Ihhhh!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Zafir

dorthemus skriver:

Ejjjjjjjjjjjjj hvor uhyggeligt

NAIIII. ikke spor sjovt... Har ikke engang lyst til at gå i køkkenet efter chokolade... ARGH...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

L.J.L

Zafir skriver:

Der var lige en helt vild høj stump 'bum' lyd ... og vi er jo alene hjemme. Der gik fler minutter, før jeg turde rejse mig og se efter. Der er ikke noget at se og hvor kommer sådan en lyd fra??? Idun blev også bange...

Shit, så er det nedern at være alene hjemme...

uhh spøgelser!

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

bagger26 skriver:

Århhh hader sådan noget..

Vi var også alene hjemme fredag, og der hørte jeg kl 01 om natten en meget høj lyde fra vores indkørsel lige udenfor vinduet, det lød som om fx. en plastikspand der blev tabt på fliserne.. Tændte lyset med det samme fordi jeg blev vækket af lyden, turde først ikke rigtig rejse mig og tjekke hvad det var, men gik rundt og tændte lidt lys rundt omkring i tilfælde af, at der var nogen udenfor, så de viste der var nogen hjemme og var vågen... Fandt aldrig ud af hvor lyden kom fra, fordi der lå intet i vores indkørsel dagen efter, der kunne give sådan en høj lyd...

Det er bare så spooky..

Æv...

Tror heller ikke jeg finder ud af hvad det her var... Men syns det er super creapy ARGH

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

linselouise skriver:

uhh spøgelser!

Vi har et spøgelse, men det har ikke gjort noget væsen af sig de sidste 7 år og plejede ikke at lave den slags lyde altså... mmmm...

Anmeld

26. januar 2011

Ranarupta

Zafir skriver:

Det lød som noget tungt... Som et menneske der falder ind i noget... Og vi har stråtag, så der kan man ikke høre noget der lander...

Puh... lyder virkelig klamt, når du beskriver det sådan!

Anmeld

26. januar 2011

SSL

Må jeg spørge, om du har hørt lign. før?

Anmeld

26. januar 2011

SSL

Zafir skriver:

Vi har et spøgelse, men det har ikke gjort noget væsen af sig de sidste 7 år og plejede ikke at lave den slags lyde altså... mmmm...

Nå, fik svar på mit sprøgsmål Netop om der evt. er en ånd Har I ikke fået udrensning?

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

SSL skriver:

Må jeg spørge, om du har hørt lign. før?

Nix!!!.. Derfor er det jo ligesom ret meget ikke sjovt Suk

Anmeld

26. januar 2011

dorthemus

Zafir skriver:

NAIIII. ikke spor sjovt... Har ikke engang lyst til at gå i køkkenet efter chokolade... ARGH...

Så er den sgu helt gal

Anmeld

26. januar 2011

Brams

Zafir skriver:

Nej NU er jeg i mega dårlig humør... Og jeg kan ikke ringe itl husbonni fordi han er til møde... jeg kan først ringe efter 2230 tror jeg..

Ej det kan jeg godt forstå, håber du hurtigt finder ud af hvad det er og at manden snart kommer hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.