er så forfædelig!

Håber i kan hjælpe lidt.

hilsen en som tænker MEGET !

Jeg kan sige, at der kun er knapt 13 mdrs forskel på mine to ældste børnebørn og den første blev taget ved kejsersnit, nr 2 blev født normalt, så det må passe nogenlunde med graviditetstidspunktet med dig, som det var med min datter.
Alt gik fint med hende, så jeg kan ikke se, at det skulle blive et problem med dig.
Men som andre siger...snak med din læge, han/hun må være den bedste til at vurdere det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

AnneBJ

Jeg har en svigerinde der i juni 07 fik AKS og i november 09 skulle hun føde igen. Det var meningen hun skulle føde normalt, hun var også sat i gang og alting, men den lille stak en hånd ud gennem livmoderen, meget tæt på det gamle ar, og det hele gik pludselig meget stærkt.

Hun blev åbnet, den lille "puttet ind" igen, og derefter taget ud, at et "rigtigt" kejsersnithul..

Hvis I har lyst til at få barnet, synes jeg helt klart I skal snakke med lægen. Jeg tror nemlig også at der så tilbydes ekstra scanninger, og at du måske får et PKS istedet for vaginal fødsel, for at være på den sikre side. Jeg aner det ikke, men vil ønske stort tillykke med den lille spire!

Anmeld

11. februar 2011

Oxydation

Så har jeg været hos lægen

Der var intet galt i at få barnet

Men kæresten magter det ikke allerede, kan også godt forstå ham da han lige er startet på uddannelse

Så jeg skal til scanning på fredag for at se hvor langt jeg er henne, og aftale dato for aborten

Har det bare super svært, for er meget imod abort, men sådan må det jo være

Anmeld

11. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Oxydation skriver:

Så har jeg været hos lægen

Der var intet galt i at få barnet

Men kæresten magter det ikke allerede, kan også godt forstå ham da han lige er startet på uddannelse

Så jeg skal til scanning på fredag for at se hvor langt jeg er henne, og aftale dato for aborten

Har det bare super svært, for er meget imod abort, men sådan må det jo være

Det er jeg ked af at høre at han virkelig vil ud i. En abort er ikke noget man lige gøre, og kan da læse mig til at du bestemt ikke har lyst. 

Jeg håber i har talt det rigtig godt igennem...

Anmeld

11. februar 2011

Shibby

Forstår godt han vil have du får en abort. Kan godt lide han er ærlig istedet for at tale dig efter munden for at gøre dig glad. Liv er meget vigtigt,men hvis han ikke føler han klar,-hvilket jeg 100 forstår,så er det bare sådan det er. Men på trods af det,skal du stadig være afklaret med det oppe i dit eget univers Hvis du ved nu at du vil have barnet,så kan du komme til at føle dyb sorg efter aborten.. Håber i finder ud af det

Anmeld

11. februar 2011

mamiolvi

JEg har fået tre på indenfor1 ½ år, det var hårdt da de var små men ikke tre gange så hårdt, de underholder hinanden og i dag er jeg SÅ glad for det.. mine er alle tre drenge og de har så meget ud af hiannden... Går på samme hold til fodbold og håndbold.. Er bare meget sammen og jeg nyder dem.. Go for it hvor lægen siger ok...

Anmeld

11. februar 2011

Isabella_mor

jeg er da super ked af det på jeres vegne at i skal vælge en abort (er selv imod men jeg havde valgt det samme) men ja man kan altså godt blive gravid af at dyrke ubeskyttet sex... også selvom man lige har født.. sådan er det jo..

godt det ikke er mig... jeg havde nok også valgt en abort.. jeg havde ikke kunnet magte endnu en graviditet så kort tid efter et kejsersnit (fik et for en måned siden så jeg ved sgu hvad jeg snakker om) og slet ikke at skulle få en lille som så skulle tage opmærksomheden fra vores nu lille basse...

håber at det hele går i orden. jeg syntes det er ærgeligt at i ikke havde taget forholdsregler med at beskytte jer, så i ikke skulle igennem sådan noget som det i skal igennem nu.. man får det jo at vide på sygehuset og det står også skrevet så mange steder...

men held og lykke hvertfald..

Anmeld

11. februar 2011

Oxydation

isabellamor skriver:

jeg er da super ked af det på jeres vegne at i skal vælge en abort (er selv imod men jeg havde valgt det samme) men ja man kan altså godt blive gravid af at dyrke ubeskyttet sex... også selvom man lige har født.. sådan er det jo..

godt det ikke er mig... jeg havde nok også valgt en abort.. jeg havde ikke kunnet magte endnu en graviditet så kort tid efter et kejsersnit (fik et for en måned siden så jeg ved sgu hvad jeg snakker om) og slet ikke at skulle få en lille som så skulle tage opmærksomheden fra vores nu lille basse...

håber at det hele går i orden. jeg syntes det er ærgeligt at i ikke havde taget forholdsregler med at beskytte jer, så i ikke skulle igennem sådan noget som det i skal igennem nu.. man får det jo at vide på sygehuset og det står også skrevet så mange steder...

den smuttede 1 gang med beskyttelse, og det var nok

Anmeld

11. februar 2011

Plysbjørnen

Oxydation skriver:

Jeg står og er helt rundt på gulvet :/

Det er nu kun 10 uger siden jeg fødte min dejlige søn ved akut kejsersnit, og har lige akurat testet positiv på trods af at vi kun har glemt at beskytte os 1 gang. Så er man godt nok let modtagelig

Må man godt blive gravid så hurtigt efter et kejsersnit af hensyn til arene osv?

jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. ! tanken om abort er så forfædelig!

Håber i kan hjælpe lidt.

hilsen en som tænker MEGET !

Jeg fik afvide at det betød ikke noget. og tillykke forresten

Anmeld

11. februar 2011

132319

isabellamor skriver:

Jeg er enig. Det er super uheldigt at den smuttede men man har meget nemt ved at blive gravid efter en fødsel.

Jeg forstår godt at I vælger abort, søskende kan din søn altid få men nyd nu tiden med ham, alenetiden får han og I aldrig igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.