Hvad kan jeg stille op med hans ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Sees

MoarJ skriver:

Hej Smukke! 

Jeg syntes det er enormt svært... Jeg aner ikke hvad du skal gøre.. Jeg har selv været ude for det samme... Jeg har aldrig nogensinde set mine ting siden og kommer heller aldrig til det... 

Nu er det også helt tilbage i 2006... Han var og er også en der truer mig når han kan komme afsted med det... 

Desværre har han fundet mig inde på facebook... Grr... Udover det, prøver han at komme i kontakt med min familie, for at finde ud af hvor jeg befinder mig....  Det skal han slet ikke vide.. Har bare noget familie som ikke kan hold kæft om hvor jeg er, hvis han presser lidt på dem... 

Du kan evt. gemme hans ting lidt væk, altså at du stadig har det. Ja jeg ved sq ikke... 

Tjaa ..
Jeg burde nok bare gemme hans ting, og lade ham komme til mig, men jeg synes også bare det er at give ham en lang line.
Jeg bliver snart nød til at sætte bremsen i - Især efter i lørdags!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Tjaa ..
Jeg burde nok bare gemme hans ting, og lade ham komme til mig, men jeg synes også bare det er at give ham en lang line.
Jeg bliver snart nød til at sætte bremsen i - Især efter i lørdags!!!

Hvad har han nu lavet? 

Måske kontakte ham når han er på talefod igen? Ja det er sq svært... Hvis han slet ikke bliver på talefod lige foreløbigt.. 

Anmeld

28. januar 2011

Sees

MoarJ skriver:

Hvad har han nu lavet? 

Måske kontakte ham når han er på talefod igen? Ja det er sq svært... Hvis han slet ikke bliver på talefod lige foreløbigt.. 

Tror slet ikke ham og jeg kan komme på ordentlig talefod igen, med mindre der sker noget virkelig virkelig drastisk!

Anmeld

28. januar 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Tror slet ikke ham og jeg kan komme på ordentlig talefod igen, med mindre der sker noget virkelig virkelig drastisk!

Kan jeg godt se... Hmm og det kan kun gøre det værre at nogle hans venner bliver blandet ind i det, med hans og dine ting? 

Anmeld

28. januar 2011

Sees

MoarJ skriver:

Kan jeg godt se... Hmm og det kan kun gøre det værre at nogle hans venner bliver blandet ind i det, med hans og dine ting? 

Ja, det tror jeg!
Jeg er sgu ligeglad, men jeg tror han vil se rødt.

Anmeld

28. januar 2011

N&J

Jeg tror jeg ville skrive til ham, at jeg ville have mine ting igen, da de var vigtige for mig, og at du selvfølgelig forventer at han svarer, da I begge er voksne ansvarlige mennesker, og det faktum at det også er nogle af emils ting. Hvis han ikke har svaret dig indenfor en uge, så ville jeg skrive igen, at eftersom du ikke havde hørt fra ham ang. ombytning af jeres ting, kunne du ikke se anden udvej at kontakte hans mor/far/andet familie, og aflevere tingene der, samtidig med at de gav dig dine igen, og så igen skrive, at du ikke gør det på nogen måde for at genere ham, men fordi de ting er vigtige for dig og Emil. og så skriv en tidsfrist på og hvis du ikke har hørt fra ham der, så er det jo hans valg, at det må være sådan.

Eller skrive noget med at du gerne vil respektere hans ønske om at I ikke skulle snakke sammen, men at de ting er enorm vigtige for dig og Emil, så derfor......  

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Sees. skriver:

Det ved jeg sgu ikke om jeg tør.
De er ganske søde, men tror kun det gør eks'en mere vred.
"Du skal fandme ikke blande nogen ind i det her!!!"
Jeg kan lige høre det for mig ..

Hmmmm... Det lyder lidt som noget værre rod, men så må du jo i sidste ende kontakte politiet, kan ikke se der er så meget andet at gøre. Er det ham der er faderen til din søn?

Anmeld

28. januar 2011

Sees

Hmmmm... Det lyder lidt som noget værre rod, men så må du jo i sidste ende kontakte politiet, kan ikke se der er så meget andet at gøre. Er det ham der er faderen til din søn?

Nej, det er det ikke!
Emils far valgte både Emil og jeg fra, da jeg var lidt over halvvejs i graviditeten. Siden har vi ikke hørt fra ham.

Min eks - Som er omtalt her i debatten - Gik ind som far for Emil.
Jeg var noget skeptisk ved det, men han sagde at han følte Emil som sin egen, og ALTID ville være der for ham .. bla bla bla.
Nu står vi så her, og han har også droppet både barn og jeg.

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Sees. skriver:

Nej, det er det ikke!
Emils far valgte både Emil og jeg fra, da jeg var lidt over halvvejs i graviditeten. Siden har vi ikke hørt fra ham.

Min eks - Som er omtalt her i debatten - Gik ind som far for Emil.
Jeg var noget skeptisk ved det, men han sagde at han følte Emil som sin egen, og ALTID ville være der for ham .. bla bla bla.
Nu står vi så her, og han har også droppet både barn og jeg.

Det sagde min x også, dog ser Silje sin egen far, men det var også først da min x ikke holdt sit ord over for min datter at jeg blev hidsig og skrev som jeg gjorde med hans ting.

Men helt ærligt, så ville jeg høre politiet hvordan jeg skulle forholde mig.

Anmeld

28. januar 2011

Sees

Det sagde min x også, dog ser Silje sin egen far, men det var også først da min x ikke holdt sit ord over for min datter at jeg blev hidsig og skrev som jeg gjorde med hans ting.

Men helt ærligt, så ville jeg høre politiet hvordan jeg skulle forholde mig.

En ting er sgu at han ikke kan med mig, men HVORFOR skal det gå udover min søn? Min søn ser virkelig op til ham og ELSKER ham, og hvis der dukker et billede op eller noget af min eks, så står Emil og peger og siger "FAAAAR" med et kæmpe stort smil på - Det gør SÅ ondt at skulle skuffe ham og sige "Far kommer ikke mere!"

Tja, der er vel ikke andet for.

Måske de kan hjælpe mig ved Retshjælpen .. Altså jeg tænker - Måske de kan fortælle mig hvad jeg har ret til, og ikke har ret til at gøre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.