jamen, åh nej da og samtidig tillykke..
du er velkommen til at skrive privat, hvis du har behov for at snakke med en, der har været i nøjagtigt samme situation, selv med kejsersnit-problematikken fra den første.
Men, jo, det kan lade sige gøre, men det anbefales helt klart ikke pga af risiko for problemer med arret. og det er næsten utænkeligt at du får lov at føde selv her anden gang hvis du vælger at gennemføre det.
Men der er bare så mange ting, du skal være klar over, og overveje, og ja, jeg kunne heller ikke få mig selv til at få en abort, det kan jeg stadigvæk ikke, men der er bare så mange ting der forandrer sig fra at have en tubbler, som man bare hygger sig med, en ikke-kombliserende del af jeres liv, til at have både ham/hende OG et spædbarn.
Helt ærligt, jeg vil IKKE anbefale det. For det er F****** hårdt, ikke mindst for parforholdet. Men ja, hvis I så vælger det, ja, så har du to dejlige vidunderlige unger, og det er jo bare fantastisk at være så priviligeret.. :-)
Skriv bare, hvis du har lyst, så kan jeg også svare på spørgsmål, hvis du har nogen...
kram fra charlotte
Anmeld