louise4060 skriver:
Arg hvad sker der..
Puha, er lidt rundt på gulvet :s
Jeg var i netto idag, og da jeg stod ved kassen fik jeg øje på de velkendte test's.. hmm kom så i tanke om at det da egentlig virkelig var ved at være tid! Købte en test for ligesom at få afklaret og udryddet en minimal frygt for en ny graviditet.
Kommer hjem og når lige at kigge på den... 2 streger!!!!
Jeg ved virkelig ikke om jeg skal grine eller græde.. Vi har i forvejen Elias som blir 1 år her til feb.. MEN.. men, men Vores forhold skranter virkelig for tiden.. og der er står chance for at vi snart går helt fra hinanden :s
Så jeg er i tvivl.. kan jeg bringe endnu et barn ind i det her? Desuden ved jeg at kæresten ikke er med på idéen om en mere.. og ja ved det er midt valg.. ved bare ikke lige om jeg kan få et barn der kun er 50% ønsket :s
ARG.. ved virkelig ikke hvad jeg vil.. - Og det skal lige siges at jeg ikke ser de 2 streger som en mulighed for evt at kunne fikse forholdet..
Jeg vil starte med kraftigt at understrege at jeg ELSKER mine børn overalt på jorden og aldrig ville bytte dem for noget 
Når det er sagt, så blev jeg også gravid da vores forhold skrantede. Vi havde faktisk været fra hinanden i ½ år inden og da vi så fandt sammen igen blev vi enige om at hvis jeg blev gravid, så var det sådan det skulle være
14 dage efter stod jeg med en positiv test.
Ikke uventet men alligevel overraskende at jeg blev SÅ hurtigt gravid.
Vi forsøgte desperat at holde sammen igennem graviditeten men vores gnist var ligesom forsvundet for hinanden 
Da min datter blev født, var vi kort tid nyforelskede og håbet om at vi skulle klare den sammen, levede lidt. Da hun var 2 måneder gik vi fra hinanden.
Min store dreng er 3 år og min datter er knap 5 måneder og det er SINDSYGT hårdt at stå alene med dem!
Deres far kommer et par gange om ugen og ser dem men kører hjem hver aften så jeg står alene hver morgen og indkøb, tøjvask, madlavning osv. er jeg alene om!
Jeg fortryder ikke min datter men jeg vil ikke anbefale at stå alene med to børn, det er meget hårdere end man tror.
Håber I finder frem til den rigtige løsning, jeg må nok sige at jeg i jeres tilfælde ville mene at det var abort