Fordele og ulemper ved to hunde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Bare mig..

mth1987 skriver:

Vi har to hunde. Startede med en og så et år efter købte vi en hvalp. Vi syntes hun sku ha en legekammerat. Det negative er at hvalpen ikke har prøvet at være alene så hun kan ikk finde ud af at være selvstændigt. Men det bliver op vejet af at de er så glade for hinanden det næsten mor barn forhold og de putter og leger sammen. Det meget at ha to men hvis man ikk har alverdens tid så det super at man lige ka lukke dem ud og de så la lege sammen

Hihi hvor sødt.. Hun mangler også bare selskab på en måde.. Altså det er som om vi ikke er "nok". hvis du forstår, hun lyser fuldstændig op når hun ser en anden.. - jaja det gør alle, men at se den glæde hun udstråler er så skønt at se..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Faith

SD21 skriver:

Jeg har også kun positive ting at sige om det ! Vores de elsker hinanden ! Det er bare vigtigt, hvis det er to af samme køn, at den ene er betydeligt ældre end den anden, så der ikke kommer så mange magtkampe

Nej nej nej hvor er de skønne!. Kan næsten regne ud at der er Boxer i den første (hvis det da ikke er en ren Boxer??). Man skal sommetider passe på når man spørger folk hvilken hund de har. Jeg kom engang til at spørge en dame om hvad det var for en blandingshund hun havde. Hun blev pisse sur og skældte mig ud. Det var åbenbart en meget sjælden racehund.

Men skønne hunde du har i hvert fald!

Anmeld

29. januar 2011

SD21

Nicolinesmor170510 skriver:

HOLD NU OP HVOR ER DE DEJLIGE!!

Ja, men vores fylder faktisk 2 idag, så der er de her to år imellem Ca.. Men det er også bare en tanke der lige strejfer mig.

Ja, det er jo helt perfekt så ! Det var samme alder vores den store havde, da vi fik den lille !

Mange tak, jeg synes også de er skønne !

Anmeld

29. januar 2011

SD21

smillaluna skriver:

Nej nej nej hvor er de skønne!. Kan næsten regne ud at der er Boxer i den første (hvis det da ikke er en ren Boxer??). Man skal sommetider passe på når man spørger folk hvilken hund de har. Jeg kom engang til at spørge en dame om hvad det var for en blandingshund hun havde. Hun blev pisse sur og skældte mig ud. Det var åbenbart en meget sjælden racehund.

Hehe. Nej, det er der faktisk ikke Men der er mange der tror det, så bare rolig - jeg bebrejder dig det ikke Griner.

Okay, det var da lidt vildt ! Vores er også en racehund med stamtavle og hele svineriet, men altså. Folk kan jo ikke gøre for at de ikke kan se præcis hvilken hund det er - det er heller ikke altid jeg kan se det !

Men det første billede, er Cherie - hun er en Olde English Bulldogge og på det andet billede er det Freya, som er en blanding af amstaff og rottweiler

Anmeld

29. januar 2011

mth1987

smillaluna skriver:

Hehe ka lige se det for mig vi har godt nok også mødt mange der syntes vores den yngste lignte en boxer. Om vi så fortalte at det var det ikk så insisterede de nærmest på det var det men okay hun ligner os lidt. Har billeder i mit album hvis du nysgerrig

Anmeld

29. januar 2011

Mussi30

Puh, det er jo en farlig tråd, den her

Vi har nemlig også talt om at få en hunde-lillebror til vores Diego.

Men eftersom vi prøver på at få en rigtig lillebror/søster, er der måske ikke lige helt energi til det. Men nøj, hvor det trækker

Anmeld

29. januar 2011

Fenja09

Nicolinesmor170510 skriver:

Lyder spændende Dejligt med en mere.. Hihi..

Vores hund bliver faktisk 2 år idag

Men ja, det er det med tiden, men tid det er der.. Vi er hjemme lige så meget som alle andre arbejdende - Jeg er godt nok på barsel lige nu, men derefter skal jeg studerer, men det er nu ikke et problem

Hvis i har overskuddet og tiden til det og ved at jeres hund er social-anlagt, så synes jeg da at det er alletiders idé  

De fleste har brug for en artsfælle at snakke med - vi har f.eks også to katte, kunne aldrig drømme om, kun at have en kat - synes det er synd. De fylder selvfølgelig slet ikke så meget som en Schæfer på 37 kg hehe

Kan se folk ligger billeder ind, så smider da også lige et af vores dyr - i hvert fald de to af dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2011

SD21

mth1987 skriver:

Hehe ka lige se det for mig vi har godt nok også mødt mange der syntes vores den yngste lignte en boxer. Om vi så fortalte at det var det ikk så insisterede de nærmest på det var det men okay hun ligner os lidt. Har billeder i mit album hvis du nysgerrig

Er det ambull og amstaff i har ?

Anmeld

29. januar 2011

Faith

mth1987 skriver:

Dejlige hunde! Og hvor er det kært at de sådan putter med kattene. Vi har osse 2 katte men det er kun den ene der lader hundene komme i nærheden af den. Den anden er en ældre hunkat og hun tåler ikke andre end sig selv.

Anmeld

29. januar 2011

Faith

SD21 skriver:

Hehe. Nej, det er der faktisk ikke Men der er mange der tror det, så bare rolig - jeg bebrejder dig det ikke Griner.

Okay, det var da lidt vildt ! Vores er også en racehund med stamtavle og hele svineriet, men altså. Folk kan jo ikke gøre for at de ikke kan se præcis hvilken hund det er - det er heller ikke altid jeg kan se det !

Men det første billede, er Cherie - hun er en Olde English Bulldogge og på det andet billede er det Freya, som er en blanding af amstaff og rottweiler

Jeg er helt solgt i dem! Sikke nogle "ansigter" de har altså.

Åh der er ikke noget så skønt som hunde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.