Fordele og ulemper ved to hunde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

twinny

smillaluna skriver:

Det er ikke en i har tænkt jer at avle på???. Nej pjat, jeg må ikke få flere for min stivstikker af en mand. Vi har 2 hunde, 2 katte og 2 drenge, og nu har han sagt stop. Kan man blive mere kedelig

Min mand har også sagt stop....  Har også to katte og to hunde...  Men skal have hvalpe en dag....  Han ska ikk bestemme det hele. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

SD21

Baby-støv skriver:

Vi er to hunde. En schæfer og en dansk svensk gårdhund... Det er fantastisk med to hunde, så kan de aktivere hinanden og lege sammen....  Også har de også hinanden, når man er i skole eller på arbejde.... De er begge hvalpe og der er en del arbejde i det....  Men vi elsker at de begge er hvalpe, så leger de nemlig rigtig hvalpeleg sammen....

Så det kan kun anbefaldes...  Også kan jeg anbefald en dansk svensk til en mops, da det er en aktiv mindre hund. og meget børnevenlig... Vores dansk svenske leger rigtig godt med fransk bulldog og mops, da hun er ikk er for stor og volsom....

Er det virkelig en dansk svensk den rødbrune på billedet ?

Anmeld

29. januar 2011

twinny

SD21 skriver:

Er det virkelig en dansk svensk den rødbrune på billedet ?

jaah...  dog ikk helt standard mål for race.... Hun er ikk en tønde som mange a dem er...  og selv brun, er ikk så ofte de er, som de tre farvet...

Du har nogle flotte hunde....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. januar 2011

fnuggi

vi har også to hunde startede med en men han kedet sig syntes jeg så vi købte en lille dansk svensk

og det er det beste vi har gjort for ham da de bare er så glade for hinanden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. januar 2011

fnuggi

Baby-støv skriver:

jaah...  dog ikk helt standard mål for race.... Hun er ikk en tønde som mange a dem er...  og selv brun, er ikk så ofte de er, som de tre farvet...

Du har nogle flotte hunde....

ej hvor er den bare flot og sikke en dejlig bygning den har

Anmeld

30. januar 2011

twinny

fnuggi skriver:

ej hvor er den bare flot og sikke en dejlig bygning den har

Jaah, det synes jeg også hun er....

tak for det....

Anmeld

30. januar 2011

twinny

fnuggi skriver:

vi har også to hunde startede med en men han kedet sig syntes jeg så vi købte en lille dansk svensk

og det er det beste vi har gjort for ham da de bare er så glade for hinanden

hvor er de dejlige....

Anmeld

30. januar 2011

Bare mig..

Tusind tak for alle jeres svar. Han er ikke hekt med på den Men jeg må bare igang med at overtale, for hundens skyld!! Billederne af jeres dyr, gør følelsen af at anskaffe sig en mere, forstærket.. Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.