Hjælp ! Gravid igen !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Christina.78

Miracle skriver:

Sådan er det vidst ikke i dag!

Jeg blev gravid inden for 1 år, og der var ikke noget i vejen for at jeg kunne beholde osv.

Men kroppen har bestemt ikke godt af en graviditet så tidligt!
Og ja, der taler jeg af erfaring.

TS: Jeg håber du finder ud af det. Men tag en snak med din læge, h*n kan vejlede dig bedre end os..

Har altså også fået den med de 2 år at vide..og det fordi min livmoder bristede her med Cecilie..havde født i nov 07 ved akut kejsersnit og cecilie kom også ved akut kejsérsnit i marts 09, fordi min livmoder brister i det gamle ar..vil jeg have flere børn har de anbefalet mig at vente minimum to år - gerne længere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Pigent

Oxydation skriver:

Jeg står og er helt rundt på gulvet :/

Det er nu kun 10 uger siden jeg fødte min dejlige søn ved akut kejsersnit, og har lige akurat testet positiv på trods af at vi kun har glemt at beskytte os 1 gang. Så er man godt nok let modtagelig

Må man godt blive gravid så hurtigt efter et kejsersnit af hensyn til arene osv?

jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. ! tanken om abort er så forfædelig!

Håber i kan hjælpe lidt.

hilsen en som tænker MEGET !

Jeg ved ikke noget om det da jeg ikke selv har børn endnu(:

Kender et søskende par meget godt. Der er ca. 1 år mellem dem og de har fået så meget ud af hinanden. De er i dag 4 og 3 år.

Alt held og lykke herfra og mange

Anmeld

11. februar 2011

Oxydation

Christina.78 skriver:

Har altså også fået den med de 2 år at vide..og det fordi min livmoder bristede her med Cecilie..havde født i nov 07 ved akut kejsersnit og cecilie kom også ved akut kejsérsnit i marts 09, fordi min livmoder brister i det gamle ar..vil jeg have flere børn har de anbefalet mig at vente minimum to år - gerne længere..

min læge sagde at jeg sagtens kunne

Anmeld

11. februar 2011

Frk. Himmelblå

ønskebarn74 skriver:

Tal med din læge om det... Har både hørt for og imod... Og gud hvor jeg håber du ikke må igennem en abort... Det må være så hårdt for du ved hvor dejlig en gave der kommer ud af det... Og får du at vide go for it... Så får dine børn da bare vildt meget ud af hinanden... Bare så skønt!!!! Tillykke med spiren...!!!!

Knus Lene

Jeg er enig med svaret her ovenfor.

Og så skal TS da lige have  og et med på vejen.

Anmeld

11. februar 2011

Tvillingemor80

jeg fik afvide der skulle gå to år...

Anmeld

11. februar 2011

Christina.78

Oxydation skriver:

min læge sagde at jeg sagtens kunne

Tja, hver læge sin sag..hører nu efter for vil ikke igennem sådan en tur igen..min datter fik blodmangel og mistede blod samtidig med at hun ikke fik ilt, så hun skulle igennem en hypotermibehandling direkte efter fødslen (kølebehandling i ca 4 dage), så jeg fik hende først i mine arme 4 dage gammel og på daværende tidspunkt uvidende om eventuelle hjerneskader...idag indtil videre ingen skader...

Men det er jo også op til en selv hvad man vil..jeg tør ikke ihvertfald..men har også en træls forhistorie før cecilie

Anmeld

11. februar 2011

NZ

Øv en besværlig situation at stå i! men jeg kan rigtig godt forstå, hvis I vælger en abort, selvom det er en hård omgang! Held og lykke med det hele og glæde jer over, at I har så nemt ved at få børn, så kommer der nok nogle flere når I er klar!

Må jeg spørge om du ammer dit nuværende barn? Jeg har nemlig hørt at amning kan fungere som prævention hvis man ammer fuldt i 6 måneder - og kunne godt tænke mig at få at vide, hvis det ikke er rigtigt?

Anmeld

11. februar 2011

Angel

NZ skriver:

Øv en besværlig situation at stå i! men jeg kan rigtig godt forstå, hvis I vælger en abort, selvom det er en hård omgang! Held og lykke med det hele og glæde jer over, at I har så nemt ved at få børn, så kommer der nok nogle flere når I er klar!

Må jeg spørge om du ammer dit nuværende barn? Jeg har nemlig hørt at amning kan fungere som prævention hvis man ammer fuldt i 6 måneder - og kunne godt tænke mig at få at vide, hvis det ikke er rigtigt?

Amning er ikke prævention - det er en skrøne

Anmeld

11. februar 2011

Valle81

NZ skriver:

Det er helt bestemt IKKE rigtigt:0)

Der er en ammestue historie og der er faktisk ikke noget tidspunkt hvor man er mere frugtbar end når man lige har født også selvom man ammer:0)

Eneste der virker er afholdenhed eller prævention:0)

Anmeld

11. februar 2011

132319

Valle81 skriver:

Det er helt bestemt IKKE rigtigt:0)

Der er en ammestue historie og der er faktisk ikke noget tidspunkt hvor man er mere frugtbar end når man lige har født også selvom man ammer:0)

Eneste der virker er afholdenhed eller prævention:0)

Præcis, her fungerer afholdenhed 

Lige som snakken om menstuation, det påstår mennesker jo også at man ikke får når man ammer. Min er så kommet når mit barn var 5 måneder, begge gange og det er selvom jeg ammer fuldt ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.