En ting er sgu at han ikke kan med mig, men HVORFOR skal det gå udover min søn? Min søn ser virkelig op til ham og ELSKER ham, og hvis der dukker et billede op eller noget af min eks, så står Emil og peger og siger "FAAAAR" med et kæmpe stort smil på - Det gør SÅ ondt at skulle skuffe ham og sige "Far kommer ikke mere!" 
Tja, der er vel ikke andet for.
Måske de kan hjælpe mig ved Retshjælpen .. Altså jeg tænker - Måske de kan fortælle mig hvad jeg har ret til, og ikke har ret til at gøre? 
Min datter var så en del ældre, så jeg fortalte hende at han og jeg ikke var sammen mere, hun spurgte så hvorfor og jeg sagde at det var fordi han ikke elskede mig, hvorefter hun kigger på mig og siger: Det er også lige meget mor, for jeg elsker dig 
Det gjorde det lidt lettere, men hun savnede ham nu en del alligevel og endte til sidst med at sige at han var dum
Men jeg kan jo godt forstå hende og hendes følelser.
Det er skide hårdt det du går igennem lige nu og svigtet og hadet bliver kun større af at han er sådan et kvaj overfor din søn, men du finder en mand en dag der fortjener både dig og din søn, det er jeg sikker på, selvom det virker meget uoverskueligt og usandsynligt lige nu, men tag en dag ad gangen, så skal det nok blive stille og roligt bedre 
Ja, det er en god idé at høre retshjælpen, det kan være de har en idé til hvad du skal gøre 
Anmeld