Fuck, fuck, fuuuuck!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

lotte32

Ville ikke smutte ud igen, uden at give et kram 

det er jo en supersvær situation du er endt i, og jeg kan slet ikke sætte mig ind alle de tanker der må fare rundt i hovedet på dig..

Håber du får snakket godt igennem med manden og at i kan finde en løsning på det sammen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Mette 28

Også lige et fra mig..

Ved ikke om det kun er mig der nu tænker sådan her, men du skriver at i nok vil gå fra hinanden, men hvorfor er i så ikke allerede det.. Der er min tanke så, at det nok er fordi der stadigt er et lille håb i jer begge om at det skal i løse fordi i vil hinanden, og når i har sex sammen, hvilket i må have haft for kort tid siden så må i jo have følelser for hinanden endnu, eller er jeg helt gal på den??? Ved godt at et barn ikke skal gå ind og redde et forhold for efter min mening er det meget forkert, men nu er du gravid og derfor er i altså nød til at få snakket godt sammen, og så må i snakke om jeres forhold og hvad i går og tumler med, alle har sider andre ikke er enige i, også i forhold.. Hvis du ikke føler han hører på hvad du siger så prøv evt. med et brev til ham, eller be' om at han først snakker når du har snakket ud om de ting du vil ud med... Ved ikke om du kan brug det til noget, men det er bare mine tanker omkring de ting du skriver...

Håber i finder en løsning i begge kan leve med og bliver glad for, og så lige et mere..

Anmeld

27. januar 2011

KajaHH

louise4060 skriver:

altså jeg kommer højst sansynlig til at stå alene lige meget om jeg beholder eller ej..

Så er der jo også kun dig selv til at tage beslutningen, om du vil ha lille spir eller ej.

Kun dig selv at tage hensyn til og føl nu godt efter, det er alt hvad jeg kan råde dig til.

Jeg kan hverken sige du skal beholde det, eller få det fjernet, det er kun dig selv der kan, men jeg kan kun sige mærk godt efter, og heller prøve at ha været elsket end slet ikke vide hvad kærlighed er, og kærlighed det får man ubetænget af sine børn

herfra

Anmeld

27. januar 2011

Fru Nielsen

Hejsa

50% tilvalgt... De ord bryder jeg mig ikke om. For vælger DU at beholde så er barnet jo 100% tilvalgt af dig!!!

Men jeg syntes du skal sætte dig og tage snakken med din kæreste også skal du mærke rigtig rigtig godt efter hvordan du har det med alt det her.....

Pøj pøj med en rigtig hård beslutning....

Krammer

Anmeld

27. januar 2011

Mormilla

Hold da op det lyder ikke til at være sjovt. Har du snakket med kæresten om at du er gravid? Så han har en mulighed for at komme med han`s mening. Det kunne være at det kunne hjælpe dig...

Anmeld

27. januar 2011

Baby_girl2011

Du får lige en krammer med på vejen.. Ved at det er mega svært.. 

MEN.. Du er nød til at sætte dig og og tænke over hvad du egentlig gerne vil.. Og mest af alt ville jeg råde dig til at få snakket med kæreste.. 

Hvis i går fra hinanden, er du nød til at tænke på om du er villig til at være enlig mor til 2 børn. ? 

For ende af tundlen ( staves) er der altid lys  

Men kan kun give dig det råd at du er nød til at tænke med hjertet

Anmeld

27. januar 2011

Nalle

Mormilla skriver:

Hold da op det lyder ikke til at være sjovt. Har du snakket med kæresten om at du er gravid? Så han har en mulighed for at komme med han`s mening. Det kunne være at det kunne hjælpe dig...

Det har hun svaret på tidligere

Hans kommentar var ikke just glæde.

Anmeld

27. januar 2011

Nalle

Hvor må det være svært at stå i, troede selv jeg skulle ende alene med to da jeg ventede Sebastian, vi gik fra hinanden et par dage kun, men tankerne var der stadig, der var jeg 12 uger henne.
Vi fik heldigvis snakket sammen, og den dag idag er vi stadig sammen.

Håber du finder ud af hvad du føler for og har lyst til!
Det er i den sidste ende det der betyder mest.

Anmeld

27. januar 2011

louise8723

Mormilla skriver:

som der stod skrevet før, så ved han det godt ja..

Anmeld

27. januar 2011

louise8723

Nalle skriver:

Hvor må det være svært at stå i, troede selv jeg skulle ende alene med to da jeg ventede Sebastian, vi gik fra hinanden et par dage kun, men tankerne var der stadig, der var jeg 12 uger henne.
Vi fik heldigvis snakket sammen, og den dag idag er vi stadig sammen.

Håber du finder ud af hvad du føler for og har lyst til!
Det er i den sidste ende det der betyder mest.

Jaeh :/

Men tankerne kører mest omkring: Kan jeg klare at være enlig mor til 2 Kontra Ville jeg kunne klare en abort..?!

For helt ærligt så synes jeg sq at tanken om abort er meget svær når man i forvejen har et barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.