Fuck, fuck, fuuuuck!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Nalle

louise4060 skriver:

Jaeh :/

Men tankerne kører mest omkring: Kan jeg klare at være enlig mor til 2 Kontra Ville jeg kunne klare en abort..?!

For helt ærligt så synes jeg sq at tanken om abort er meget svær når man i forvejen har et barn

Selvom vores forhold kørte op og ned da jeg blev gravid anden dag, ville jeg ikke have det fjernet selvom jeg skulle komme til at stå alene med to.
Jeg har en kanon god familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Mormilla

Nalle skriver:

Det har hun svaret på tidligere

Hans kommentar var ikke just glæde.

Jeg har ikke læst alt igennem...

Anmeld

27. januar 2011

Mormilla

louise4060 skriver:

som der stod skrevet før, så ved han det godt ja..

Det havde jeg ikke læst. Læste kun det først du skrev...

Anmeld

27. januar 2011

miniuldahl

nu har jeg selv prøvet af få lavet en abort da jeg var 17 er nu 6 år siden er aldrig kommet over det mangler stadigvæk noget indeni. er den dag idag mor til en dejlig pige på 15 måneder og jeg ved jeg aldrig ville kunne klare og få lavet en abort igen. det er noget man skal leve med hele livet. men du kan da lige få et  >:<fra os af 

hilsen Nanna og Malou

Anmeld

27. januar 2011

louise8723

Nalle skriver:

Selvom vores forhold kørte op og ned da jeg blev gravid anden dag, ville jeg ikke have det fjernet selvom jeg skulle komme til at stå alene med to.
Jeg har en kanon god familie

familie er jo også en god hjælp..

Jeg står bare i den situation at hele min familie bor i jylland..

Kender ganske få herovre på sjælland. Desuden har jeg lige fået drømmejobbet her i roskilde, så tanker om at flytte nærmere min familie ligger lidt fjernt

Anmeld

27. januar 2011

Nalle

louise4060 skriver:

Kender ganske få herovre på sjælland. Desuden har jeg lige fået drømmejobbet her i roskilde, så tanker om at flytte nærmere min familie ligger lidt fjernt

Håber du finder ud af hvad der er bedst for dig

Anmeld

27. januar 2011

SD21

louise4060 skriver:

Jeg er helt sikker på du nok skal klare det hvis du skulle stå alene med det hele en dag !

Når nu du ikke har noget familie på sjælland, har du så ikk nogle gode veninder du kan trække lidt på ?

STORT  fra mig.

Anmeld

27. januar 2011

Fru'Rugaard

Vil først sige held og lykke til dig og kæmpe
Men, hvis i ikke har prøvet at blive gravide, hvorfor syntes du så at det var tid til at teste?

Anmeld

27. januar 2011

Darling<3

Vil lige starte med at komme med en , det trænger du vidst til

Jeg har ikke nogle børn, desværre. Men også kun fordi min kæreste ikke føler sig klar:/ Dog har jeg været gravid 2 gange, med ham, men han ville virkelig ikke, og jeg var for dum til at gå med til 2 aborter

Jeg har virkelig fortrudt det, det er det sværeste jeg nogensinde er blevet trukket igennem.

Du skal virkelig tænke over det, for du kan aldrig lave dit valg om!!

Var jeg dig, så var jeg smuttet fra ham fyren, og så havde jeg fået mig en lidt hårdere hverdag, men med 2 max dejlige børn! <3

Anmeld

27. januar 2011

HopinWishin

Gid det var mig!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.