Ihhhh!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Zafir

Brams skriver:

Nej nej det er jo ikke ok, kender du ikke én der kan komme forbi og tjekke?

Mmm... min veninde er ikke kørt fra arbejde endnu, så hun kommer forbi på vej hjem. Godt der var en syg, så hun blv nød til at blive lidt længere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Zafir

dorthemus skriver:

Og der er også EDDERKOPPER!!!! Nej men hvad nu hvis det er flyttet indenfor???

Så får jeg det ud igen... Helt sikkert...

Anmeld

26. januar 2011

grinny

Okay, det er bare spooky, men godt din veninde kan komme forbi..

Men jeg er altså ked af at sige at jeg kom til at grine lidt, fordi jeg havde, i mit hoved, fået et billede af at du bare var sådan en rigtig sej en der slet ikke ville være bange for sådan nogen men bare springe op og være klar med næverne 

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

grinny skriver:

Men jeg er altså ked af at sige at jeg kom til at grine lidt, fordi jeg havde, i mit hoved, fået et billede af at du bare var sådan en rigtig sej en der slet ikke ville være bange for sådan nogen men bare springe op og være klar med næverne 

Mm... normalt føler jeg mig også ret sej. Men sku ikke lige idag. Jeg har aldrig været utryg over at være herhjemme alene... mmmm... bare lige nu. altså argh...

Anmeld

26. januar 2011

SD21

grinny skriver:

Jeg havde faktisk nogenlunde samme billede i hovedet !

Anmeld

26. januar 2011

grinny

Zafir skriver:

Mm... normalt føler jeg mig også ret sej. Men sku ikke lige idag. Jeg har aldrig været utryg over at være herhjemme alene... mmmm... bare lige nu. altså argh...

Nåå, så er det altså ikke det helt forkerte billede af dig Det er lidt sjovt at man kan "vide" sådan om personer man aldrig har mødt..

Men forstår dig godt, den gang jeg boede hjemme turde jeg heller ikke være hjemme hvis jeg hørte en lyd, men efter jeg er kommet i lejlighed  har jeg altid mine underbo hvis det skulle gå helt galt..

Anmeld

26. januar 2011

grinny

SD21 skriver:

Jeg havde faktisk nogenlunde samme billede i hovedet !

hehe, så er jeg ikke den eneste

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

grinny skriver:

Nåå, så er det altså ikke det helt forkerte billede af dig Det er lidt sjovt at man kan "vide" sådan om personer man aldrig har mødt..

Men forstår dig godt, den gang jeg boede hjemme turde jeg heller ikke være hjemme hvis jeg hørte en lyd, men efter jeg er kommet i lejlighed  har jeg altid mine underbo hvis det skulle gå helt galt..

I lejligheder er der jo tonsvis af lyde... og måske på en villavej.

men vi bor jo derude hvor der er 500 meter mellem naboerne... mmm...

Anmeld

26. januar 2011

grinny

Zafir skriver:

I lejligheder er der jo tonsvis af lyde... og måske på en villavej.

men vi bor jo derude hvor der er 500 meter mellem naboerne... mmm...

Ja så kan man ikke bare liiige smutte over til naboen

Anmeld

27. januar 2011

SiLiMiMa

kan det ikke være noget træværk eller noget, der har "sat sig"......???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.