Hvad kan jeg stille op med hans ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.431 visninger
48 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Sees

Hej piger.

Sagen er den at manden og jeg jo er gået fra hinanden.
Vi er ikke lige på talefod lige nu, og derfor vil jeg gerne at han kommer og henter sine sidste ting her, og at jeg får de ting han har af mine.
MEN, lige meget hvad, hvornår eller hvordan jeg skriver til ham, ang. hans ting, så svarer han ikke, og så er det jeg spørg:

HVAD SKAL JEG STILLE OP MED HANS TING?
HVAD KAN JEG TILLADE MIG?

Håber nogle kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Faith

Jeg ville nok vælge at prøve at bevare et nogenlunde forhold til ham, af hensyn til jeres søn. Han er ikke tjent med forældre der skændes eller ikke er på talefod.

Men irriterende er det da at han ikke svarer, og at du ikke kan få dine ting!

Anmeld

28. januar 2011

loppen82

Sees. skriver:

Hej piger.

Sagen er den at manden og jeg jo er gået fra hinanden.
Vi er ikke lige på talefod lige nu, og derfor vil jeg gerne at han kommer og henter sine sidste ting her, og at jeg får de ting han har af mine.
MEN, lige meget hvad, hvornår eller hvordan jeg skriver til ham, ang. hans ting, så svarer han ikke, og så er det jeg spørg:

HVAD SKAL JEG STILLE OP MED HANS TING?
HVAD KAN JEG TILLADE MIG?

Håber nogle kan hjælpe mig.

Hej...

Først et til dig... 

Har du et kælderrum eller noget hvos du ka sætte det hen???

Anmeld

28. januar 2011

wamse

Stil hans ting i kælderen eller hvad du ellers har af pulterrum Så er der ingen ko på isen, når han engang kommer op på voksenniveau og svarer dig igen.

Anmeld

28. januar 2011

aarhusmor

Jeg synes du skal gemme dem til han er kommet sig lidt og så bare vente til at han skriver til dig. Hvis de ting han har af dine er vigtige for dig, så skriv til ham at de er vigtige. Men lad være med at skrive mere og gem hans.

Anmeld

28. januar 2011

Anneiris

Øv øv, kram til dig!

Hmm, ja den er tarvelig....
Ja, evt stil det i dit kælder rum/skur, eller skriv en sms om hvis ikke han kommer efter det, stiller du det i opgangen (hvis du bor i lejlighed) .. Dét havde jeg gjort!

Anmeld

28. januar 2011

Sees

smillaluna skriver:

Jeg ville nok vælge at prøve at bevare et nogenlunde forhold til ham, af hensyn til jeres søn. Han er ikke tjent med forældre der skændes eller ikke er på talefod.

Men irriterende er det da at han ikke svarer, og at du ikke kan få dine ting!

Det er ikke vores fælles barn.
Emils far valgte både Emil og jeg fra, da jeg var lidt over halvvejs i graviditeten.

Anmeld

28. januar 2011

Sees

wamse skriver:

Stil hans ting i kælderen eller hvad du ellers har af pulterrum Så er der ingen ko på isen, når han engang kommer op på voksenniveau og svarer dig igen.

Jeg har et skur, men der er absolut ingen plads, da barnevogn og klapvogn og sådan står derude.

Jeg vil meget gerne have mine ting, men hvordan jeg får dem, ved jeg ikke lige ..

Årh, jeg synes det er svært!!

Anmeld

28. januar 2011

Anneiris

Sees. skriver:

Jeg har et skur, men der er absolut ingen plads, da barnevogn og klapvogn og sådan står derude.

Jeg vil meget gerne have mine ting, men hvordan jeg får dem, ved jeg ikke lige ..

Årh, jeg synes det er svært!!

Hvad med at tage hjem til ham?? Hmm.. :/

Anmeld

28. januar 2011

Sees

Anneiris skriver:

Hvad med at tage hjem til ham?? Hmm.. :/

Tror sgu ikke han vil lukke mig ind.
Og skulle han risikere at åbne døren, så smækker han den sikkert bare i hovedet på mig igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.