Hvad kan jeg stille op med hans ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Noneother

Sees. skriver:

Tror sgu ikke han vil lukke mig ind.
Og skulle han risikere at åbne døren, så smækker han den sikkert bare i hovedet på mig igen!

Hvad med at forklare manden at hvis ikke han har hentet dem inden d. X/X kl. XX, så står de på gaden, til fri afhentning til hvem der nu skulle ha lyst.

Jeg havde ikke gidet at finde mig i den barnlige opførsel. Vil han ha´sine ting må han sgu da gøre noget aktivt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Vingummien

Giv ham lidt tid uden du skriver til ham ang tingene. Er nok hårdt for ham, er jo ikke kun dig han har mistet uasnet hvem af jer der tog beslutningen.

Håber i finder ud af det.

Anmeld

28. januar 2011

Anneiris

Sees. skriver:

Tror sgu ikke han vil lukke mig ind.
Og skulle han risikere at åbne døren, så smækker han den sikkert bare i hovedet på mig igen!

Hvor er han så mand henne??

Ej, sorry.. Men det er da for barnligt!

Anmeld

28. januar 2011

Sees

Tulipan skriver:

Giv ham lidt tid uden du skriver til ham ang tingene. Er nok hårdt for ham, er jo ikke kun dig han har mistet uasnet hvem af jer der tog beslutningen.

Håber i finder ud af det.

Det er flere måneder siden vi gik fra hinanden, og det har været meget svingende - Men denne gang er det HANS beslutning at vi ingen kontankt skal have!
Derfor synes jeg ligesom også han må gøre noget, for at få det sluttet helt.. Altså hente sine ting, så det er HELT ude af verdenen.

Anmeld

28. januar 2011

Sees

Noneother skriver:

Hvad med at forklare manden at hvis ikke han har hentet dem inden d. X/X kl. XX, så står de på gaden, til fri afhentning til hvem der nu skulle ha lyst.

Jeg havde ikke gidet at finde mig i den barnlige opførsel. Vil han ha´sine ting må han sgu da gøre noget aktivt!

Det har jeg sandelig også overvejet, problemet er bare at det også er personlige papir, som bank-papir og sådan

Anmeld

28. januar 2011

Sees

Hvor er han så mand henne??

Ej, sorry.. Men det er da for barnligt!

Der er skam noget mand over ham - Når det lige tager ham

Anmeld

28. januar 2011

Noneother

Sees. skriver:

Det har jeg sandelig også overvejet, problemet er bare at det også er personlige papir, som bank-papir og sådan

Igen. Surt for ham. -Han skal nok få røven med sig når der pludselig kommer en lukkedag på. -og hvis du nu gi´r ham en uge, så kan han sagtens nå at få hentet det. Hvis ikke så er han jo åbenlyst ligeglad med det.

Anmeld

28. januar 2011

Vingummien

Sees. skriver:

Det er flere måneder siden vi gik fra hinanden, og det har været meget svingende - Men denne gang er det HANS beslutning at vi ingen kontankt skal have!
Derfor synes jeg ligesom også han må gøre noget, for at få det sluttet helt.. Altså hente sine ting, så det er HELT ude af verdenen.

Oki

Ja det er rigtigt nok. Men ja, stil dem væk i en periode og se. Men på et eller andet tidspunkt må du jo komme af med dem på den ene eller anden måde. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det er for nogle ting.

Anmeld

28. januar 2011

Frøken J.

Altså jeg er helt klart for at man forsøger at bevare et tåleligt forhold, men det er jo ikke holdbart, at han ignorere ham. Så er det jo ham, der spiller med beskidte kort så at sige. Synes det er vildt dårlig stil, at han bare ignorerer dig. Derfor er jeg også med på at du siger, at han har en tidsfrist til at hente tingene, ellers ryger de ud på vejen. Måske ikke en uge, måske en måned eller noget, sådan han kan nå at organisere noget. På en måde synes jeg ikke du skylder ham andet, når han er så ufin at ignorere dig. Så må han jo få nogle andre ting at hente tingene for sig, hvis det er et problem for ham

Anmeld

28. januar 2011

eElak

Jeg er forvirret... 

har du hans ting eller har han dine ting?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.