Meget kan ske på et år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Faith

Dejligt indlæg!!!

Det fik mig faktisk til at sidde og tænke tilbage på den kamp min mand og jeg måtte igennem for at få de 2 dejlige drenge vi har i dag.

Man blir sku helt ør i bolden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

otlitrom

Brams skriver:

Hvor var det dog et dejligt indlæg og stort tillykke med maven

Vi måtte igennem 12 hårde år inden vi kunne holde vores lille prinsesse i vores arme, så jeg ved hvor hårdt det er.

Hun er det mest fantastiske der er sket for os og hele besværet værd

Jeg forstår på en eller anden måde ikke, at I kunne holde til så mange år. Men jeg har stor respekt for, at I ikke gav op. Jeg er ikke sikker på at jeg ville have holdt til det! Men det visr bare, at man aldrig skal give op - selvom der kan være så sorte timer, at man tror verden falder sammen om 2 sekunder!

I har fået en dejlig datter, og det er dejligt du skriver, at det var hele besværet værd. Jeg glæder mig ubeskriveligt til at vores mirakel kommer til verden til sommer. Det bliver så stort!

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

CamillaValby skriver:

Lige præcis Man skal bare have en masse tålmodighed. Det er så bare MEGET lettere sagt end gjort.

Jeg var til scanning i dag betalte dog for det. Og kunne se et lille hjerte slå og det sad lige hvor det skulle

Men skal til min egen gyno. på mandag og det glæder jeg mig til.

Hvordan gik det i dag?

Hjerteblinket bliver kun bedre næste gang du ser det. Idag kunne vi se alle 4 hjertekamre, og hvordan de bare pumpede løs. Det var et fantastisk syn!

Skal du scannes mandag også? Hvor dejligt. Det syn bliver du aldrig træt af!

Anmeld

1. februar 2011

Brams

kitty skriver:

Jeg forstår på en eller anden måde ikke, at I kunne holde til så mange år. Men jeg har stor respekt for, at I ikke gav op. Jeg er ikke sikker på at jeg ville have holdt til det! Men det visr bare, at man aldrig skal give op - selvom der kan være så sorte timer, at man tror verden falder sammen om 2 sekunder!

I har fået en dejlig datter, og det er dejligt du skriver, at det var hele besværet værd. Jeg glæder mig ubeskriveligt til at vores mirakel kommer til verden til sommer. Det bliver så stort!

Det forstår jeg nogen gange heller ikke, er bare lykkelig for at vi fortsatte  og har stadig svært ved at tro at det virkelig er lykkedes for os når jeg ser på hende.

Ja det bliver da super fantastisk for Jer, det er bare den bedste oplevelse

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

Brams skriver:

Det forstår jeg nogen gange heller ikke, er bare lykkelig for at vi fortsatte  og har stadig svært ved at tro at det virkelig er lykkedes for os når jeg ser på hende.

Ja det bliver da super fantastisk for Jer, det er bare den bedste oplevelse

Jeg kan stadig vågne op af tågen og tænke "gud ja, det er rigtigt nok. Jeg ér gravid!".. og jeg er 20+0 idag. Tjuhl sagde engang, at det ville stadig være uvirkeligt, når barnet var kommet til verden. At det ér vores.. altid..

Det kribler helt ned ad ryggen, når jeg tænker på det!

Godt I ikke gav op. I giver med sikkerhed også mod og håb til andre, der skal så meget igennem før det lykkes. Vi var jo heldige, at det lykkedes efter "kun" 2 år og 8 mdr., og i første behandlingsforsøg. Det priser jeg mig lykkelig for!

Anmeld

1. februar 2011

Brams

kitty skriver:

Jeg kan stadig vågne op af tågen og tænke "gud ja, det er rigtigt nok. Jeg ér gravid!".. og jeg er 20+0 idag. Tjuhl sagde engang, at det ville stadig være uvirkeligt, når barnet var kommet til verden. At det ér vores.. altid..

Det kribler helt ned ad ryggen, når jeg tænker på det!

Godt I ikke gav op. I giver med sikkerhed også mod og håb til andre, der skal så meget igennem før det lykkes. Vi var jo heldige, at det lykkedes efter "kun" 2 år og 8 mdr., og i første behandlingsforsøg. Det priser jeg mig lykkelig for!

Det kan jeg godt forstå, jeg kan huske at jeg flere gange ude på hospitalet, tænkte at neeeej vi får altså rigtigt lov til at tage hende med hjem.....

Ja, jeg håber nemlig at historien kan give andre håb og lyst til at fortsætte, selv når det ser allermest sort ud

Super dejligt at det lykkedes for Jer, jeg bliver SÅ glad når jeg hører om alle I andre som har kæmpet og vundet

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

Brams skriver:

Det kan jeg godt forstå, jeg kan huske at jeg flere gange ude på hospitalet, tænkte at neeeej vi får altså rigtigt lov til at tage hende med hjem.....

Ja, jeg håber nemlig at historien kan give andre håb og lyst til at fortsætte, selv når det ser allermest sort ud

Super dejligt at det lykkedes for Jer, jeg bliver SÅ glad når jeg hører om alle I andre som har kæmpet og vundet

Jeg bliver også så glad, når jeg ser det lykkes for andre. Jeg tror på en eller anden vis at man altid vil være en "behandlingskvinde". Vi vil altid forstå kampen og smerten, og ikke mindst taknemmeligheden når det lykkes!

Anmeld

1. februar 2011

Brams

kitty skriver:

Jeg bliver også så glad, når jeg ser det lykkes for andre. Jeg tror på en eller anden vis at man altid vil være en "behandlingskvinde". Vi vil altid forstå kampen og smerten, og ikke mindst taknemmeligheden når det lykkes!

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.