Fordele og ulemper ved to hunde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

mth1987

SD21 skriver:

Er det ambull og amstaff i har ?

Nej det er begge amerikanske bulldog... Verdens bedste hunderace efter min mening. Aldrig har jeg set så kærlige hunde og de elsker min lillepige og det er gengældt fra hendes side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Mullefisen2011

Ville lige komme med mit bidrag også..

Vi har 2 hunde og det fortryder jeg ikke et sekund..
Kan faktisk også kun positivt om at vælge 2..

Vores har så meget glæde af hinanden at det er helt vildt.. det er hinandens bedste venner og kan ikke undvære hinanden.. Dette kan jo for nogen være en ulempe men de har så meget glæde af hinanden at det er utroligt.. De leger og pjatter sammen og keder sig aldrig (hvis hunde nu kan det ) men de er super glade for hinanden og de beskytter hinanden når der er brug for det..

Det eneste minus er at vores hun hund kan blive meget jaloux til tider og er lidt af en bitch så der kan de godt blive uvenner .. eller hun kan.. men ham den store finder sig i alt fra hendes side så det er ikke noget problem i den forstand..

Men kan kun støtte op om 2 hunde..

Anmeld

29. januar 2011

SD21

mth1987 skriver:

Nej det er begge amerikanske bulldog... Verdens bedste hunderace efter min mening. Aldrig har jeg set så kærlige hunde og de elsker min lillepige og det er gengældt fra hendes side

Okay, jeg kunne godt se at den hvide var en ambull, men jeg ku ikk rigtig se ansigtet på den anden Ja, de er skønne - jeg er nu meget hundeglad i det hele taget, så jeg elsker næsten alle hunde !

Anmeld

29. januar 2011

SD21

smillaluna skriver:

Jeg er helt solgt i dem! Sikke nogle "ansigter" de har altså.

Åh der er ikke noget så skønt som hunde

Tusind tak. Nej, hunde er nemlig skønne !

Jeg har ellers mange andre billeder af Cherie, som er meget mere udtryksfulde ! Hun kan simpelthen lave de sjoveste, grimmeste og skønneste ansigter !

Anmeld

29. januar 2011

mth1987

SD21 skriver:

Okay, jeg kunne godt se at den hvide var en ambull, men jeg ku ikk rigtig se ansigtet på den anden Ja, de er skønne - jeg er nu meget hundeglad i det hele taget, så jeg elsker næsten alle hunde !

Den tigerstribet bliver også tit forvekslet med bokser eller amstaff.. Det så også kun den hvide der har stamtavle. Og vi har brugt tonsvis af penge på hende da vi sku ha avlet på hende men det jo så udelukket nu!!! Mega rasende over det. Mest fordi jeg godt ville ha beholdt en af hvalpene så jeg ku ha haft en del af hende så længe som muligt;(

Anmeld

29. januar 2011

twinny

Vi er to hunde. En schæfer og en dansk svensk gårdhund... Det er fantastisk med to hunde, så kan de aktivere hinanden og lege sammen....  Også har de også hinanden, når man er i skole eller på arbejde.... De er begge hvalpe og der er en del arbejde i det....  Men vi elsker at de begge er hvalpe, så leger de nemlig rigtig hvalpeleg sammen....

Så det kan kun anbefaldes...  Også kan jeg anbefald en dansk svensk til en mops, da det er en aktiv mindre hund. og meget børnevenlig... Vores dansk svenske leger rigtig godt med fransk bulldog og mops, da hun er ikk er for stor og volsom....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2011

..

Jeg har i 10 år haft 2 store schæfer/labrador blandinger. De var begge helt fantastiske og havde meget glæde af hinanden.

Vi vil dog ikke have to hunde igen, de sviner dobbelt så meget, det er sværere at finde pasning, det er ikke så hyggeligt at gå tur, det er ikke så nemt at finde plads til to store hunde når vi skal på langtur i bilen og vi i forvejen er 2 voksne og 2 børn.

Når det er sagt, så elskede jeg dem hvert sekund jeg havde dem

Anmeld

29. januar 2011

Faith

SD21 skriver:

Tusind tak. Nej, hunde er nemlig skønne !

Jeg har ellers mange andre billeder af Cherie, som er meget mere udtryksfulde ! Hun kan simpelthen lave de sjoveste, grimmeste og skønneste ansigter !

Det er ikke en i har tænkt jer at avle på???. Nej pjat, jeg må ikke få flere for min stivstikker af en mand. Vi har 2 hunde, 2 katte og 2 drenge, og nu har han sagt stop. Kan man blive mere kedelig

Anmeld

29. januar 2011

SD21

smillaluna skriver:

Det er ikke en i har tænkt jer at avle på???. Nej pjat, jeg må ikke få flere for min stivstikker af en mand. Vi har 2 hunde, 2 katte og 2 drenge, og nu har han sagt stop. Kan man blive mere kedelig

Jo, vi har faktisk tænkt os at avle på hende når hun bliver gammel nok ! Årh, det skal du ikk tage så tungt - når først han ser hvalpene, eller Cherie, så er han solgt Kan man være andet da??? Haha

Anmeld

29. januar 2011

SD21

mth1987 skriver:

Den tigerstribet bliver også tit forvekslet med bokser eller amstaff.. Det så også kun den hvide der har stamtavle. Og vi har brugt tonsvis af penge på hende da vi sku ha avlet på hende men det jo så udelukket nu!!! Mega rasende over det. Mest fordi jeg godt ville ha beholdt en af hvalpene så jeg ku ha haft en del af hende så længe som muligt;(

Ja, forstår jeg godt. Men sådan er det jo desværre. Vores er halvt amstaff, så der gælder jo de samme regler for hende som for jeres. Desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.