Parfume under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Sophia'smor

Fenja09 skriver:

Du kan altid gå ind på Sundhedsstyrelsens hjemmeside og se hvad de anbefaler og fraråder til gravide

Dog tror jeg, at de færreste kan følge alle de gode råd, uanset hvor meget man gerne vil  

Ja tror jeg dog også hehe,

Årh okay tusind tak, vil lige tag et kig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Mi

Hvis man vil give sit barn de bedste muligheder for bla selv at kunne få børn naturligt, så bør man holde sig fra at bruge produkter med perfume og en masse andet skidt i under graviditeten ja. Og det er jo heller ikke uundværligt i 9 måneder af ens liv

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

26. januar 2011

Nadia Foged

Altså jeg bruger både parfume og make-up Self slet ikke i overdrevne mængder men lidt vil jeg mene er fint, men det kommer jo an på hvad man selv føler for

jeg synes hvad alt det angår skal man gøre hvad man selv føler for, - der vil altid være nogle der siger andet

Anmeld

26. januar 2011

Sof

Jeg bruger deodorant hver dag, men kun parfume en gang imellem 

Make-up bruger jeg ikke med mindre jeg skal noget.

Da anbefaler jo at man ikke bruger det, men det er jo op til en selv. 

Anmeld

26. januar 2011

Lou87

Nille-pigen skriver:

Hej allesammen

man hører så meget om at der er en masse skønheds produkter, der kan være farlige for fosteret at benytte under en graviditet og så tænkte jeg på om man så også skal holde sig helt fra at bruge parfume?

Hvad mener I?

Det er helt sikkert en "holdningssag" tror jeg

Jeg brugte parfume, nedsatte dog lidt mit sminkeforbrug (ikke at det var stort i forvejen) .. men fik også stadig farvet hår.

Såå .. tror det lidt med hvor hys man er med det
Self behøves man nok ikk li og "bade i parfumen"

Men ellers følg dine fornemmelser.
Det er næsten det bedste - man kan blive skør af og sku tage stilling hele tiden.

Anmeld

26. januar 2011

Thereseh

Nille-pigen skriver:

Hej allesammen

man hører så meget om at der er en masse skønheds produkter, der kan være farlige for fosteret at benytte under en graviditet og så tænkte jeg på om man så også skal holde sig helt fra at bruge parfume?

Hvad mener I?

Jeg bruger et sprøjt parfume i hårspidserne, men ellers ikke. Makeup og creme, shampoo og den slags, er skiftet til parabenefri øko produkter 

Anmeld

27. januar 2011

foto på lærred

Fenja09 skriver:

Man skal helst undgå brug af make-up, men bruger det da selv - jeg går efter makeup som er miljømærket og uden parfume og parabener

Hvilke mærke bruger du?

Anmeld

27. januar 2011

CHD

LeaSchmidt skriver:

Man må da gerne bruge make up ? ikke

Kun hvis der ikke er parabener i, og det er der desværre i det meste make-up. Man kan dog købe uden. Spørg dig for så du får det rigtige. Der er jo ingen grund til at risikere at påføre hormonstoffer til barnet.

Anmeld

27. januar 2011

Lunae

Nille-pigen skriver:

Hej allesammen

Hvad mener I?

Jeg droppede parfume helt og nu her efter Camille er født bruger jeg heller ikke parfume - ikke så længe, at jeg løfter rundt på hende konstant hvis jeg en sjælden gang skal i byen, så tager jeg som regel lidt på!

Anmeld

27. januar 2011

Brams

Hej allesammen

Hvad mener I?

Jeg holdt helt op med at bruge parfume under min graviditet og amning

Troede egentlig at jeg ville vende tilbage til at bruge parfume, efter at jeg holdt op med at amme, men nu bruger jeg det kun sjældent og kun hvis vi skal til stor fest eller fødselsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.