Også lige et
fra mig..
Ved ikke om det kun er mig der nu tænker sådan her, men du skriver at i nok vil gå fra hinanden, men hvorfor er i så ikke allerede det.. Der er min tanke så, at det nok er fordi der stadigt er et lille håb i jer begge om at det skal i løse fordi i vil hinanden, og når i har sex sammen, hvilket i må have haft for kort tid siden så må i jo have følelser for hinanden endnu, eller er jeg helt gal på den??? Ved godt at et barn ikke skal gå ind og redde et forhold for efter min mening er det meget forkert, men nu er du gravid og derfor er i altså nød til at få snakket godt sammen, og så må i snakke om jeres forhold og hvad i går og tumler med, alle har sider andre ikke er enige i, også i forhold.. Hvis du ikke føler han hører på hvad du siger så prøv evt. med et brev til ham, eller be' om at han først snakker når du har snakket ud om de ting du vil ud med... Ved ikke om du kan brug det til noget, men det er bare mine tanker omkring de ting du skriver...
Håber i finder en løsning i begge kan leve med og bliver glad for, og så lige et
mere..
Anmeld