Fuck, fuck, fuuuuck!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

NinaE

Kodom der er sprunget, eller piller der ikke virker eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

louise8723

NinaE skriver:

Kodom der er sprunget, eller piller der ikke virker eller?

Det var da utroligt :s

kan så ikke lige se hvad det har med sagen at gøre..

men vi har brugt kondom hver gang.. så ja det må vel ha sprunget.. 

Anmeld

27. januar 2011

..

louise4060 skriver:

Jeg  mener ikke at have nævnt, at vi ikke har brugt beskyttelse..

Nu er det meste prenvention 99% sikkert, så antog at I ikke var ramt ind i den ene procent

Anmeld

27. januar 2011

henh01

Puha den er svær..

Ja det kan godt være du ender med at være alene med 2 børn, men se det fra den lyse side - det er da 2 børn med den samme mand. -siger hende der lige har fået en lille dreng med mand nr 2

Hellere alene med 2 børn der elsker dig og bringer positivitet ind i din tilværelse end at leve med et barn der bor med en mor og en far der ikke kan sammen. -Jeg er ikke i tvivl om at det er hårdt at være alene med 2 børn, men af en eller anden årsag så ender man jo altid med at kunne klare det og der er da ikke noget mere livsbekræftende end ens unger.

Anmeld

27. januar 2011

NinaE

Synes det er meget rart at vide hvilke præventionsmidler man i hvert fald ikke skal bruge uden forbehold. Det er ikke så tit jeg taler med mine venner om præventionsmidler, og om de har haft dårlige erfaringer med nogle.

Men tilbage dit opslag: Det lyder som om (og nu er jeg lidt firkantet), at du allerede har afskrevet kæresten? Jeg tænker, at det måske ikke er så fedt at få et barn med én, der dybest set ikke har lyst? Og hvis du gør det alligevel, så ja... så lyder det som om du skal stå alene med det. Men hvis man har et godt netværk og en støttende familie der kan aflaste, så gør det det jo en del nemmere.

Anmeld

27. januar 2011

louise8723

NinaE skriver:

Synes det er meget rart at vide hvilke præventionsmidler man i hvert fald ikke skal bruge uden forbehold. Det er ikke så tit jeg taler med mine venner om præventionsmidler, og om de har haft dårlige erfaringer med nogle.

Men tilbage dit opslag: Det lyder som om (og nu er jeg lidt firkantet), at du allerede har afskrevet kæresten? Jeg tænker, at det måske ikke er så fedt at få et barn med én, der dybest set ikke har lyst? Og hvis du gør det alligevel, så ja... så lyder det som om du skal stå alene med det. Men hvis man har et godt netværk og en støttende familie der kan aflaste, så gør det det jo en del nemmere.

ingen form for prævention er fuldstændig sikkert..

Men nej jeg har ikke afskrevet ham.. Men sagen er at her de sidste par uger er alt gået galt..vi snakker nærmest ikke sammen..

da jeg havde taget testen, skrev jeg til ham at vi altså blev nødt til at snakke sammen, samt jeg sendte et billede af testen..

Hans svar var: Det skal vel fjernes?

Så jeg ved hvordan det vil ende.. men havde jeg nu ikke været gravid, ville vi nok snart gå fra hinanden alligevel

Anmeld

27. januar 2011

FrkLarsen

Du får lige en GIGA herfra sødeste!!!

Anmeld

27. januar 2011

serinasmor

årh din stakkel

stod selv med frygten for noget tid siden (heldigvis uden de 2 streger)... Jeg kan forestille mig hvor svært det er at måtte indse det er nødvendigt at vælge fra -- især når man kan se den guldklump der kan komme ud af det på den anden side ..

men beslutningen er jo helt din egen .. kan du overskue det .. 2 små børn uden mand ??? ...

Personligt ville jeg vælge fra selvom det også er hårdt .. og det endda selvom jeg har en sød og fantastisk kæreste jeg er 100% sikker på jeg også er sammen med om 10 år .. JEG ville bare ikke kunne holde til endnu en graviditet nu og derefter 2 blebørn under 3 år ... det tæller jo altsammen .. og tærrer på det overskud jeg måske ikke altid har mest af

håber du finder den løsning der passer til dig

serinasmor 

Anmeld

27. januar 2011

KajaHH

Der er ikke andre end dig selv der kan afgøre hvad du skal gøre, men du skal føle efter helt inde i dig selv.

Når det allerede skranter nu med faderen, så ved du jo at du kommer til at stå alene, men er du villig til det.

Men jeg vil mene hellerre to dejlige børn der elsker en over alt på jorden, end en mand der ikke værdsætter en.

Men kan ikke råde dig til hvad du skal gøre, men kan kun gi dig en  og råde dig til at tage det valg som du føler er bedst for dig.

Min nummer to kom også til selvom der blev brugt gummi, så det kan sagtens lade sig gøre.

Anmeld

27. januar 2011

louise8723

KajaHH skriver:

Der er ikke andre end dig selv der kan afgøre hvad du skal gøre, men du skal føle efter helt inde i dig selv.

Når det allerede skranter nu med faderen, så ved du jo at du kommer til at stå alene, men er du villig til det.

Men jeg vil mene hellerre to dejlige børn der elsker en over alt på jorden, end en mand der ikke værdsætter en.

Men kan ikke råde dig til hvad du skal gøre, men kan kun gi dig en  og råde dig til at tage det valg som du føler er bedst for dig.

Min nummer to kom også til selvom der blev brugt gummi, så det kan sagtens lade sig gøre.

altså jeg kommer højst sansynlig til at stå alene lige meget om jeg beholder eller ej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.