Hvad kan jeg stille op med hans ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

SD21

Sees. skriver:

En ting er sgu at han ikke kan med mig, men HVORFOR skal det gå udover min søn? Min søn ser virkelig op til ham og ELSKER ham, og hvis der dukker et billede op eller noget af min eks, så står Emil og peger og siger "FAAAAR" med et kæmpe stort smil på - Det gør SÅ ondt at skulle skuffe ham og sige "Far kommer ikke mere!"

Tja, der er vel ikke andet for.

Måske de kan hjælpe mig ved Retshjælpen .. Altså jeg tænker - Måske de kan fortælle mig hvad jeg har ret til, og ikke har ret til at gøre?

Hmm. Truer han dig eller er voldelig??

KÆMPE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Sees

SD21 skriver:

Hmm. Truer han dig eller er voldelig??

KÆMPE

Nej slet ikke!

Han er bare meget svingende

Anmeld

28. januar 2011

Sof

En ting er sgu at han ikke kan med mig, men HVORFOR skal det gå udover min søn? Min søn ser virkelig op til ham og ELSKER ham, og hvis der dukker et billede op eller noget af min eks, så står Emil og peger og siger "FAAAAR" med et kæmpe stort smil på - Det gør SÅ ondt at skulle skuffe ham og sige "Far kommer ikke mere!"

Tja, der er vel ikke andet for.

Måske de kan hjælpe mig ved Retshjælpen .. Altså jeg tænker - Måske de kan fortælle mig hvad jeg har ret til, og ikke har ret til at gøre?

Min datter var så en del ældre, så jeg fortalte hende at han og jeg ikke var sammen mere, hun spurgte så hvorfor og jeg sagde at det var fordi han ikke elskede mig, hvorefter hun kigger på mig og siger: Det er også lige meget mor, for jeg elsker dig 

Det gjorde det lidt lettere, men hun savnede ham nu en del alligevel og endte til sidst med at sige at han var dum  Men jeg kan jo godt forstå hende og hendes følelser.

Det er skide hårdt det du går igennem lige nu og svigtet og hadet bliver kun større af at han er sådan et kvaj overfor din søn, men du finder en mand en dag der fortjener både dig og din søn, det er jeg sikker på, selvom det virker meget uoverskueligt og usandsynligt lige nu, men tag en dag ad gangen, så skal det nok blive stille og roligt bedre 

Ja, det er en god idé at høre retshjælpen, det kan være de har en idé til hvad du skal gøre 

Anmeld

28. januar 2011

anna-jonas

Sees. skriver:

Det ved jeg sgu ikke om jeg tør.
De er ganske søde, men tror kun det gør eks'en mere vred.
"Du skal fandme ikke blande nogen ind i det her!!!"
Jeg kan lige høre det for mig ..

Jamen, hvad skal du ellers gøre, når han ikke selv vil tale med dig, og få afsluttet det??

Du kan evt. sms'e ham, og fortælle ham, at hvis han ikke henter tingene inden en uge, og har dine ting med ved samme lejlighed, så aflevere du hans ting hos hans forældre. Du kan skrive at du ikke ser anden mulighed, nu da han ikke er til at komme i kontakt med.

Mette

Anmeld

28. januar 2011

Sees

anna-jonas skriver:

Jamen, hvad skal du ellers gøre, når han ikke selv vil tale med dig, og få afsluttet det??

Du kan evt. sms'e ham, og fortælle ham, at hvis han ikke henter tingene inden en uge, og har dine ting med ved samme lejlighed, så aflevere du hans ting hos hans forældre. Du kan skrive at du ikke ser anden mulighed, nu da han ikke er til at komme i kontakt med.

Mette

Men hvordan får jeg så mine egne ting?

Anmeld

28. januar 2011

SD21

Sees. skriver:

Nej slet ikke!

Han er bare meget svingende

Nå okay, det er da dejligt at høre i det mindste ! Så synes jeg du skal skrive til ham en sidste gang om ikk i kan finde ud af at bytte ting og hvis han ikke svarer inde for et par dage, så skriv til ham at hans ting bliver sat på gaden inde for så og så lang tid hvis han ikke henter det og tager dine ting med

Anmeld

28. januar 2011

anna-jonas

Sees. skriver:

Men hvordan får jeg så mine egne ting?

Tjaaaa......................med lidt tålmodighed, tror jeg. Hvis han ellers er et ordentligt og hæderligt menneske, så vil han nok aflevere det, når vreden har lagt sig. Men ellers må du afskrive det.............og komme videre.

Mette

Anmeld

28. januar 2011

Sees

anna-jonas skriver:

Tjaaaa......................med lidt tålmodighed, tror jeg. Hvis han ellers er et ordentligt og hæderligt menneske, så vil han nok aflevere det, når vreden har lagt sig. Men ellers må du afskrive det.............og komme videre.

Mette

Årh .. Tålmodighed!!

Jeg synes bare det er svært at have tålmoldighed, når det nu er HAM der har valgt at kotte helt .. Så burde han jo også være interesseret i at få det afsluttet FULDSTÆNDIG!

SUK!!

Anmeld

28. januar 2011

Sees

SD21 skriver:

Nå okay, det er da dejligt at høre i det mindste ! Så synes jeg du skal skrive til ham en sidste gang om ikk i kan finde ud af at bytte ting og hvis han ikke svarer inde for et par dage, så skriv til ham at hans ting bliver sat på gaden inde for så og så lang tid hvis han ikke henter det og tager dine ting med

Ja, men jeg tror desværre bare at det gør ondt værre, og det gør nok ikke sagen lettere, når jeg nu også gerne vil have mine ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.