Fuck, fuck, fuuuuck!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Mumto3

jeg havde en veninde som har oplevet noget ligende, hun fik barnet, og er i dag ikke sammen med faren. Hun er glad for at hendes børn er 'hel-søskende' også selvom lillebror ikke rigtig nåede at opleve dem som en familie.

Der var nogle omstændigheder i hendes liv, som er anderledelse end i dit, og hvad der er rigtig for den ene er det jo ikke for den anden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

louise8723

Fru'Rugaard skriver:

Vil først sige held og lykke til dig og kæmpe
Men, hvis i ikke har prøvet at blive gravide, hvorfor syntes du så at det var tid til at teste?

Det skrev jeg nu heller ikke.. Jeg vidste det var tid til at min mens snart skulle komme.. Den har dog været MEGET uregelmæssig, efter jeg fødte.. så havde ikke tænkt så meget over det, men købte testen for en sikkerhedsskyld

Anmeld

27. januar 2011

louise8723

HopinWishin skriver:

Gid det var mig!!!!

gid det var dig der stod i sådan en fucked situation??!!

Anmeld

27. januar 2011

132319

louise4060 skriver:

Arg hvad sker der..

Puha, er lidt rundt på gulvet :s

Jeg var i netto idag, og da jeg stod ved kassen fik jeg øje på de velkendte test's.. hmm kom så i tanke om at det da egentlig virkelig var ved at være tid! Købte en test for ligesom at få afklaret og udryddet en minimal frygt for en ny graviditet.

Kommer hjem og når lige at kigge på den... 2 streger!!!!

Jeg ved virkelig ikke om jeg skal grine eller græde.. Vi har i forvejen Elias som blir 1 år her til feb.. MEN.. men, men Vores forhold skranter virkelig for tiden.. og der er står chance for at vi snart går helt fra hinanden :s

Så jeg er i tvivl.. kan jeg bringe endnu et barn ind i det her? Desuden ved jeg at kæresten ikke er med på idéen om en mere.. og ja ved det er midt valg.. ved bare ikke lige om jeg kan få et barn der kun er 50% ønsket :s

ARG.. ved virkelig ikke hvad jeg vil.. - Og det skal lige siges at jeg ikke ser de 2 streger som en mulighed for evt at kunne fikse forholdet..

Jeg vil starte med kraftigt at understrege at jeg ELSKER mine børn overalt på jorden og aldrig ville bytte dem for noget 

Når det er sagt, så blev jeg også gravid da vores forhold skrantede. Vi havde faktisk været fra hinanden i ½ år inden og da vi så fandt sammen igen blev vi enige om at hvis jeg blev gravid, så var det sådan det skulle være  14 dage efter stod jeg med en positiv test.

Ikke uventet men alligevel overraskende at jeg blev SÅ hurtigt gravid.

Vi forsøgte desperat at holde sammen igennem graviditeten men vores gnist var ligesom forsvundet for hinanden 

Da min datter blev født, var vi kort tid nyforelskede og håbet om at vi skulle klare den sammen, levede lidt. Da hun var 2 måneder gik vi fra hinanden.

Min store dreng er 3 år og min datter er knap 5 måneder og det er SINDSYGT hårdt at stå alene med dem!  Deres far kommer et par gange om ugen og ser dem men kører hjem hver aften så jeg står alene hver morgen og indkøb, tøjvask, madlavning osv. er jeg alene om!

Jeg fortryder ikke min datter men jeg vil ikke anbefale at stå alene med to børn, det er meget hårdere end man tror.

Håber I finder frem til den rigtige løsning, jeg må nok sige at jeg i jeres tilfælde ville mene at det var abort 

Anmeld

27. januar 2011

Sof

Kan ikke sige hvad du skal vælge, men kan da tage det ud fra mig selv.

Jeg ville aldrig nogensinde få et barn der ikke var ønsket af faderen, både fordi jeg synes det er synd for barnet, men også fordi jeg aldrig ville tvinge nogen til noget de ikke har lyst til. Muligt det er din krop, men det er stadig en fælles beslutning og noget man er fælles om at lave. Derudover er det også hårdt bare at stå alene med en, så tror bestemt ikke at det er nemmere med 2 og slet ikke når aldersforskellen vil blive så lille.

Ved det måske lyder hårdt, men det er nu engang sådan jeg har det

Derudover skal du have et stort  fordi jeg ved hvor hårdt det er at stå i den situation, har selv stået der og heldigvis var det kun en forbigående graviditet, så jeg slap med skrækken

Held og lykke med det hele

Anmeld

27. januar 2011

lauras*mor*

louise4060 skriver:

Et eller andet i mig blev da også lidt glad.. men bare tanken om at jeg højst sansynlig ville blive enlig mor til 2, er lidt hård..

Men ja.. mange andre har jo kunnet klare det så flot

Præcis DERFOR synes jeg du skal beholde det.. Fordi du fik en glad følelse.. Ved godt at det er et stort ansvar osv men jeg tror på at i sådan en situation skal man tage sin første følelse og mærke godt efter.. er det en glad og god følelse, eller bliver man sur/ked af det..

Jeg har selv haft rigtig meget kuk i min mens de sidste 3 mdr.. Tog en test for noget tid siden, da jeg også blødte da jeg var gravid så tænkte at det jo kunne være derfor.. Jeg sagde også til mig selv at det var den aller første følelse der gjaldte.. færdig.. Men da jeg havde købt testen og skulle til at teste fik jeg alligevel lidt kriller i maven.. hehe.. Jeg testede.. den var negativ og jeg blev glad.. så det var jo helt perfekt..

Nu her nogle uger efter stadig med kuk i mens. tog jeg til lægen og han mente bestemt jeg var gravid, så jeg skulle lige tage en test mere.. Da jeg kommer ud efter at ha testet spørger han så: den var trippel positiv ikk? men jeg kunne med glad stemme og god mavefornemmelse og lettelse sige nej den var trippel negativ..

For os ville det passe utrolig dårligt ind, sådan virkelig virkelig dårligt.. På alle mulgie måder, lige udover at vi har det godt sammen.. Men skulle jeg blive gravid, og jeg fik en glad følelse når testen blev positivv vill jeg beholde det.. uden tvivl..

Jeg tror på at hvis du beholder det så finder du ud af det når du står i situationen.. der kan jo nå at ske meget, og skulle det ske du ender alene, så er der mange før dig dder har klaret det, så hvorfor skulle du ikke også kunne?

Så fordi du her siger at du faktisk blev lidt glad, vil jeg gerne sige tillykke og håber du/i finder den bedste løsning..

kramm og sorry for det rimelige lange svar..

Anmeld

28. januar 2011

Fru'Rugaard

louise4060 skriver:

Det skrev jeg nu heller ikke.. Jeg vidste det var tid til at min mens snart skulle komme.. Den har dog været MEGET uregelmæssig, efter jeg fødte.. så havde ikke tænkt så meget over det, men købte testen for en sikkerhedsskyld

Nåe, forstod det bare den anden måde

Anmeld

28. januar 2011

Lullaby

Alle børn fortjener at være ønskebørn

Anmeld

2. marts 2011

Kruse90

Hvordan er denne situation endt?

Anmeld

2. marts 2011

louise8723

Kruse90 skriver:

Hvordan er denne situation endt?

ja puha..

Der er sket utroligt meget efter..

Men for at gøre det kort..

Jeg fangede ham i at sidde og skrive til en anden på face at han for længst havde droppet mig og at han egentlig kun havde været sammen med mig pga vores søn.

Så allerede der stod det klart at vi var færdige med hinanden for good.. Så der tog jeg så også valget om at få en abort. Blev enig med mig selv om at det ikke var tid til endnu en baby lige nu, og at jeg ikke ville have overskudet til det.

Men anyways.. Jeg har nu fundet ny lejlighed.. er kommet det skridt videre i mit liv. Og jeg har det godt. Så er helt 100 på at jeg tog det rette valg for mig selv den dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.