Ihhhh!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Zafir

KaMa skriver:

Det er da bare efterveer fra ombygningen (noget der er faldet lidt ned/af eller sådan noget).

UUUD i det køkken efter chokolade NU!

Det lød bare IKKE som noget der falder ned... mmmmmmm....

Jeg kæmper for det der chokolade...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Brams

Zafir skriver:

Mmm... kl 730-8 i morgen tidligt...

Nej nej det er jo ikke ok, kender du ikke én der kan komme forbi og tjekke?

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

SSL skriver:

Ja, det her lyder måske total lamt ikk - men en clayrioant (staves) sagde til mig, at jeg skulle forestille mig en stor bobbel om mig og mine kære, eller om hele mit hjem, og så skal jeg sige højt, "igennem denne bobbel kan kun komme positive ting"!

Og så hvis du har affundet dig med, at der er en ånd, kan du godt bede ham pænt om at gå ud i vækrstedet igen, at du ønsker at være alene i huset med børnene

Ja, det spekulerer jeg også på om det kan 'bare' være det...

Men kender du det, så er det svært at tale højt når man er 'alene' hjemme... (altså pigerne sover). Men jeg ved godt at jeg skal tale højt... mmm...

Anmeld

26. januar 2011

Vial

Zafir skriver:

Det lød bare IKKE som noget der falder ned... mmmmmmm....

Jeg kæmper for det der chokolade...

Måske er det gulvet - når man har haft gang i det, kan det give sig noget så alvorligt. Der er en naturlig forklaring - lige så naturligt som at du nu skal have det chokolade..hehe.

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

Brams skriver:

Nej nej det er jo ikke ok, kender du ikke én der kan komme forbi og tjekke?

Næææ ikk rigtig...

Anmeld

26. januar 2011

SSL

Zafir skriver:

Ja, det spekulerer jeg også på om det kan 'bare' være det...

Men kender du det, så er det svært at tale højt når man er 'alene' hjemme... (altså pigerne sover). Men jeg ved godt at jeg skal tale højt... mmm...

Hehe, åh - jeg kender det bare SÅ godt

Da jeg boede alene i min gamle lejlighed, blev det bare fast aften ritual at jeg sagde "igennem denne bobbel kan kun komme positive ting" og det skulle være i dén stil, jeg måtte ikke sige "Der kan ikke komme negative ting", fordi det var en negativ sætning fordi ordet blev brugt.. Ja, skørt nok - men det gav mig en tryghed..

Anmeld

26. januar 2011

Brams

Zafir skriver:

Næææ ikk rigtig...

Oh no

Anmeld

26. januar 2011

dorthemus

Zafir skriver:

Mmm... har jeg ikke fortalt det? Men du skal jo ikke sove ude iværkstedet jo... Der er jo hverken isoleret eller varme på...

Og der er også EDDERKOPPER!!!! Nej men hvad nu hvis det er flyttet indenfor???

Anmeld

26. januar 2011

Darling<3

Jeg var virkelig smuttet, men jeg har heller ingen børn..

Jeg havde min lillebror på ferie, inde i min nye lejlighed. Der var ved at blive skiftet vinduer i hele ejendommen, og derfor var der jo et mega stilads udenfor..

Anden aften Benjamin var hos mig, var der såååå varmt at vi havde åbnet mit vindue inde i stuen og det passede med at man ikke kunne åbne det mere end 20 cm..

Da klokken så er ved at være 3(om natten), høre jeg nogen snakke, og så giver det bare et brag inde fra stuen:/

Der var sgu nogle der ville ind.. Satte mig op i sengen, råbte som en vanvittig, og ringede til min kæreste, som sad i fængsel.. (som om han kunne komme og redde os :/ )

Der var jeg virkelig bange..

Anmeld

26. januar 2011

heaven

HALLLLLLO zafir...

hvor er vagthunden henne???

Jannie - har hund af samme årsag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.