Meget kan ske på et år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Ved næsten ikke hvad jeg skal skrive..Ikke mindre end fantastisk er det

Du ved jo at jeg elsker at følge med i hvad der sker

Du må gerne følge med! Ellers havde jeg jo ikke delt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Molly8

kitty skriver:

Yay!! Flere med glade historier! Det er nu engang de bedste!!

Tillykke, og hvor bliver det spændende, når den lille kommer, lige om snart!!

Tak  Og JA, jeg tænker, at når det kunne lykkes for mig efter så mange år, må det da kunne lykkes for alle. Jeg ved jo godt, det ikke helt er sandheden.. Jeg synes stadig, det er mærkeligt, at der findes gravide, der er kortere i forløbet end mig, for jeg må da bestemt være den sidste kvinde i verden, der blev gravid

Lad os håbe, vi kan smitte lidt af på andre, der venter, mens de gør hvad de kan for at holde hovedet oppe.

Kh Molly

Anmeld

31. januar 2011

Laulund87

kitty skriver:

Du må gerne følge med! Ellers havde jeg jo ikke delt

Nej det er nok rigtigt

Anmeld

31. januar 2011

CamillaValby

Rigtig godt skrevet Kitty

Jeg ved også hvordan det er, bare at kæmpe og kæmpe. Skuffelse efter skuffelse. Det er en hård og sej kamp.

Jeg er så lad for at det lykkes for jer, og jeg glæder mig til at læse om jeres fantastiske oplevelse i morgen, jeg håber at sidde i dit sted om 14 uger

Pøj pøj med i morgen

Anmeld

31. januar 2011

MariaJ

Nej, hvor et fantastisk dejligt indlæg . Nogle gange smiler verden virkelig til en, når man mindst venter det.

Maria 

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

CamillaValby skriver:

Rigtig godt skrevet Kitty

Jeg ved også hvordan det er, bare at kæmpe og kæmpe. Skuffelse efter skuffelse. Det er en hård og sej kamp.

Jeg er så lad for at det lykkes for jer, og jeg glæder mig til at læse om jeres fantastiske oplevelse i morgen, jeg håber at sidde i dit sted om 14 uger

Pøj pøj med i morgen

Det håber jeg også. Det er godt at vi i behandlingsgruppen stille og roligt hopper over i graviditetsgruppen. Det er sådan det skal være

for Jer. Hvornår skal du scannes?

Anmeld

1. februar 2011

CamillaValby

kitty skriver:

Det håber jeg også. Det er godt at vi i behandlingsgruppen stille og roligt hopper over i graviditetsgruppen. Det er sådan det skal være

for Jer. Hvornår skal du scannes?

Lige præcis Man skal bare have en masse tålmodighed. Det er så bare MEGET lettere sagt end gjort.

Jeg var til scanning i dag betalte dog for det. Og kunne se et lille hjerte slå og det sad lige hvor det skulle

Men skal til min egen gyno. på mandag og det glæder jeg mig til.

Hvordan gik det i dag?

Anmeld

1. februar 2011

CamillaValby

Uhh så lige det indlæg du havde lavet med MD.

Er glad for at det gik godt

Anmeld

1. februar 2011

Sof

Det var lige for meget for hormonelle mig, måtte godt nok tage mig sammen for ikke at græde, men tårer kom der uden tvivl!

Og ja, der kan ske utrolig meget på 1 år

Tillykke med bebsen og håber I havde en dejlig scanning

Anmeld

1. februar 2011

Brams

kitty skriver:

I morgen er det 1. februar. Det har været en dato af forskellig betydning, herhjemme hos os.

For 3 år siden tog jeg den sidste p-pille, og vi håbede på at projektet ville lykkes. Men vi havde aldrig troet, at vi måtte så meget igennem først.

For 2 år siden var stadig intet sket. Men vi valgte at se tiden an, og håbe det bedste. Vi ville ikke stresse...

Sidste år, 1. februar, skrev jeg denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/38317pi1/proever-at-blive-gravid/2-aarsdagen-for-projekt-baby-.aspx#GoToMessage

Jeg husker stadig, hvor hård en dag det var. Smerten indvendig, modløsheden, magtesløsheden og det mistede håb. Vi troede aldrig vi skulle blive forældre. Lige netop for et år siden, 1. februar, tog vi beslutningen om, at vi skulle have hjælp til at få børn. At det nok blev vores vej. Det blev ikke sagt med ord, men vi vidste begge inderst inde, at det ville blive vejen frem.

Og det blev det!

I morgen har vi 1. februar igen! Den bedste af dem alle! Jeg kan sætte kryds i graviditetskalenderen ved halvvejs, for jeg er 20+0. Derudover er det også dagen for vores MD-scanning, og vi får lov til at se det lille væsen igen! Vi glæder os meget!

Når jeg læser tråden fra 1. februar sidste år får jeg stadig ondt i hjertet. For aldrig vil jeg glemme netop den dag, den smerte, og det syn af bjørnen der tog på arbejde. Og havde I fortalt mig, at jeg ville sidde her med en rund mave, et bankende hjerte under mit og en MD scanning i sigte, så ville jeg spørge Jer, om I havde spist søm!?

Meget kan ske på et år! Til Jer, der sidder, der hvor jeg sad; Jeg håber I får mulighed for at opleve denne lykke! Jeg forstår Jeres sorg, Jeres tårer og Jeres kamp! Men mirakler kan ske, også selvom det hele virker håbløst og uretfærdigt...!

en gravid og lykkelig Kitty!

Hvor var det dog et dejligt indlæg og stort tillykke med maven

Vi måtte igennem 12 hårde år inden vi kunne holde vores lille prinsesse i vores arme, så jeg ved hvor hårdt det er.

Hun er det mest fantastiske der er sket for os og hele besværet værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.