Ihhhh!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Zafir

SSL skriver:

Nå, fik svar på mit sprøgsmål Netop om der evt. er en ånd Har I ikke fået udrensning?

Jeg lavede en 'aftale' med spøgelset, at det godt måtte bo her, men at vi havde købt huset og at den ikke skulle drille, hvis vi skulle bo sammen. Siden har 'han' (vi tror det er grisehandleren, der boede her i 40'erne) kun været ude i værkstedet. mmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

SSL

Zafir skriver:

Nix!!!.. Derfor er det jo ligesom ret meget ikke sjovt Suk

Ihh, det er også så creepy sådan noget altså

Jeg sender lidt postiv energi og god karma afsted

Anmeld

26. januar 2011

bagger26

Zafir skriver:

Æv...

Tror heller ikke jeg finder ud af hvad det her var... Men syns det er super creapy ARGH

Ja det er bare rigtig klamt, og der vildt sådan som man hører lydene anderledes når man er alene hjemme.. SÅ lyder alt bare højt og skræmmende... Håber du kommer igennem natten med nerverne i behold..

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

Brams skriver:

Ej det kan jeg godt forstå, håber du hurtigt finder ud af hvad det er og at manden snart kommer hjem

Mmm... kl 730-8 i morgen tidligt...

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

SSL skriver:

Ihh, det er også så creepy sådan noget altså

Jeg sender lidt postiv energi og god karma afsted

tak... mmm...

Anmeld

26. januar 2011

dorthemus

Zafir skriver:

Vi har et spøgelse, men det har ikke gjort noget væsen af sig de sidste 7 år og plejede ikke at lave den slags lyde altså... mmmm...

Ej det har du sgu da aldrig fortalt!!!! Så tør jeg ikke sove oppe hos jer

Anmeld

26. januar 2011

biimse

Uuuh, kender det ALT for godt.. Jeg synes jeg hører lyde hele tiden, eller ser ting hele tiden, når jeg er alene.. Og jeg kan endda sidde og geare mig selv helt op til at tro de værste og mest uhyggelige ting
Tror også min lillebror på 8 år har fået det gen.. - For et par uger siden skulle han på weekend hos mig, og vi ender med at skrække livet FULDSTÆNDIGT af hinanden.. Jeg skulle op og tisse midt om natten, og da jeg kommer ud på badeværelset, står lillebror bagved døren - CHOK - .. Det viste sig så at han et par timer forinden var stået op for at gå på WC, men så havde han hørt en lyd, og troet at der var nogen i huset, og så turde han ikke gå ind og sove igen.. Så der havde han stået LÆNGE, og været temmeligt skræmt

Anmeld

26. januar 2011

Vial

Det er da bare efterveer fra ombygningen (noget der er faldet lidt ned/af eller sådan noget).

UUUD i det køkken efter chokolade NU!

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

dorthemus skriver:

Ej det har du sgu da aldrig fortalt!!!! Så tør jeg ikke sove oppe hos jer

Mmm... har jeg ikke fortalt det? Men du skal jo ikke sove ude iværkstedet jo... Der er jo hverken isoleret eller varme på...

Anmeld

26. januar 2011

SSL

Zafir skriver:

Jeg lavede en 'aftale' med spøgelset, at det godt måtte bo her, men at vi havde købt huset og at den ikke skulle drille, hvis vi skulle bo sammen. Siden har 'han' (vi tror det er grisehandleren, der boede her i 40'erne) kun været ude i værkstedet. mmm...

Ja, det her lyder måske total lamt ikk - men en clayrioant (staves) sagde til mig, at jeg skulle forestille mig en stor bobbel om mig og mine kære, eller om hele mit hjem, og så skal jeg sige højt, "igennem denne bobbel kan kun komme positive ting"!

Og så hvis du har affundet dig med, at der er en ånd, kan du godt bede ham pænt om at gå ud i vækrstedet igen, at du ønsker at være alene i huset med børnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.